تبیان، دستیار زندگی
امیر بهادران شب گذشته در نشست با اعضای انجمن كارگزاران روابط عمومی استان در گرگان، بازسازی این جایگاه را یك موضوع درون سازمانی برشمرد و اظهار كرد: این بازسازی و ارتقای جایگاه می تواند از استقرار نیروهای متخصص در این مجموعه تا افزایش آموزش‌ های به روز شده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ، یك كار تخصصی و علمی است

كارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان تویسركان تجلیل شد

امیر بهادران شب گذشته در نشست با اعضای انجمن كارگزاران روابط عمومی استان در گرگان، بازسازی این جایگاه را یك موضوع درون سازمانی برشمرد و اظهار كرد: این بازسازی و ارتقای جایگاه می تواند از استقرار نیروهای متخصص در این مجموعه تا افزایش آموزش‌ های به روز شده این عرصه باشد.

وی یادآور شد: روابط عمومی برای اثرگذاری و ایفای نقش مۆثرتر نیازمند تغییر نگرش، متناسب با نیازهای زمانه است.

این صاحبنظر روابط عمومی ادامه داد: پذیرش مسوولیت در این بخش باید توأم با دلبستگی و عشق باشد كه با چاشنی عقل، اندیشه، برنامه ریزی و پیگیری به بار بنشیند.

بهادران با بیان اینكه علاقه اساس كار در این حرفه است، یاداور شد: روابط عمومی محلی است برای طرح ایده های جدید و فكرهای سازنده، خلاقیت و به روز رسانی فعالیت‌ ها كه همه این موارد در سایه علاقمندی و تخصص خلق می شود.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی در خلق حماسه اقتصادی افزود: هر سازمان اقتصادی قدرتمند نیازمند به یك روابط عمومی فعال و زنده است تا بتواند مسیر رشد و توسعه را صحیح‌تر بپیماید.

وی اضافه كرد: روابط عمومی باید بتواند به درستی از امكانات و شرایط محیطی درون سازمانی و برون سازمانی بهره‌ برداری كند تا ضمن تشخیص موقعیت ‌ها در جهت حل مسائل سازمان خود تلاش كند.

مدیر عامل انجمن كارگزاران روابط عمومی استان گلستان ابراز امیدواری كرد: ‌در دولت تدبیر و امید، روابط عمومی بتواند به جایگاه واقعی كه شایسته آن است، دست یابد.

تنظیم: هومن بهلولی