تبیان، دستیار زندگی
پس از آنکه مرتضی کریمی در خصوص زد و بندهای داوری ادعاهایی را مطرح کرد و اعلام کرد یکی از اعضای سازمان لیگ 17 هزار دلار به عنوان رشوه دریافت کرده تاج با ارائه این نامه خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به موضوع مربوطه شد. مهدی تاج طی نامه به علیپور از وی خواست
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احتمال ورود دستگاههای قضایی به داوری فوتبال ایران


پس از آنکه مرتضی کریمی در خصوص زد و بندهای داوری ادعاهایی را مطرح کرد و اعلام کرد یکی از اعضای سازمان لیگ 17 هزار دلار به عنوان رشوه دریافت کرده تاج با ارائه این نامه خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به موضوع مربوطه شد.
داوری

مهدی تاج طی نامه به علیپور از وی خواست تا در کمتر از یک هفته ادعای مرتضی کریمی را بررسی کند.

مهدی تاج طی نامه‌ای به دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای از وی خواست تا در کم‌تر از یک هفته به ادعای مرتضی کریمی مبنی بر دریافت رشوه در سازمان لیگ (در دوره گذشته) رسیدگی کند.

پس از آنکه مرتضی کریمی در خصوص زد و بندهای داوری ادعاهایی را مطرح کرد و اعلام کرد یکی از اعضای سازمان لیگ 17 هزار دلار به عنوان رشوه دریافت کرده تاج با ارائه این نامه خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به موضوع مربوطه شد.

رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران ضمن تأیید این خبر گفت: اگرچه ادعای مرتضی کریمی مربوط به مدیریت گذشته در سازمان لیگ است اما شک نکنید اگر به فرد خاصی برسیم که هم اکنون در سازمان لیگ حضور داشته باشد بلافاصله او را اخراج خواهیم کرد و برخوردهای لازم صورت می‌گیرد. اگر هم ادعای شخص مدعی صحت نداشته باشد از او شکایت رسمی خواهد شد.

تاج در پایان صحبت‌هایش گفت: برای آنکه افکار عمومی به صحت و سقم این ادعا توسط مرتضی کریمی پی ببرد از دستگاه‌های دیگر خواسته‌ایم که به این موضوع ورود کنند و از صبح امروز در خصوص این پرونده کار خود را آغاز کرده‌ایم.

پس از آنکه مرتضی کریمی در خصوص زد و بندهای داوری ادعاهایی را مطرح کرد و اعلام کرد یکی از اعضای سازمان لیگ 17 هزار دلار به عنوان رشوه دریافت کرده تاج با ارائه این نامه خواستار رسیدگی هر چه سریع‌تر به موضوع مربوطه شد

مبحث اشتباه داوری محسن قهرمانی در دیدار سپاهان و پرسپولیس تا جایی رسیده که علی دایی مباحث جدیدی را مطرح کرده است. صحبت‌های مالک باشگاه نفتون مبنی بر زد و بندهای داوران و پیشنهادها به تیم‌های فوتبال باعث شد تا سازمان لیگ در اولین اقدام طی نامه به علیپور مباحث رخ داده را پیگیری کند. کریمی در ادعای خود اعلام کرده که یک داور در یک بازی مرگ و زندگی مبلغ 16 میلیون یورو گرفته است!

بخش ورزشی تبیان

منبع :