تبیان، دستیار زندگی
معاون محتوایی مۆسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: دشمن در صدد ترویج اباحه گری در بین جوانان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دشمن در صدد ترویج اباحه گری در بین جوانان است

علیرضا مهدوی، معاون محتوایی موسسه تبیان

معاون محتوایی مۆسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: دشمن در صدد ترویج اباحه گری در بین جوانان است.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا مهدوی که در جمع کارشناسان تبیان سراسر کشور در یاسوج سخن می گفت در ادامه افزود: دشمن در حوزه های مختلف سعی در انکار باورهای دینی دارد و یا اینکه القاء شبهه می کند که در این صورت حوزه اخلاق و منش های انسانی و دینی ما را مورد هدف قرار داده است.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان به سرعت پایگاههای فراوانی ایجاد می کنند که می خواهند پاکی و صداقت را از فرزندان ما بگیرند، شبکه هایی تولید می کنند که حریم پاک، عفت، پاکدامنی را را از زنان ما بگیرند که این مهم با هدف و سناریوی دقیقی در حال اجراست.

اما به نظر می رسد همچنان به طور کامل موفق به این هدف نشده اند و ما با درایت و نظارت دقیق سعی بر بی محتوا کردن این برنامه ها از طریق ساخت سایت های پرمحتوای شیعی شده ایم.

مهدوی تصریح کرد: بیش از 40 هزار سایت فارسی زبان علیه باورهای دینی و اخلاقی ما برنامه تولید می کند و این یک تدبیر خاص می طلبد که الحمدلله در حال انجام می باشد.

وی در پایان گفت: تمام تلاش دشمن برای از بین بردن ساختار خانواده اسلامی می باشد . واین مهمترین هدف است که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده است و ما باید هوشیار باشیم و محتوای برنامه های دینی خود را بالا ببریم تا گزندی احساس نشود.

تنظیم: هومن بهلولی