تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بار مایلی‌کهن را محکوم کردم نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد از این کارهایش دست بردارد. علی دایی پس از مساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و به هیچ عنوان مستحق مساوی ن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مربیان بعد از بازی دوازدهم چه گفتند؟


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بار مایلی‌کهن را محکوم کردم نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد از این کارهایش دست بردارد. علی دایی  پس از مساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و به هیچ عنوان مستحق مساوی نبودیم و بیشتر از انگشتان دست‌مان موقعیت گلزنی داشتیم اما گل نزدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها خیلی زحمت کشیدند.


مایلی کهن

مایلی‌کهن: پرسپولیس علی‌اصغری بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فوتبالی که پرسپولیس ارائه کرد به سمت دهه 60 می‌رفت که علی‌اصغری بود. محمد مایلی‌کهن  پس از مساوی یک بر یک صبا مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: لطفا صحبت‌هایم را ضبط کنید چمنی که درورزشگاه قم است بعد از ورزشگاه آزادی بهترین است و پاداش به این بنده‌ خدا که زمین چمن را آماده نگه داشته بدهند. جایی که آب هست زمین‌شان خوب نیست و خیلی جاها زمین چمن مصنوعی دارند. ما در شروع بازی امروز خوب نبودیم و من هرچه دارم از  خدا، مادرم و پرسپولیس دارم. خوب بازی را شروع کردند ولی ما گل فوق العاده زیبایی زدیم. وی ادامه داد: ما گفتیم سانترها تیز و کوتاه باشد، خط دفاع پرسپولیس بسیار قوی است. تعویض‌هایی که انجام دادند نوری، نوروزی بودند و فوتبالی که ارائه کردند علی‌اصغری بود، مثل دهه 60 ! گل مساوی را خوردیم اما درود به شرف بازیکنانم. وی در مورد درگیری‌اش با علی دایی، گفت: در همه بازی‌ها کاری می‌کند که همه چیز تحت تاثیر خودش باشد و آیا لزومی دارد اعتراض کند؟ ما بچه نیستیم. متاسفانه چه بلایی آقایان سر محسن قهرمانی آوردند و اصل قضیه این است که پای یک بدنساز در میان است و حالا می‌خواهند همه چیز را تحت تاثیر قرار بدهند. فوتبال جنگ نیست. مایلی‌کهن تصریح کرد: تعدادی کارچاق کن دارند که اگر لازم باشد این مسایل را می‌گویم که حتی برخی آنها از ماوراء الطبیعه استفاده می‌کنند و هکتار هکتار زمین گرفته‌اند و باز هم می‌گویند طلبکاریم و بالای 300 میلیون به کسی دادیم که دست چپ و راستش را نمی‌شناسد. در این سال‌ها مرور کنید چه کسی بیشترین اعتراض را داشت. 11 هفته از روی نیمکت تکان نخوردم و مگر داوری به ضرر ما نبوده است؟ کار چاق کن آقایان می‌آمد همه چیز را درست می‌کرد که اسمشان را نماینده می‌گذازند! ببینید کار چاق کن‌ها چقدر درآمد دارند و چقدر مالیات می‌دهند؟

دایی

دایی:  باید در 10 دقیقه اول سه گل می‌زدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو بار مایلی‌کهن را محکوم کردم نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد از این کارهایش دست بردارد. علی دایی  پس از مساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: در این بازی خیلی خوب ظاهر شدیم و به هیچ عنوان مستحق مساوی نبودیم و بیشتر از انگشتان دست‌مان موقعیت گلزنی داشتیم اما گل نزدیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها خیلی زحمت کشیدند. دوست نداشتیم این بازی مساوی شود. خوب فوتبال بازی کردیم. نیمه دوم به جز دو صحنه حریف موقعیتی نداشت و بازی در کل در اختیار ما بود و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد در 10 دقیقه اول چهار گل می‌زدیم و ممنون هواداران خوب‌مان هستم و در طول بازی ما را حمایت کردند. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم. وی در مورد صحبت‌های محمد مایلی‌کهن ، گفت: نباید ظاهر آدم ها را ببینیم. باطن آدم‌ها مشخص است. من دو بار در دادگاه او را محکوم کردم مرتبه دوم چون فوتبالی بود در رسانه‌ها مطرح نکردم و نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد دست از این کارها بردارد. شاید خیلی‌ها حرف من را بخوانند اما کسی حرف او را نمی‌خواند حرفی که به ایشان ربطی ندارد می‌زند و بعد می‌گوید اخلاق‌گرا هستم. امروز هم اتفاق خاصی رخ نداد و مردم قم هم میزبانی‌شان بهتر از قبل بود و از آنها تشکر می‌کنم. وی در مورد بازی گفت: از جناح چپ یک اشتباه را چندبار تکرار کردیم و همیشه وقتی این اشتباه را مرتکب شوی گل می‌خوری تیم‌هایی که دفاع می‌کنند بازی با آنها سخت است و متاسفانه موقعیت‌ها را راحت  از دست می‌دهیم و باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم. دایی در مورد 12 موقعیت گلزنی پرسپولیس در این بازی، ولی هر مربی قبل از بازی می‌گوید

رسول خطیبی پس از شکست تیم گسترش فولاد تبریز برابر سایپا در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امروز بدترین روز گسترش فولاد بود. ما 11 بازی خوب بودیم و البته این طبیعی است که در یک بازی خوب نباشیم. حتی تیم‌های بزرگ هم روزهای بد دارند. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

بوناچیچ: راضی نیستم

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: آمدیم که فوتبال بازی کنیم اما آنچه را دوست داشتم نتوانستم در زمین پیاده کنیم و من از بازی و نتیجه آن راضی نیستم.  لوکا بوناچیچ در مصاحبه بعد از بازی در شیراز برابر فجرسپاسی که با تساوی بدون گل پایان یافت، گفت: هر دو تیم عصبی بودند و شاید دلیلش این بود که نتوانسته‌اند تاکنون نتایج و امتیازهای لازم را کسب کنند. به هرحال امتیازها عادلانه تقسیم شد.  بوناچیچ با بیان این که درباره داوری هیچ‌وقت اظهارنظر نکرده و نمی‌کند، در پاسخ به اینکه چرا در کنار زمین بعضا اعتراض‌هایی می‌کرد، گفت: احساس می‌کردم که نیمکت تیم حریف با سروصدا می‌خواهد بر داور تاثیر بگذارد و شاید به همین دلیل بازیکنان تیم ما دو کارت اضافه گرفتند. البته اگر بنا باشد تیمی به داوری اعتراض داشته باشد، ذوب آهن است که تاکنون شش هفت امتیاز را به این دلیل از دست داده.

یاوری: فکری به حال زمین حافظیه کنند

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اگر مسئولان بدشان نمی‌آید، فکری به حال زمین ورزشگاه حافظیه کنند.  محمود یاوری بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان، در نشست خبری پس از بازی گفت: این زمین به‌هیچ عنوان در حد بازی‌های لیگ برتر فوتبال نیست. زمین ورزشگاه شهید دستغیب شیراز هم در سطح لیگ حرفه‌ای ایران نیست. در این زمین بازیکنان باید توانی چند برابر زمین استاندارد را صرف کنند و باز هم بازی روان و خوبی را نمی‌توانند ارایه دهند.  یاوری تصریح کرد: استوک کفش بازیکنان و توپ در بخش‌های خاکی زمین گیر می‌کند و مدام لیز خورده و تعادلشان را از دست می‌دهند.  وی با بیان اینکه تیم ذوب‌آهن با 9 دفاع در مواقع حمله تیم فجر دفاع می‌کرد، گفت: بازیکنان فجر از تمام توصیه‌ها تنها دوندگی زیاد را انجام دادند. از این پس باید روی تاکتیک‌های تیمی و فردی بیشتر کار کنیم و با انجام چند بازی دوستانه، تیم را به لحاظ فنی ارتقا دهیم.

فرکی: مسئولیت این باخت را می‌پذیرم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و اسیر شجاعت گلر نفت شدیم. حسین فرکی پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل نفت اظهار داشت: روز بد فوتبال به ما تحمیل شد. شایسته شکست نبودیم، اما نفت با یک بازی حساب شده موفق شد روی ضد حمله‌ها فولادصدرنشین را شکست دهد. این موفقیت برای نفتی‌ها غیرقابل انکار است و باید به آنها تبریک گفت. وی افزود: گفته بودم بازی سختی را پیش‌رو داریم. در این بازی اسیر شجاعت دروازه‌بان نفت شدیم. او تمام موقعیت‌های فولاد را دفع کرد. سرمربی تیم فوتبال فولاد یادآور شد:‌با شروع نیمه دوم و بعد از گل نفت احساس کردم به نوعی بازی را واگذار می‌کنیم. مسئولیت این شکست را می‌پذیرم اشتباه کردیم امروز در گل‌زنی نبودیم و شکست خوردیم. فرکی در مورد تعویض‌هایش تصریح کرد: به علت اینکه شرایط تیم را بهتر کنم تعویض کردم اما عملاً چنین جوابی نگرفتم. حریف از اشتباه ما بیشترین سود را برد و توانست به 3 امتیاز بازی دست یابد. وی در مورد داور گفت: در مورد قضاوت داور هیچ‌گونه شک و تردیدی ندارم به دنبال بهانه شکست نیستم که به دیگران ارتباطش دهم، فقط می‌گویم نفت هوشیارتر از ما عمل کرد و توانست فولاد را مغلوب کند.

گل‌محمدی: فکرش را هم  نمی‌کردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هرگز تصور نمی‌کردم بتوانیم تیم فولاد را با 2 گل شکست دهیم.یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر نفت مقابل فولاد عنوان کرد:‌ نیمه اول برای ما سخت سپری شد اما با حوصله و تمرکز بیشتر بازی را ادامه دادیم از ابتدای بازی هد‌ف‌مان استفاده از ضدحمله‌ها بود که هر چه از زمان بازی می‌گذشت به برنامه خود نزدیک‌تر می‌شدیم و بر بازی بیشتر مسلط می‌شدیم. وی افزود: کناره‌های تیم فولاد را بستیم و با حوصله به دروازه این تیم نزدیک شدیم و سرانجام هم موفق شدیم به دو 2 گل دست یابیم پیروزی شیرینی در اهواز بود اما صادقانه می‌گویم هرگز تصور نمی‌کردم فولاد را بتوانیم با 2 گل در اهواز مغلوب کنیم. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد:‌ فولاد موقعیت‌های بسیار خوبی داشت اما علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ما روز بسیار خوبش بود و در مقابل موقعیت‌های فولاد عکس‌العمل‌های عالی داشت.

ابراهیم‌زاده:  باید مشکل گلزنی‌مان را حل کنیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امروز فوتبال خوبی را ارائه کردیم و بچه‌های ما این روزها خوب کار می‌کنند. منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل تراکتور‌سازی گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم فوتبالی بود که بچه‌های ما ارائه کردند و بسیار خوب کار کردند. اکنون فرصتی داریم که بازیکنان به عملکرد خود فکر کنند و شرایط ایده‌آل‌تری برای نتیجه گرفتن به وجود بیاورند. به مردم تبریز تبریک می‌گویم البته در نیمه دوم اکثر بازی دست ما بود و تنها تراکتور‌سازی دو فرصت توسط انصار‌ی‌فرد و کاظمیان به دست آورد که آن هم طبیعی بود و در ضدحملات شکل گرفت. وی افزود: در نیمه اول در صحنه‌ای شانس داشتیم که گلزنی کنیم. و بهنام برزای یک ضربه زد که می‌توانست به گل تبدیل شود. به هر حال به بچه‌ها دست مریزاد می‌گویم. آنها کارها و وظایفی که می گوییم را انجام دادند و هرجا که به وظایف خود عمل نکردند صحنه خطرناکی شکل گرفت. حالا دو هفته به استراحت می‌رویم. بچه‌ها باید به وضعیت خود فکر کنند تا شرایط درست شود. در بین دو نیمه دیدید که خیلی زود به زمین آمدیم و من حرف خاصی نزدم.

جلالی

جلالی: هواداران مقابل فولاد ورزشگاه را پُر کنند

سرمربی تراکتورسازی گفت: فقط صلاح تیم مهم است و به بازیکنانم گفته‌ام نه به کسی لطف می‌کنم و نه جفا. مجید جلالی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل راه‌آهن گفت: فکر می‌کنم امروز بازی‌ ای را نشان دادیم که مردم آذربایجان دوست دارند. این عملکرد ماحصل یک کار جمعی، پشتکار و صبوری بود. دیدید ما می‌توانیم چقدر خوب کار کنیم و انتظار دارم برای مسابقه بعدی ما مقابل فولاد، هواداران ورزشگاه یادگار امام را پُر کنند و صد هزار نفر به ورزشگاه بیایند!. بازی بعدی ما مسابقه‌ای است که باید در آن موفق شویم تا به عنوان مدعی جدی خودمان را در جدول مطرح کنیم. وی افزود: مردم آذربایجان بازیکنان خود را تنها نمی‌گذارند. در این دو هفته تمرینات مان را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم در بازی بعدی خود عملکرد موفقی داشته باشیم. سرمربی تراکتور‌سازی در مورد اینکه آیا برنامه‌ای برای گلزنی مهاجمانش دارد، اظهار داشت: آنهایی که می‌آیند و بازی‌های ما را می‌بینند می‌دانند که ما روی این موضوع‌ها کار می‌کنیم. خیلی موضوعات تکنیکی نیست که بتوان با چند تمرین آن را رفع می کرد. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. یک توپ به تیر زدیم و در کل خدا را شکر می‌کنم به پیروزی رسیدیم. ما می توانستیم 4-5 گل بزنیم اما با حداقل امتیاز پیروز شدیم.

خطیبی : بدترین روز ما بود

رسول خطیبی پس از شکست تیم گسترش فولاد تبریز برابر سایپا در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امروز بدترین روز گسترش فولاد بود. ما 11 بازی خوب بودیم و البته این طبیعی است که در یک بازی خوب نباشیم. حتی تیم‌های بزرگ هم روزهای بد دارند. با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. بخصوص هافبک‌هایمان که نتوانستند هافبک‌های تیم سایپا را از کار بیاندازند. وی افزود: انتظاراتی که امروز از بازیکنان داشتیم، اصلا برآورده نشد. در سوی مقابل تیم سایپا بسیار خوب بود و حق این تیم برد بود. به آنها تبریک می‌گویم. سرمربی تیم گسترش با بیان اینکه هافبک‌های سایپا خوب بودند، تاکید کرد: می‌خواستیم بازیکنان سایپا را پرس کنیم ولی بازیکنانمان از این کار عاجز ماندند. باید بگویم هافبک‌های ما امروز اصلا در جریان بازی نبودند. ما اشتباهات فردی هم داشتیم بخصوص در خط دفاعی. گل دوم را هم روی یک ضد حمله و با اشتباه مدافعان دریافت کردیم. وی خاطرنشان کرد: می‌خواستیم با پاس‌های بلند عمق خط دفاع سایپا را هدف قرار دهیم ولی آنها متوجه این موضوع شدند و جلوی حملات ما را گرفتند. در نیمه دوم هم تغییر سیستم دادیم. یک مدافع کم کردیم و یک هافبک به زمین بردیم ولی این برتری عددی هم مانع شکست ما نشد.

انگین فیرات

فیرات :  بازیکن حریف به من فحاشی کرد

انگین فیرات پس از پیروزی تیم فوتبال سایپا برابر تیم گسترش فولاد تبریز در نشست خبری اظهار داشت: شرایط هوا و وزش باد برای ما بد بود. با این حال ما تیمی هستیم که پاسکاری می‌کنیم. به خاطر همین گسترش را دچار مشکل کردیم. گسترش با سه بازیکن سرعتی که دارد، سعی می‌کند روی ضد حمله کار کند. گسترش در کل دقایق بازی با توپ بلند بازی می‌کرد، متاسفانه ما هم همین کار را کردیم. وی با بیان اینکه در شان تماشاگران نبود که همچین بازی را ببینند، افزود: نکته جالب این بود که تیم گسترش در نیمه اول پشت باد بازی می‌کرد و در آن زمان ما هم راحت‌تر بازی کردیم. 10 دقیقه اول چهار کرنر داشتیم. متاسفانه این همه موقعیت ایجاد کردیم ولی حتی یک شوت هم نزدیم. سرمربی سایپا با بیان اینکه می‌دانستیم گسترش می‌خواهد به توپ‌های بلند رو بیاورد، تاکید کرد: من از یک چیز ناراحتم. اگر بیرون از خانه 2 بر صفر از حریف جلو هستی و روی ضد حمله گل می‌خورید، این اصلا قابل قبول نیست. من از تیمم ممنون نیستم! اگر از اخلاق صحبت می‌کنید بهتر است سراغ بازیکن شماره 12 گسترش بروید. در ایران همیشه صحبت از بازی جوانمردانه است ولی هیچکس آن را رعایت نمی‌کند. بازی جوانمردانه اول و آخر بازی ندارد و باید آنرا رعایت کرد.

ویسی: تماشاگران لذت نبردند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: احساس می‌کنم هواداران از تماشای دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و داماش لذت نبردند. عبدالله ویسی پس از تساوی بدون گل استقلال خوزستان مقابل داماش اظهار داشت: بازی زیبایی را شاهد نبودیم و فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی لذت نبردند. هر چند داماش بهتر بازی کرد اما مساوی حق دو تیم بود. فرصت‌های برابری داشتیم و از یک امتیاز بسیار خوشحالم. وی ادامه داد:‌ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و تعویض‌های خوبی هم انجام دادم. امیدوارم که در ادامه بازی‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. سرمربی استقلال خوزستان در مورد تشویقش از سوی گیلانی‌ها خاطرنشان کرد: همیشه مردم گیلان را دوست داشتم آنها یکی از با فرهنگ‌ترین مردم ایران هستند. اگر مشکلاتی که بین هواداران ملوان و داماش وجود دارد و گاها توهین‌هایی بین آنها رد و بدل می‌شود از بین برود این خطه نمونه هواداران فوتبال ایران خواهد شد. ویسی در مورد اینکه برخی‌ها معتقدند که این تیم استقلال اهواز نیست، گفت: ما دو هزار سه هزار هوادار داریم که هر بازی ما را تشویق می‌کنند حالا 10-12 نفر هستند که چنین مسائلی را عنوان می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: هرگز تصور نمی‌کردم بتوانیم تیم فولاد را با 2 گل شکست دهیم.یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر نفت مقابل فولاد عنوان کرد:‌ نیمه اول برای ما سخت سپری شد اما با حوصله و تمرکز بیشتر بازی را ادامه دادیم از ابتدای بازی هد‌ف‌مان استفاده از ضدحمله‌ها بود که هر چه از زمان بازی می‌گذشت به برنامه خود نزدیک‌تر می‌شدیم و بر بازی بیشتر مسلط می‌شدیم

ناظمی: استقلال بازی بسته‌ای ارائه کرد

سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: از عملکرد بازیکنانم مقابل استقلال خوزستان راضی نیستم.  افشین ناظمی پس از تساوی بدون گل تیم‌های داماش و استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی نبود هر چند که ما بهتر از استقلال خوزستان بازی کردیم اما بازی همیشگی خود را انجام ندادیم. استقلال فضاها را بسته بود و بازی بسته‌ای انجام می‌داد آنها روی توپ‌های بلند برنامه‌ریزی داشتند و ما نتوانستیم آن بازی‌ای که می‌خواهیم را به نحو احسن به نمایش بگذاریم. وی ادامه داد: ‌از عملکرد بازیکنان راضی نیستم، فضاهایی که استقلال بسته بود باعث شد نتوانیم به گل برسیم. امیدوارم این مسئله در دیدارهای آینده برطرف شود. سرمربی داماش در مورد تغییر در ترکیب اصلی این تیم عنوان کرد: ما بر اساس شیوه بازی تیم مقابل‌مان ترکیب تیم را می‌چینیم. مهدوی پس از مدت‌ها به ترکیب تیم بازگشت و نیاز به فرصت دارد تا به فرم ایده‌آل خود برسد.

کرانچار: در کورس قهرمانی می مانیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانستیم از قبل کار سختی مقابل مس کرمان داریم و این تیم امروز عملکرد خوبی داشت. زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل مس کرمان گفت: از قبل از بازی می‌دانستیم بازی سختی است و از دقیقه یک می‌دانستیم کارمان دشوار است و به بازیکنانم هشدار دادم این مس فرق می‌کند و نباید به جایگاه آنها نگاه کنند. چراکه این جایگاه درست نیست. بچه‌های ما از لحاظ سازمان فوتبال قوی‌تر بودند اما متاسفانه آن چیزی که می‌خواستیم برآورده نکردند. تمرکز مس روی دفاع بود و بازیکنان ما نتوانستند فرصت سازی زیادی بکنند. دو موقعیت به دست آوردیم که محمد غلامی از دست داد و در کل به مس کرمان به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم. وی در پاسخ به این سوال که آیا تشویق آرش افشین روی محمد غلامی تاثیر منفی گذاشت و باعث شد او بی‌روحیه بازی را ادامه دهد، خاطرنشان کرد: به خود آرش بارها گفته‌ام آمادگی کامل را برای انجام یک مسابقه کامل ندارد. بعد از دیدار مقابل استقلال و گلی که او به ثمر رساند دچار یک بیماری عفونی شد و تمرینات زیادی از دست داد. در مقابل راه‌آهن به او 15 دقیقه فرصت بازی دادیم که نتواسنت هماهنگی کامل با تیم پیدا کند. محمد غلامی یک بازیکن حرفه‌ای است و فکر نمی‌کنم این موضوع او را عصبی کند. وی در پاسخ به این سۆال که آرش افشین در آخر بازی ساکش را برداشت و خیلی زود ورزشگاه را ترک کرد و به نظر می‌رسد اعتراض دارد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم مشکلی خاصی باشد بازی تمام شده بود و او می‌توانست برود و صحبت خاصی هم نکرده است.

مظلومی

مظلومی: اصول دفاعی را به خوبی رعایت کردیم

پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان که با نتیجه صفر – صفر رقم خورد در نشست خبری با بیان این‌که از بازیکنان مس که برابر سپاهان پرقدرت ظاهر شدند و ایستادگی کردند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: در نیمه‌ی نخست این دیدار بسیار عالی بودیم. دو موقعیت گل خلق کردیم اما به دلیل اعتماد به نفس پایین بازیکنان، این موقعیت ها به گل تبدیل نشد.  وی ادامه داد: مس در این دیدار به سپاهان موقعیت نداد؛ چرا که به خوبی اصول دفاعی را رعایت کردیم. هم‌چنین با یک بازی جوانمردانه خطوط سپاهان را از کار انداختیم. خصوصا فصل میانی سپاهان که از قدرت زیادی برخوردار است در این دیدار به وسیله بازیکنان مس از کار انداخته شد.  سرمربی مس کرمان با اشاره به آسیب‌دیدگی یکی از بازیکنانش خاطرنشان کرد: محمود تیغ‌نورد در دقیقه 29 به دلیل آسیب‌دیدگی تعویض شد و ما مجبور شدیم یک دفاع چپ را جایگزین یک هافبک کنیم.  وی هم‌چنین در ارتباط با لیگ برتر یادآور شد: من در کنفرانس خبری روز گذشته نگفتم که کیفیت لیگ پایین است بلکه معتقدم رقابت‌های خوبی وجود دارد و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست.  مظلومی در ارتباط با لوسیانو ادینهو مهاجم تیمش خاطرنشان کرد: این مهاجم با صد در صد آمادگی خود به میدان نرفت. اگر این بازیکن می‌توانست با آمادگی کامل در میدان حضور پیدا کند مطمئنا می‌توانست گل‌هایی به ثمر برساند.

فرآوری : بهمن اسدی

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس ، مهر، ایسنا