تبیان، دستیار زندگی
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدراکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد. در بین اسامی دعوت شده علاوه بر اینکه چهره‌های جدیدی به چشم می‌خورند که قبل از این در اردو حاضر شده بودند، کارلوس کی‌روش یک بازیکن جدید را دعوت کرده که برای ف
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت یک بازیکن از آمریکا

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد


اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدراکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد. در بین اسامی دعوت شده علاوه بر اینکه چهره‌های جدیدی به چشم می‌خورند که قبل از این در اردو حاضر شده بودند، کارلوس کی‌روش یک بازیکن جدید را دعوت کرده که برای فوتبالدوستان ایرانی یک نام گمنام و ناآشناست. این بازیکن از آمریکا دعوت شده است!

تیم ملی

رحمان احمدی، حامد لک، دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، حسین ماهینی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی، هاشم بیگ زاده، محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، محمدرضا خلعتبری، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که باید روز یکشنبه راس ساعت 12 ظهر در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

اردوی تدارکاتی فوق به منظور حضور ملی پوشان برای دیدار مقابل تایلند برگزار می شود. دیدار دو تیم ملی ایران و تایلند روز بیست و سوم مهرماه برگزار می‌شود.

کارلوس کی‌روش که در زمان حضورش در تیم ملی فوتبال ایران چهره های جدیدی را به این تیم دعوت کرده بود، پس از بازیکنانی چون اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، امید نظری و دانیال داوری، این بار یک بازیکن را از لیگ آمریکا دعوت کرده است.

مهرداد بیت آشور بازیکنی است که برخی منابع اعلام کردند به تازگی به تیم ملی فوتبال آمریکا نیز دعوت شده است. این بازیکن عضو تیم سن خوزه است. عنوان شده بود این بازیکن به جای خسرو حیدری مصدوم به اردو دعوت خواهد شد اما نام حیدری هم در بین دعوت شدگان دیده می‌شود.

آخرین وضعیت لژیونرها برای حضور در اردوی تیم ملی

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد دانیل داوری به دلیل مصدومیت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی شرکت نمی‌کند. همچنین رضا قوچان‌نژاد در تمرینات تیم ملی حضور می‌یابد و وضعیت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

مهدی محمدنبی ، در مورد آخرین وضعیت اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با تایلند ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی تیم ملی از 14 مهرماه به مدت 10 روز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و اساسا در این اردو بازیکنانی که زیر فشار بازی‌های لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات اروپایی قرار داشتند، ریکاوری کرده و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرند. همچنین از نظر فنی و تاکتیمی هم با یکدیگر هماهنگ می‌شوند.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد دانیل داوری به دلیل مصدومیت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی شرکت نمی‌کند. همچنین رضا قوچان‌نژاد در تمرینات تیم ملی حضور می‌یابد و وضعیت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی طی روزهای آینده مشخص می‌شود

وی در پاسخ به این سوال که آیا بدون برپایی بازی تدارکاتی، تیم ملی در بازی با تایلند دچار مشکل نخواهد شد، افزود: نه اصلا مشکلی وجود ندارد زیرا دیدار با تایلند یک بازی تدارکاتی اما مهم برای تیم ملی است. اگر در این مسابقه در تهران برابر تایلند پیروز شویم و مسابقه برگشت هم با برتری ایران به پایان برسد، حضورمان در جام ملت‌های آسیا قطعی خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در مورد وضعیت حضور بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا هم اظهار داشت: در آخرین تماسی که با اشکان دژاگه داشتیم، قرار شد ایشان با پزشک معالج خود مشورت کند و اگر مجوز لازم صادر شود، تمریناتش را در انگلیس یا اردوی تیم ملی پیگیری کند تا به آمادگی مطلوب باز گردد.

محمدنبی در مورد وضعیت دانیل داوری و رضا قوچان‌نژاد هم گفت: دانیل داوری به دلیل مصدومیتی که دارد، در این اردو شرکت نخواهد کرد اما رضا قوچان‌نژاد برای حضور در اردوی تیم ملی به ایران می‌آید. مهدی خراطی هم پیگیر کارهای مسعود شجاعی است تا او برای این اردو به تهران بیاید.

بخش ورزشی تبیان


منبع:  سایت فدراسیون فوتبال