تبیان، دستیار زندگی
سایت‌های ارایه خدمات برای كتاب، سال‌های نه چندان دور در كشور ایجاد شده‌اند. اینك سایت «مركز كتاب شیعه» اولین كتاب‌فروشی مذهبی اینترنت را راه‌اندازی كرده‌است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مركز كتاب شیعه»؛ كتاب‌فروشی آن‌لاین مذهبی

کتب

سایت‌های ارایه خدمات برای كتاب، سال‌های نه چندان دور در كشور ایجاد شده‌اند. اینك سایت «مركز كتاب شیعه» اولین كتاب‌فروشی مذهبی اینترنت را راه‌اندازی كرده‌است.

به گزارش گروه وبلاگ خبرگزار قرآنی ایران (ایكنا) «مركز كتاب شیعه» به عنوان یك «پایگاه اینترنتى فعال» كه «در عرصه معرفى و پخش كتاب‌های اسلامی»، از نیمه ی شعبان امسال در اینترنت آغاز به كار كرده‌است.

در این سایت كه مدعی خدمات‌دهی به خارج از كشور نیز هست، می‌توانید «هر گونه كتاب مذهبی را سفارش دهید.» مدیران سایت «مركز كتاب شیعه» هدف خود را «پاسخ‌گویی به تمام ایرانیان در زمینه‌ی مطالعه‌ی كتب مذهبی» می‌دانند.

این سایت كه مدت زمان زیادی از راه‌اندازی آن نمی‌گذرد بخش‌های كمی دارد. بخش «فروشگاه» شامل «لیست موضوعی كتاب‌ها»،‌ «جستجوی كتاب»،‌ «سی‌‌دی‌های مذهبی» و مجموعه‌ی «لذت یادگیری» است.

از دیگر بخش‌های سایت هم می‌توان به بخش «درخواست ویژه» اشاره كرد كه آن می‌توانید كتابی را كه در لیست كتاب‌های سایت موجود نیست را سفارش دهید. در سایت هدف از این كار «ایجاد بانك جامعی از كتاب‌های اسلامی» بیان شده‌است.

بخش دیگر سایت «پیشنهاد كتاب» است. در این بخش شما می‌توانید با ارسال موضوع درخواستی خود در زمینه‌ی علوم اسلامی و همچنین سطح و زمینه مورد علاقه‌ی خود پیشنهاد سایت برای كتاب‌های مناسب را به دست آورید.

در قسمت «كتب اینترنتی» هم می‌توانید به ترجمه‌های گوناگونی از نهج‌البلاغه كه البته متعلق به سایت «تبیان» است دسترسی داشته باشید.

این سایت كه علاوه بر كتاب به ارایه سی‌ دی‌های مذهبی نیز می‌پردازد، راه‌های مختلفی برای پرداخت هزینه‌ی كتاب‌های درخواستی در نظر گرفته‌است.

تنظیم: هومن بهلولی