تبیان، دستیار زندگی
سرپرست روابط عمومی و مسئول مرکز اسناد اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از آموزش و راه اندازی مرکز اسناد در 5 اداره تبلیغات اسلامی ایلام خبرداد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری آموزش راه اندازی مرکز اسناد برای ادارات تبلیغات اسلامی ایلام

تبلیغات اسلامی ایلام

سرپرست روابط عمومی و مسئول مرکز اسناد اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام از آموزش و راه اندازی مرکز اسناد در 5 اداره تبلیغات اسلامی ایلام خبرداد.

به گزارش روابط عمومی، محمد ولی بیگی سرپرست تبلیغات اسلامی و مسئول مرکز اسناد اداره‌کل تبلیغات اسلامی ایلام ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی به‌شكل دوره‌ای و جداگانه در 5دفتر از مجموع 10دفتر ادارات تبلیغات اسلامی استان ایلام و با حضور رابطین خبری و کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی استان ایلام در شهرستان ایوان برگزار شد.

ولی بیگی گفت: در این دوره آموزش ضمن ارائه مطالب جدید در زمینه خبر نویسی وگزارش خبری ،نکات لازم وضروری در زمینه تهیه گزارش برای مجلات سازمان تبلیغات اسلامی و سایت تبیان ایلام همچنین تهیه عکس و فیلم خبری از مراسم مختلف مطالبی بیان شد.

وی همچنین گفت:علاوه بر مطالب فوق در کلاس آموزش برای رابطین خبری در روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی یک دوره فشرده در زمینه راه اندازی مرکز اسناد در هر شهرستان مطالبی ارائه همچنین جزواتی نیز به صورت حضوری در بین کارشناسان روابط عمومی تبیلغات اسلامی شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره‌شهر ومهران وایوان توزیع شد.

ولی بیگی در پایان اظهار امیدواری کرد با برگزاری این دوره‌های آموزشی برای 5دفتر باقی مانده تا پایان سال و همچنین نشست های فصلی رابطین خبری ادارات تبلیغات اسلامی ایلام همکاری و همدلی در بین کارکنان روابط عمومی افزایش یافته ودر نتیجه با تکیه برهمین موضوع افزایش تولید خبر با محتوا افزایش پیدا کرده ومرکز اسناد این ادارات نیز راه اندازی شود.

تنظیم: هومن بهلولی