تبیان، دستیار زندگی
با توجه به اینکه ما در عصر سوم تکنولوژی هستیم و لحظه به لحظه تکنولوژی‌های اطلاعاتی در حال گسترش است، با در نظر گرفتن گسترش فضای سایبر و طراحی وب 4 باید گفت که در آینده با یک نوع بی‌مرزی مواجه خواهیم بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تنوع رسانه ها از عدد 30 گذشت!


با توجه به اینکه ما در عصر سوم تکنولوژی هستیم و لحظه به لحظه تکنولوژی‌های اطلاعاتی در حال گسترش است، با در نظر گرفتن گسترش فضای سایبر و طراحی وب 4 باید گفت که در آینده با یک نوع بی‌مرزی مواجه خواهیم بود.

رسانه

معاون پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه هم اکنون 32 فرم رسانه‌ای در دنیا وجود دارد، گفت: آینده رسانه‌ها شکسته شدن انحصار پخش رادیو و تلویزیون است.

شهرام گیل‌آبادی اظهار داشت: به وجود آمدن هر رسانه با هدف و مبنایی همراه است و هر رسانه‌ای اگر اعلام کند که هدف خود را فقط ارائه یک سری اطلاعات به مخاطبان قرار داده است، یک دروغ مشخص گفته است.

معاون پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هر رسانه نیازمند یک هدف روشن است و بر اساس یک ایدئولوژی مشخصی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: در این میان رسانه‌هایی که نسبت به یک هدف و جهان‌بینی شکل می‌گیرد، افق و نهایت خود را باید برای رسیدن به آن هدف رصد کنند، این افق همان چشم‌انداز خواهد بود.

گیل‌آبادی افزود: با توجه به اینکه ما در عصر سوم تکنولوژی هستیم و لحظه به لحظه تکنولوژی‌های اطلاعاتی در حال گسترش است، با در نظر گرفتن گسترش فضای سایبر و طراحی وب 4 باید گفت که در آینده با یک نوع بی‌مرزی مواجه خواهیم بود.

به گفته وی، آینده پیش‌رو، آینده بی‌مرزی و تکثر و تنوع رسانه‌ای است.

این محیط به ما می‌گوید که آینده رسانه‌ها فراگیری، سرعت، تکثر و تنوع و همچنین شکسته شدن انحصار پخش رادیو و تلویزیون است

معاون پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام اینکه هم اکنون 32 فرم رسانه‌ای در دنیا وجود دارد ابراز داشت: حرکت رسانه‌ها در دنیا به نحوی است که انحصار رسانه در دنیا شکسته می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بسیاری از کشورها محور توسعه خود را فروش اطلاعات قرار داده‌اند که از جمله این کشورها می‌توان به قطر اشاره کرد.

معاون پژوهش دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این محیط به ما می‌گوید که آینده رسانه‌ها فراگیری، سرعت، تکثر و تنوع و همچنین شکسته شدن انحصار پخش رادیو و تلویزیون است.

بخش ارتباطات تبیان

منبع : فارس