تبیان، دستیار زندگی
رسانه‌‌های آلمانی باور دارند دانیال داوری در کسب اولین پیروزی اینتراخت برانشوایگ به خاطر مهار موقعیت حریف، سهم بسزایی داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توجه رسانه‌های آلمان  به دانیال داوری


رسانه‌‌های آلمانی باور دارند دانیال داوری در کسب اولین پیروزی اینتراخت برانشوایگ به خاطر مهار موقعیت حریف، سهم بسزایی داشته است.

دانیال داوری

ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان، موسوم به «بوندس‌لیگا» در ورزشگاه فولکس واگن آره‌نا و در حضور 30 هزار تماشاگر، برانشوایگی‌ها موفق شدند 2 بر صفر میزبان یعنی ولفسبورگ معروف به گرگ‌ها را شکست دهند.

با این نتیجه اینتراخت موفق شد اولین برد فصل جاری خود را آن هم در دربی نیدرزاکسن دشت کند.

از طرفی پس از 10353 روز در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ژرمن‌ها یعنی بوندس‌لیگا صاحب موفقیت شود.

برای کسب چنین نتیجه‌ ارزشمند و امیدوارکننده‌ای، تورستن لیبرکنخت، سرمربی برانشوایگ که از ابتدای فصل جاری‌ «سیستم چرخشی» را در درون دروازه با وجود دانیال داوری و ماریان پتکوویچ را اعمال کرده، از وجود گلر ایرانی‌اش استفاده کرد.

این بار او البته مجبور بود چنین جابجایی را صورت دهد. زیرا پتکوویچ مصدوم بود و امکان حضور در میدان را نداشت.

داوری نیز با بازگشت به دروازه‌ اینتراخت ها، اعتماد مربی‌اش را با حضوری خوب و به جا پاسخ گفت. او در مقاطعی مانع نتیجه‌ای گیری میزبان شد تا با کمک و همراهی دیگر هم‌تیمی‌هایش، 3 امتیاز به حساب تیم واریز شود.

این موضوع البته از دید رسانه‌های ژرمن‌ها دورنمانده است.

روزنامه زوددویچه سایتونگ نیز گزارشی مشابه منتشر کرد که در آن عنوان شد مارسل شفر، بازیکن ولفسبورگ وقتی دقیقه 20 مقابل دروازه برانشوایگ، حرکتی چرخشی انجام داد و ضربه زد، داوری مانع به ثمر رسیدن توپ در تنها موقعیت کاملا جدی گرگ‌ها شد

*دی ولت: داوری از فاصله 6 متری موقعیت شفر را مهار کرد

روزنانه دی‌ولت معتقد است شمار موقعیت‌های گلزنی دو تیم در بازی شب گذشته زیاد نبوده است. مهم‌ترین فرصت گلزنی میزبان دقیقه 20 بود که در فاصله 6 متری مارسل شفر مقابل دانیال داوری کاری از پیش نبرد.

*زوددویچه سایتونگ:داوری جلوی حرکت چرخشی شفر ایستاد

روزنامه زوددویچه سایتونگ نیز گزارشی مشابه منتشر کرد که در آن عنوان شد مارسل شفر، بازیکن ولفسبورگ وقتی دقیقه 20 مقابل دروازه برانشوایگ، حرکتی چرخشی انجام داد و ضربه زد، داوری مانع به ثمر رسیدن توپ در تنها موقعیت کاملا جدی گرگ‌ها شد.

دانیال داوری

این روزنامه همچنین عنوان کرد داوری مقابل سه شوت ولفسبورگی‌ها خوب مقاومت کرده است.

*روزنامه هانوفرشه:داوری اشتباه نکرد

این روزنامه نیز در مورد داوری نوشت وی مقابل گرگ‌ها مرتکب هیچ اشتباه نشده است.

ضمن آنکه یک توپ حریف را به طور کامل مهار کرد و یکبار نیز روی ضربه بازیکن حریف، با مشت توپ را از دروازه اش دور کرده است.

*بیلد:داوری جلوی حرکت مشترک شفر و اولیچ ایستاد

روزنامه بیلد هم معتقد است بهترین و تنها موقعیت کاملا جدی برای گلزنی ولفسبورگ دقیقه 20 و حرکت گروهی تیم سفید و سبزپوش بود که با همکاری اولیچ و ضربه شفر شکل گرفت که دانیال داوری مانع آن شد.

*رادیو مونیخ:در روزی بارانی داوری با تمرکز کار کرد

گزارشگر رادیو مونیخ در گزارش کوتاه خود عنوان کرد دانیال داوری در کسب اولین برد برانشوایگ در فصل جاری و دربی نیدرزاکسن مقابل ولفسبورگ نقش داشت. به باور این تحلیل‌گر دروازه‌بان ایرانی در روزی که بارش باران وجود داشت و احتمال داده می‌شد دروازه‌بان‌ها مرتکب اشتباه شوند، با تمرکز کار کرد.

*کیکر:داوری روی موقعیت شفر به موقع واکنش داشت

هفته نامه تخصصی فوتبال آلمان یعنی کیکر نیز در گزارش خود از داوری به عنوان جانشین پتکوویچ مصدوم یاد کرد که دقیقه 20 موقعیت کاملا جدی شفر را به واکنشی سریع و به موقع مهار کرد

بخش ورزشی تبیان

منبع: فارس