تبیان، دستیار زندگی
پژمان جمشیدی گفت: شاید خیلی‌ها نپذیرند که از اسمشان برای ابله‌ترین کاراکتر سریال استفاده شود، اما من قبول کردم؛ چون بر این باور بودم که بیش از هر چیز، نتیجه کار مهم است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پژمان جمشیدی:

ابله‌ترین نقش سریال«پژمان»به من رسید


پژمان جمشیدی گفت: شاید خیلی‌ها نپذیرند که از اسمشان برای ابله‌ترین کاراکتر سریال استفاده شود، اما من قبول کردم؛ چون بر این باور بودم که بیش از هر چیز، نتیجه کار مهم است.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی به خبرنگار رادیو و تلویزیون برنا در مورد سریال «پژمان » که از دیشب با بازی او از تلویزیون پخش شد گفت: با پخش این سریال شاید این شائبه در ذهن برخی از افراد ایجاد شود که جزو آن دسته از افرادی به شمار می روم که عشق بازیگری هستم و قصد دارم با حضور در عرصه های هنری شهرتی را برای خودم دست و پا کنم در حالی که این موضع صحت ندارد من با وجود علاقه ای که به دنیای هنر دارم اما همواره سعی کردم در مقام یک فوتبالیست به فعالیتم ادامه دهم چرا که در این عرصه از توانایی و تبحر بیشتری برخوردار هستم .

وی ادامه داد: من اگر عشق بازیگر شدن داشتم سال‌ها قبل وارد از طرق دیگر وارد این عرصه می‌شدم چرا که به واسطه ارتباطم با دوستان هنری این امکان برای من وجود داشت اما من ترجیح می‌دادم این ریسک را نپذیرم و وارد این فضا نشوم.

او اضافه کرد: سال‌ها بود که موضوع سرنوشت فوتبالیست‌ها در دوران بازنشستگی‌شان برای من اهمیت داشت و همیشه دوست داشتم با نگاه واقع بینانه و از منظری متفاوت به این موضوع بپردازم تا این‌که بالاخره دغدغه‌های ذهنی‌ام را با پیمان قاسمخانی دوست چندین ساله‌ام در میان گذاشتم او حسابی از این موضوع استقبال کرد و گفت: این سوژه را با مسئولیت تلویزیون در میان می‌گذارم تا این‌که بعد از چند وقت به من اطلاع داد که سوژه با اقبال مدیران مواجه شده است.

شاید خیلی‌ها نپذیرند که از اسم‌شان برای ابله‌ترین کاراکتر سریال استفاده شود اما من این کار قبول کردم چون بر این باوربودم بیش از هر چیزی نتیجه کار مهم است

جمشیدی تصریح کرد:حسنی که در این اثر وجود داشت این بود که نویسندگان این کار خودشان حسابی فوتبالی بودند و نه تنها اطلاعات آن‌ها نسبت به فوتبال ایران از من کمتر نبود بلکه در بسیاری از موارد هم سطح و گاه حتی بیشتر از من بود و همین موضوع هم در نهایت باعث شد که سوژه به آن ایده آلی که در ذهن من بود نزدیک شود. من و عواملی که در این اثر حضور داریم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داریم و تقریبا هفته‌ای یک‌بار دور هم جمع می‌شویم و با هم فوتبال بازی می‌کنیم.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: در ابتدا قرار نبود که من در سریال «پژمان» بازی کنم اما اصرار پیمان قاسمخانی باعث شد که من به او اعتماد کنم و در این اثر حضور پیدا کنم چرا که او معتقد بود بازی من در این اثر باعث باور پذیر شدن این کار می‌شود هر چند که در همین جا باید بگویم که من اصلا خودم را بازیگر نمی‌دانم و به همین دلیل ادعای در این زمینه ندارم. ما برای جذابیت بخشیدن به این کار مقداری بار طنز را به آن اضافه کردیم .

پژمان جمشیدی

وی اضافه کرد: در بخشی از این سریال از تجربیات شخصی‌ام در این اثر هم بهره بردم به طور مثال در دورانی که فوتبال بازی می‌کردم هیچ‌گاه در بانک کارت شناسایی ارائه نمی دادم چون اکثر کارمندهای بانک من را می شناسند اما الان معمولا از من کارت شناسایی می خواهند که خب مواردی از این دست برای من کم رخ نداده است که شاید برای مخاطبان جذاب باشد.

بازیگر سریال «پژمان» در مورد بازتاب‌های که از این سریال دریافت کرده است اظهار داشت: خوشبختانه در همین مدت کوتاه برخلاف تصوری که داشتم بازتاب‌های بسیاری خوبی را از جانب مخاطبان و فوتبالیست‌ها دریافت کردم . من این اثر را در واقع نوعی ادای دین به بازیکنان فوتبالی که همواره برایم الگو بودند و من به عشق آن‌ها فوتبالیست شدم می‌دانم؛ بازیکنانی نظیر فرشاد پیوس، شاهرخ بیانی، صمد مرفاوی، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی مقدم و .. .

او در پایان در مورد استفاده از نام او در این سریال گفت: شاید خیلی‌ها نپذیرند که از اسم‌شان برای ابله‌ترین کاراکتر سریال استفاده شود اما من این کار قبول کردم چون بر این باوربودم بیش از هر چیزی نتیجه کار مهم است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: برنا