تبیان، دستیار زندگی
کشتی فرنگی ایران در مجارستان خوب ظاهر شد و نوید آینده ای روشن داد. حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان در این باره نظرات جالبی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسن رنگرز:آینده کشتی فرنگی روشن است


کشتی فرنگی ایران در مجارستان خوب ظاهر شد و نوید آینده ای روشن داد. حسن رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان در این باره نظرات جالبی دارد.
رنگرز کشتی گیر پیشین تیم ملی فرنگی

رنگرز در این باره گفت: در خصوص وضعیت امروز کشتی فرنگی ومقایسه با آنچه ما در المپیک شاهد بودیم نباید دچار تناقض شویم. در المپیک آقای بنا با برنامه ریزی بلند مدت و زحمات طاقت فرسا و ارزشمند به افتخاری بزرگ نایل شد. افتخاری که باعث شد تا کشتی فرنگی دچار تحول اساسی شود. اما در حال حاضر و در مسابقات جهانی ما دچار تغییرات فراوان شده ایم. در کنار میدان دادن به جوان ها ما در کادر فنی هم دچار جا به جایی شدیم. از لحاظ حمایت و پشتیبانی و چالش های مالی دچار مشکل بودیم. اما نتیجه برای ما خوب بود. با این نتایج ما به آینده سخت امیدوار شدیم. بدون تردید با رفع مشکلات موجود و با برنامه ریزی اعتقاد دارم که می توانیم افتخار المپیک لندن را تکرار کنیم. حسن بزرگ مسابقات مجارستان در این بود که ما نشان دادیم که نفرات مطرح خوبی داریم و کار منحصر به چند نفر نیست. دو مدال طلای نعمت پور و علی اکبری واقعا مایه د لگرمی شد.

در حال حاضر و در مسابقات جهانی ما دچار تغییرات فراوان شده ایم. در کنار میدان دادن به جوان ها ما در کادر فنی هم دچار جا به جایی شدیم. از لحاظ حمایت و پشتیبانی و چالش های مالی دچار مشکل بودیم. اما نتیجه برای ما خوب بود. با این نتایج ما به آینده سخت امیدوار شدیم. بدون تردید با رفع مشکلات موجود و با برنامه ریزی اعتقاد دارم  که می توانیم افتخار المپیک لندن را تکرار کنیم

با مقایسه ترکیب دو تیم اعزامی به المپیک و جهانی مجارستان دست باز کشتی فرنگی برای آقایی در جهان به رخ کشیده می شود. من به آینده روشن کشتی فرنگی سخت امیدوار هستم و باور دارم که کشتی گیران ما بازهم باعث شادی مردم خواهند شد. اکنون در کشتی فرنگی ایران کسی حاشیه امنیت برای رسیدن قطعی به دوبنده تیم ملی ندارد و این اتفاق خوبی است که رخ داده و آینده ما را تضمین می کند.

 

حسین نصیری نمین

بخش ورزشی تبیان