تبیان، دستیار زندگی
عشق یك واكنش انسانی كاملا پیش‌بینی‌پذیر و كنترل‌شدنی است! عشق وقتی پدید می‌آید كه نیازهای روانشناختی اصلی در یك شخص تامین گردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوت و فن های عشق ورزیدن

فوت و فن های عشق ورزیدن

جای تعجب دارد که انسان با وجود تمام توفیق های درخشان در عرصه صنعتی، در عرصه عشق هنوز اندر خم یک کوچه گیر کرده است. هنوز جامه بشری پر از آدم هایی است که آرزوی خود برای رسیدن به عشق را به کنار گذاشته اند. اغلب به این نتیجه رسیده ایم که به طور طبیعی هرگز به آن که می خواهیم نخواهیم رسید و آن که ما را می خواهد اشتیاق و احساسات ما را تامین نخواهد ساخت . عشق برای همیشه در افق دوردست خواهد درخشید و دست نیافتنی خواهد بود . اغلب افراد دیگر ناامید شده اند و معتقدند که سرنوشتی بدون عشق بر پیشانی شان مهر خورده است . آنان به زندگی خود ادامه می دهند با حسرت به عشق می اندیشند و هرگز آن را نمی یابند.

فوت و فن های عشق ورزیدن به ما می آموزد که هرگر نباید دلسرد شویم . عشق تنها نتیجه ملاقات هایی اتفاقی نیست تا وابسته به شانس ما باشد باید بدانید که عشق یک واکنش انسانی کاملا پیش بینی پذیر و کنترل شدنی است . عشق وقتی پدید می آید که نیازهای روانشناختی اصلی در یک شخص تامین گردند . البته گاهی اوقات به نظر می رسد که عشق به صورت تصادفی روی می دهد ولی حتی در چنین مواردی باید مطابق قواعد عشقی ذکر شده در کتاب رفتار کرد. کسی که آگاهانه و هوشمندانه قوانین عشق را در زندگی خود اجرا نماید دچار یک زندگی بدون عشق نمی شود.

برای توفیق در روابط عشقی کافی است از توانایی خود برای ایجاد تحول و تاثیر گذاری بر احساسات ، برخوردها و رفتارهای دیگران مطلع شوید.این توانایی با بهره گیری از روش های اثبات شده روانشناختی به دست می آید .

کسی که آگاهانه و هوشمندانه قوانین عشق را در زندگی خود اجرا نماید دچار یک زندگی بدون عشق نمی شود. برای توفیق در روابط عشقی کافی است از توانایی خود برای ایجاد تحول و تاثیر گذاری بر احساسات ، برخوردها و رفتارهای دیگران مطلع شوید.

کتاب « فوت و فنهای عشق ورزیدن »در واقع فرمول های اولیه را به شما معرفی می کند و شما را قادر می سازد که راه حل های نهایی خودتان را در شرایط ویژه خویش بیابید . با خواندن این کتاب شما خود را مشتاق تر و با اعتماد به نفس بیشتر خواهید یافت و می توانید به عشق زندگی خود برسید ، راه های عشق ورزیدن را یاد گرفته و در نهایت همسر خود را مجذوب خویش سازید .

کتاب حاضر شامل دو بخش اصلی است و در آن راهکارهای بسیاری برای راهنمایی در زندگی و توفیق در فعالیت های زندگی ارائه شده است.بخش اول به شما کمک می کند تا دل محبوبتان را به دست آورید . در بخش دوم یک گام جلوتر می رود و به کسانی کمک می شود که عشق زندگی خود را به دست آورده اند ولی از بد روزگار او را از دست داده اند یا در آستانه از دست دادن او هستند.

باید برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید حس دوستی احترام و اشتیاق را تامین نمایید .درک عمیق این مطلب بستر اولیه راهکارهای فوت و فن های عشق ورزیدن است و شما به سوی پیروزی هدایت می کند .

فوت و فن های عشق ورزیدن شما را با علم روانشناسی و شناخت رفتارهای انسانی آشنا می کند و از ریزه کاری های عشق ورزی مطلع می سازد.در نهایت به شما می آموزد که چگونه دل محبوبتان را به دست آورید.

باید برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید حس دوستی احترام و اشتیاق را تامین نمایید .درک عمیق این مطلب بستر اولیه راهکارهای فوت و فن های عشق ورزیدن است و شما به سوی پیروزی هدایت می کند .
«دل کسی را که می خواهیم به دست آوریم، استراتژی کلی، داشتن اعتماد به نفس، آغاز حمله، شریک زمان شوید، آنان را از ترس برهانید و اعتمادشان را جلب کنید، دوست داشتنی بودن، نمایش توان رهبری، وابستگی احساسی آنان را پرورش دهید،آنان را علاقمند و امیدوار نگه دارید، با آنان سیاستمدارانه رو به رو شوید، تعهد و وفاداری خویش را نشان دهید، آخرین موانع را از سر راه خویش بردارید، چگونه می توان عشق از دست رفته را دوباره به دست آورد، نشان دادن اراده برای تغییر، اصلاح روش های گفتمان، از توجه به صورت عاقلانه بهره بجویید و به سوی موفقیت» از جمله مطالب این کتاب است که در دو بخش شرح داده شده است.

مشخصات کتاب

نویسنده:توماس‌دبلیو، مک‌نایت

مترجم:هدیه تقوی

ناشر:البرز

تنظیم و فرآوری:م.تجریشی