تبیان، دستیار زندگی
بخش اخلاق و عرفان اسلامی سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی الحجه و ایام حج، ویژه نامه اینترنتی «سرای قبله و قنوت» را منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان ویژه نامه «سرای قبله و قنوت» را منتشر کرد

ویژه نامه سرای قبله و قنوت

بخش اخلاق و عرفان اسلامی سایت تبیان به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی الحجه و ایام حج، ویژه نامه اینترنتی «سرای قبله و قنوت» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی،ویژه‌نامه «سرای قبله و قنوت» با بخش‌های مختلفی همچون فیلم، صوت، تصاویر ویژه، پیامک، مقالات، احرام شاعری و  در بحر احرام در سایت مۆسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان منتشر شد.

بخش مقالات شامل سرفصل هایی همچون حج یا کمک به فقرا / پاسخ به یک شبهه قدیمی،  توصیه‌های طلایی برای آرزومندان سفر حج،  رازهای نهفته در سعی بین صفا و مروه،  مکه نرفته حاجی شویم !،  بزرگترین نماد بندگی مسلمانان!،  فضیلت و برکات شگفت دهه اول ذى الحجّه،  چند درس مهم از نماز دهه اول ذیحجه،  برکات مادّی و دنیوی حجّ، نکاتی که حاجیان باید به آن دقت کنند! و  مشاهدات یک طلبه از سرزمین وحی! می باشد.

بقیع غریب  تصفیه جان ها،  سلام بر آستان سبز سجود و سلام من به مدینه، از سرفصل‌های بخش احرام شاعری  به شمار می‌رود.

در بخشی از این ویژه نامه آمده است: «اگر در سایت ها و وبلاگ ها و شبکه های مجازی جستجویی اجمالی داشته باشید،متوجه خواهید شد که مطالب متعددی پیرامون مخالفت با حج نوشته شده است که همگی حکایت از ترک این فریضه الهی دارد و از مسلمانان به دلائل مختلف خواسته شده است که این تکلیف الهی را ترک کنند.»

ویژه‌نامه «سرای قبله و قنوت» به همت بخش اخلاق و عرفان اسلامی تبیان و به كوشش محبوبه همتی طراحی شده است.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی