تبیان، دستیار زندگی
آمده‌ایم تا یک بار دیگر، از حضور و فعالیت کاربران عزیز بخش ثبت مطالب روزانه تبیان، تقدیر و تشکر کنیم. ضمن معرفی برندگان مرداد و شهریور و همچنین برنده ویژه ثبت مطالب روزانه، از زحمات این عزیزان با کارت هدیه‌ای به ارزش 50 هزار تومان، قدردانی می‌نماییم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برندگان مرداد و شهریور ثبت مطالب

آمده‌ایم تا یک بار دیگر، از حضور و فعالیت کاربران عزیز بخش ثبت مطالب روزانه تبیان، تقدیر و تشکر کنیم. شایان ذکر است که دو نفر از این کاربران عزیز، منتخبین مرداد و شهریور هستند و نفر سوم، به دلیل حضور همیشگی و فعالیت سودمند خود در این بخش، برگزیده شده‌اند.

ضمن معرفی برندگان مرداد و شهریور و همچنین برنده ویژه ثبت مطالب روزانه، از زحمات این عزیزان با کارت هدیه‌ای به ارزش 50 هزار تومان، قدردانی می‌نماییم.

برنده مرداد ماه: m_hadi47

برنده شهریور ماه:  naba20

و

برنده ویژه ثبت مطالب روزانه به خاطر فعالیت مداوم و همیشگی: rezaei73

صمیمانه به این دوستان عزیز تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که همچنان از حضور ایشان و سایر دوستان تبیانی بهره‌مند باشیم.

از شما دوستان عزیز نیز دعوت می‌شود تا به مطالعه دست‌نوشته‌های خواندنی و مطالب زیبا و متنوع دوستان خوب خودتان در این بخش بپردازید و خودتان نیز در بخش ثبت مطالب روزانه، فعالیت نمایید.

شما کاربران گرامی هم می‌توانید با فعالیت پرشور و مداوم در بخش ثبت مطالب روزانه تبیان، به عنوان منتخبین و برندگان این بخش معرفی شوید. پس، از همین امروز فعالیت خود را آغاز کنید. تا موفقیت، راهی نیست...

شایان ذكر است كه در حال حاضر، جشنواره‌ای در بخش ثبت مطالب روزانه در حال اجراست كه در آن، به هشت نفر از کاربرانی که بیشترین و بهترین مطالب را از 15 تیر ماه سال جاری الی 24 مهر ماه، هم از جهت کمی و هم از جهت کیفی در بخش ثبت مطالب روزانه به صورت مستمر داشته باشند، جوایزی نفیس اهدا خواهد شد. برای كسب اطلاعات بیشتر، به اینجا مراجعه كنید.

مدیریت ثبت مطالب روزانه از طرفداران پروپاقرص این بخش دعوت می‌کند تا مطالب متنوع خود را هر روز جذاب‌تر از دیروز در این بخش ثبت کنند. ثبت مطالب تبیان، گنجینه‌ای از دانش‌ها و دانستنی‌های متنوع است. به امید حضور گرم‌تر و پرشورتر شما عزیزان.

این كاربران برگزیده می‌توانند شماره حساب بانكی شخصی و مشخصات خود را در قسمت مشاوره ثبت مطالب، ثبت نمایند تا هماهنگی‌های لازم برای تحویل جوایز صورت گیرد.

ثبت مطالب روزانه تبیان، مجموعه‌ای با ارزش از دانستنی‌ها


باشگاه کاربران تبیان – ثبت مطالب روزانه

برای دیدن اخبار مربوط به ثبت مطالب اینجا را کلیک کنید

برای ورود به جمع ثبت مطلبی‌ها اینجا را کلیک کنید

برای ثبت مطلب اینجا را کلیک کنید

برای دیدن مطالب مدیر ثبت مطالب اینجا را کلیک کنید

در صورتی که می‌خواهید با مشاوره ثبت مطالب تماس بگیرید، اینجا را کلیک کنید

کاربران ثبت مطالب و شبکه اجتماعی

باشگاه كاربران در ثبت مطالب