تبیان، دستیار زندگی
بازیكنان فوتبال 200 هزار دلار مبلغ قرارداد یزدانی مبلغ قرارداد داریوش یزدانی با باشگاه الشعب امارات فاش شد . بر اساس خبرهای رسیده او بابت یك فصل حضور در تیم مذكور مبلغ 200 هزار دلار دریافت خواهد كرد و از آنجایی كه به عنوان ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار نقل و انتقالات بازیكنان فوتبال

200 هزار دلار مبلغ قرارداد یزدانی

مبلغ قرارداد داریوش یزدانی با باشگاه الشعب امارات فاش شد . بر اساس خبرهای رسیده او بابت یك فصل حضور در تیم مذكور مبلغ 200 هزار دلار دریافت خواهد كرد و از آنجایی كه به عنوان بازیكن آزاد به باشگاه الشعب پیوست تمامی مبلغ فوق به او خواهد رسید . بد نیست بدانید این گرانترین دستمزدی است كه باشگاه الشعب به یكی از بازیكنان خود می دهد .

120 هزار دلار برای سه ماه قرارداد گل محمدی

توافق بین اكبر غمخوار و رئیس باشگاه الاتفاق عربستان نتیجه ای جز حضور سه ماهه یحیی گل محمدی در این باشگاه نداشت . غمخوار كه احتمالاً در مسافرت اخیرش به دبی این مذاكرات را انجام داده و با رضایت یحیی گل محمدی او را به طور قرضی به عربستان خواهد فرستاد . الاتفاق عربستان كه جزو تیم های قعر نشین لیگ عربستان بوده در ماه آینده در مسابقات جام باشگاههای عرب به میدان می رود . مسابقاتی كه در كشور مصر و با حضور تیم هایی از بحرین ، سوریه ، عمان و عربستان برگزار خواهد شد . در مورد مبلغی كه او قرار است از حضور سه ماهه اش در این تیم كسب كند گفته می شود 120 هزار دلار به جز پاداشهایی كه او د رصورت موفقیت احتمالی تیمش كسب می كند دریافت خواهد كرد .این مبلغ به نسبتی كه كسی از آن خبر ندارد بین باشگاه پرسپولیس و گل محمدی تقسیم خواهدشد .

هولیه ، مهدوی كیا را می خواهد

تیم فوتبال لیورپول ، قصد به خدمت گیری مهدی مهدوی كیا بازیكن ارزنده ایرانی تیم هامبورگ  آلمان را دارد ."ژرارد هولیه"سرمربی فرانسوی لیورپول در تلاش است تا در فصل آینده  با جذب بازیكنان  توانایی چون مهدوی كیا و پیزارو بتواند لیورپول را به روزهای اوج و آرمانی دهه 1980 میلادی بازگرداند .

علی دایی از الشباب می رود

كاپیتان تیم ملی فوتبال كشورمان و بازیكن تیم الشباب  امارات قصد ترك این تیم را دارد .

علی دایی اكنون  مشغول بررسی پیشنهادات ارائه شده از تیمهای مختلف خارجیاست . تیمهایی از آمریكا ، قطر ، عربستان و ژاپن  خواهان به خدمت گرفتن علی دایی هستند . حال باید دید كه بازیكن ارزنده كشورمان به كدام تیم خواهد پیوست ؟