تبیان، دستیار زندگی
سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال تحت تاثیر حضور دانیل داوری برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین تمرین تیم ملی با لژیونرها


سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال تحت تاثیر حضور دانیل داوری برگزار شد.

تمرین تیم ملی

دانیل داوری که یکی از چهار بازیکن دو ملیتی تیم ملی ایران است، شب گذشته وارد تهران شد تا پس از 15 سال به کشور بازگردد. او امروز به همراه سایر بازیکنان تیم ملی در تمرین حاضر شد و نخستین تمرینش را در تهران با سایر بازیکنان انجام داد. این در حالی است که دوربین شبکه‌های تلویزیونی و عکاسان رسانه‌های ورزشی روی حرکت دروازه‌بان ایرانی – آلمانی متمرکز بودند. او که پدرش را در تمرین حاضر می‌دید، ابتدا در کنار رحمان احمدی و حامد لک و دن‌ گاسپار عکس یادگاری گرفت و پس از آن با لباسی که متفاوت از احمدی و لک بود با آنها تمرین کرد.

پدر داوری که ابتدا با ممانعت ماموران حراست وزارت ورزش کارش برای ماندن در ورزشگاه دشوار شده بود، گفت: واقعا خوشحالم دانیل را در ایران و تیم ملی کشورش می‌بینم. حضور در تیم ایران یکی از آرزوهای بزرگی بود که هم من و هم دانیل داشتیم. اگر قرار بود او از کودکی بین ایران و آلمان پیراهن یکی را انتخاب کند، آن پیراهن تیم ملی ایران بود. خوشحالم پسرم به خاطر من سرزمین پدری‌اش را انتخاب کرد.

داوری در مدت تمرین کنار خود علیرضا جهانبش را می‌دید. بازیکنی که از نایمخن هلند به تیم ملی ایران اضافه شده است. جهانبخش نیز در هتل کنار دروازه‌بان براونشوایگ حضور داشت.

دانیل داوری که یکی از چهار بازیکن دو ملیتی تیم ملی ایران است، شب گذشته وارد تهران شد تا پس از 15 سال به کشور بازگردد. او امروز به همراه سایر بازیکنان تیم ملی در تمرین حاضر شد و نخستین تمرینش را در تهران با سایر بازیکنان انجام داد. این در حالی است که دوربین شبکه‌های تلویزیونی و عکاسان رسانه‌های ورزشی روی حرکت دروازه‌بان ایرانی – آلمانی متمرکز بودند

بازیکنان تیم ملی بعد از گرم کردن به صحبت‌های کارلوس‌کی‌روش گوش دادند و سپس در گوشه‌ای از زمین تمرین بدون توپ خود را آغاز کردند. این در حالی بود که خبرنگاران و عکاسان پس از ناهماهنگی‌های ابتدایی پشت دروازه‌های شماره یک آزادی تمرینات ملی‌پوشان را نظاره می‌کردند.

مهرداد خانبان، آنالیزور تیم ملی نیز از جلوی جایگاه ویژه تماشاگران با دوربین تمامی تمرین تیم ملی را ضبط کرد تا پس از آنالیز این تمرین، گزارش خود را در اختیار کارلوس کی‌روش قرار دهد.

تمرین تیم ملی، دانیال داوری

تمرین امروز به دلیل برگزاری با تعداد بیشتری از بازیکنان نسبت به روزهای گذشته با حضور خبرنگاران و عکاسان بیشتری برگزار شد. این تمرین که به خواست کی‌روش در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد، با بازی درون تیمی ادامه پیدا کرد و سه دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی به طور متناوب جای خود را با یکدیگر تغییر می‌دادند. پس از پایان تمرین امروز، ملی پوشان برای ساعاتی از اردوی تیم ملی خارج شده تا از فردا با حضور آنها در هتل آزادی اردو دوباره شکل بگیرد.

مهرداد پولادی و خسرو حیدری که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند پیش از حضور تیم ملی در زمین شماره یک آزادی به همراه دکتر علیرضا شهاب راهی کلینیک آکادمی ملی فوتبال شدند تا آنجا تمرین‌های ویژه خود را انجام دهند. البته با توجه به شرایطی که این دو دارند، احتمال بسیار کمی وجود دارد که بتوانند در بازی روز سه‌شنبه برابر تایلند تیم ملی ایران را همراهی کنند.

بخش ورزشی تبیان

منبع: مجله اینترنتی جهان و ورزش