تبیان، دستیار زندگی
در حالی که به علت تعطیلی دولت آمریکا فعالیت اکثر وب‌سایت‌های دولتی مختل شده، وب سایت Weather.gov به علت قریب‌الوقوع بودن طوفانی خطرناک کماکان فعال است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تعطیلی دولت آمریکا به وب‌سایت‌ها زد


در حالی که به علت تعطیلی دولت آمریکا فعالیت اکثر وب‌سایت‌های دولتی مختل شده، وب سایت Weather.gov به علت قریب‌الوقوع بودن طوفانی خطرناک کماکان فعال است.

تعطیلی دولت امریکا

به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، در پیش بودن یک طوفان گرمسیری که ممکن است با گردبادهای خطرناکی همراه شود باعث شده وب سایت ملی هواشناسی آمریکا کماکان به فعالیت خود ادامه دهد، این در حالی است که مردم به علت لجبازی دولت و کنگره این کشور بر سر لایحه بودجه چند روزی است به برخی خدمات دولتی آنلاین دسترسی ندارند.

حتی وب سایت Weather.gov هم تنها به ارائه خدمات ضروری به کاربران خود می پردازد و ارائه خدمات همیشگی آن متوقف شده است. وب سایت مدیریت کمک های اضطراری دولت به نشانی FEMA.gov هم به علت احتمال وقوع گردباد و طوفان در آمریکا با ظرفیتی محدود به فعالیت خود ادامه داده است.

از جمله وب سایت های دولتی آمریکا که قادر به ارائه خدمات به مردم با تمام ظرفیت نبوده و بخشی از قسمت های آنها تا اطلاع ثانوی به روز نمی شوند می توان به وب سایت های وزارت دادگستری و اف بی آی اشاره کرد.

مردم به علت لجبازی دولت و کنگره این کشور بر سر لایحه بودجه چند روزی است به برخی خدمات دولتی آنلاین دسترسی ندارند

برخی سازمان ها هم وب سایت های خود را به طور کامل تعطیل کرده اند که از جمله آنها می توان به وب سایت های کمیسیون فدرال ارتباطات، آژانس امنیت ملی آمریکا، وب سایت دولتی آمار و اطلاعات و NASA.gov، Archives.gov، USDA.gov و Trade.gov اشاره کرد.

بخش ارتباطات تبیان


منبع: فارس