تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پاس گل دادن در ذاتم است و همیشه تلاش کرده‌ام دیگر نفرات را به‌خوبی تغذیه کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام صادقیان:

منتظر دعوت کی‌روش هستم


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پاس گل دادن در ذاتم است و همیشه تلاش کرده‌ام دیگر نفرات را به‌خوبی تغذیه کنم.

طراح جوان پرسپولیسی ها می گوید، پاس گل دادن در ذاتش است و سعی در تعذیه مناسب هم تیمی هایش دارد.

پیام صادقیان می گوید، منتطر دعوت کارلوس کی روش است.

پیام صادقیان

*قفل بازی با فجر با حرکت تو شکسته شد.

خوشحالم در روزی که فجری ها خیلی بسته و تدافعی بازی می کردند، توانستیم سه امتیاز حساس را بگیریم. در صجنه گل هم تلاش همه بازیکنان بود و از این که توانستیم سه امتیاز را بدست آوریم، خرسند هستم.

*خوشحالی جالبی هم بعد از گل داشتی!

بعد از اتفاقات هفته گذشته واقعا به این برد نیاز داشتیم و گل زدن در دقایق پایانی بازی هم لذت و حلاوت خاصی دارد. همه بازیکنان برای رسیدن به موفقیت یکدل هستند و همین عامل کمک زیادی به ما می کند.

*هر سه گل سیدصالحی هم با پاس‌های تو به ثمر رسیده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

همیشه سعی می کنم پاس های خوبی را برای هم تیمی هایم فراهم کنم و سیدصالحی هم مهاجمی است که گلزنی اش حرف ندارد. البته پاس گل دادن در ذاتم است و همیشه تلاشم بر این بوده تا نفرات دیگر را به خوبی تغذیه کنم.

*بازی این هفته با صبا را چطور می‌بینی؟

صبا هم تیم قابل احترامی است و مطمئنا برای برد به قم می رویم تا خودمان را در کورس مدعیان قهرمانی نگه داریم. پرسپولیس تا به حال در قم برنده نشده و به دنبال این هستیم تا طلسم شکنی کنیم.

*پرسپولیس برخلاف بازی‌های خانگی‌اش، در بیرون از تهران نتوانسته انتظارات را برآورده کند!

در تهران به خاطر حضور هواداران و کیفیت مناسب چمن ورزشگاه آزادی کارمان راحت تر است اما این دلیل نمی شود که در بیرون از خانه نتایج لازمه را بدست نیاوریم و این رویه را باید تغییر بدهیم.

تا این هفته سعی کردم بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام بدهم و فکر کنم موفق هم بوده ام. منتظر دعوت کارلوس کی روش هستم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و به اردوی تیم ملی دعوت بشوم

*پرسپولیس تا نیم فصل سه بازی در تهران خواهد داشت. در این باره چه نظری داری؟

این مساله می تواند به ما کمک کند و در همه دیدارهای خود در پی کسب نتایج لازمه هستیم تا شرایط بهتری را برای خودمان رقم بزنیم.

*این پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود؟

هدفمان قهرمانی در لیگ است و به همین دلیل سعی داریم تا پله پله پیش برویم و وضعیت خودمان را بهتر کنیم. هواداران هم مثل همیشه پشت ما باشند تا بتوانیم به کمک آنها روزهای شیرین تری را رقم بزنیم.

*فکر می‌کنی در اردوی تیم‌ملی حضور داشته باشی؟!

تا این هفته سعی کردم بهترین بازی هایم را برای پرسپولیس انجام بدهم و فکر کنم موفق هم بوده ام. منتظر دعوت کارلوس کی روش هستم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و به اردوی تیم ملی دعوت بشوم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: برنا