تبیان، دستیار زندگی
نخستین تمرین تیم‌های ملی بزرگسالان و تیم زیر 22 ساله‌های فوتبال ایران از ساعت 16 امروز آغاز می‌کنند که شاگردان کی‌روش در کمپ و شاگردان منصوریان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از تمرین تیم ملی تا واکنش امریکایی ها


نخستین تمرین تیم‌های ملی بزرگسالان و تیم زیر 22 ساله‌های فوتبال ایران از ساعت 16 امروز آغاز می‌کنند که شاگردان کی‌روش در کمپ و شاگردان منصوریان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنند.

تیم ملی

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران راس ساعت 12 امروز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند. همچنین با اعلام کادر فنی تیم ملی، بازیکنان راس ساعت 16 در آکادمی ملی فوتبال نخستین تمرین خود را برای آمادگی هر چه بیشتر مقابل تایلند آغاز می‌کنند.

ضمن اینکه ملی‌پوشان زیر 22 سال نیز زیر نظر کادر فنی نخستین تمرین خود را راس ساعت 16 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز می‌کنند. اردوی تیم زیر 22 ساله‌ها به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر در رقابتهای پیش رو و برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی عمان از بعدازظهر امروز چهاردهم مهرماه آغاز می‌شود. بازیکنان این تیم ساعت 13 خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل المپیک معرفی کردند.

فدراسیون فوتبال آمریکا:

صحبت درباره بازی ایران و آمریکا بسیار زود است

فدراسیون فوتبال آمریکا، صحبت‌ها درباره بازی دوستانه ایران و آمریکا را بسیار زود دانست.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران راس ساعت 12 امروز خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کردند. همچنین با اعلام کادر فنی تیم ملی، بازیکنان راس ساعت 16 در آکادمی ملی فوتبال نخستین تمرین خود را برای آمادگی هر چه بیشتر مقابل تایلند آغاز می‌کنند

16سال پس از اولین رویایی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، خبر دیدار دوستانه این دو تیم، تیتر رسانه‌های دنیا را به خاطر مسائل سیاسی دو کشور به خود اختصاص داده است اما به گفته فدراسیون فوتبال آمریکا شایعاتی که در رسانه‌های بین‌المللی درباره یک دیدار تدارکاتی قبل از جام‌جهانی سال آینده در خاک آمریکا چیزی جز گمانه‌زنی در این باره نیست.

رسانه‌هایی چون گزتا دلو اسپورت در ایتالیا اظهارات مقامات فدراسیون فوتبال ایران درباره تورنمنت احتمالی 4 جانبه با حضور ایران و آمریکا پیش از رقابت‌های جام‌جهانی 2014 استفاده کردند، را منتشر کردند. فدراسیون فوتبال آمریکا این صحبت‌ها را بسیار زود عنوان کرده است.

تیم ملی

نیل بیوث، سخنگوی فدراسیون فوتبال آمریکا در این باره اظهار داشت: ما برای بازی‌های تدارکاتی پیش از جام‌جهانی فعالانه با فدراسیون‌های بیشماری که تیم‌های ملی کشورشان به جام‌جهانی راه یافته‌اند، درباره بازی در خاک آمریکا برای اواخر می یا اوایل ژوئن مذاکره می‌کنیم.

وی ادامه داد: تمام این صحبت‌‌ها مقدماتی هستند و هنوز در این مرحله هیچ مسابقه‌ای را قطعی نکرده‌ایم.

انتظار می‌رود بسیاری از کشورها که به رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل راه یافته‌اند، برای برگزاری اردوی تمرینی در آمریکا و دیدارهای دوستانه پیش از رسیدن به آمریکای جنوبی برنامه‌ریزی کنند اما انتظار نداشته باشید که درباره مسابقه خاصی تا پیش از اعلام گروه‌بندی رقابت‌های جام‌جهانی که 6 دسامبر در باهیا برگزار می‌شود، اعلام رسمی شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال