تبیان، دستیار زندگی
در شبی که تیم فوتبال آرسنال با برتری مقابل استوک سیتی به صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر انگلستان صعود کرد، منچستریونایتد در زمین منچسترسیتی تن به شکستی سنگین داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر انگلستان

‌سیتی با 4 گل از سد ‌یونایتد گذشت


در شبی که تیم فوتبال آرسنال با برتری مقابل استوک سیتی به صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر انگلستان صعود کرد، منچستریونایتد در زمین منچسترسیتی تن به شکستی سنگین داد.

آرسنال در ادامه رقابتهای هفته پنجم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود استوک سیتی گذشت. برای آرسنال در این مسابقه "آرون رمسی" (5)، "پر مرته ساکر" (36) و "باکاری سانیا" (72) گل زدند و تک گل استوک سیتی را "جف کامرون" در دقیقه 26 وارد دروازه توپچی‌ها کرد.

فوتبال جهان

سوانزی با دو گل "میشو" (2) و "ناتان دایر" (48) از سد میزبان خود کریستال پالاس گذشت و تاتنهام با تک گل پائولینیو در وقت‌های اضافه از  سد کاردیف گذشت.

در مهم‌ترین دیدار هفته پنجم، منچسترسیتی در دربی منچستر با نتیجه چهار بر یک از سد منچستریونایتد گذشت. برای سیتی در این دیدار "سرخیو آگوئرو" دوبار در دقایق (16 و 47)، "یحیی توره" (45) و "سمیر نصری" (50) گل زدند. "وین رونی" در دقیقه 87 با یک ضربه کاشته زیبا یکی از گل‌ها را جبران کرد.

جدول رده‌بندی:

1- آرسنال 12 امتیاز - تفاضل گل 5+

2- تاتنهام 12 امتیاز - تفاضل گل 4+

3- منچسترسیتی 10 امتیاز - تفاضل گل 8+

4- چلسی 10 امتیاز - تفاضل گل 4+

5- لیورپول 10 امتیاز - تفاضل گل 2+

.

.

.

18- فولهام 5 امتیاز

19- کریستال پالاس 4 امتیاز

20 - ساندرلند یک امتیاز

فوتبال جهان

مانوئل پلگرینی:

انتظار پیروزی 4 بر یک مقابل من‌یونایتد را نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از پیروزی پرگل مقابل منچستریونایتد در دربی منچستر ابراز رضایت کرد اما گفت انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشته است.  منچسترسیتی یکشنبه شب در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلستان با نتیجه 4 بر یک از سد منچستریونایتد گذشت.

"مانوئل پلگرینی" در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: نتیجه خیلی مهمی حاصل شد. به طور عادی شما انتظار پیروزی 4 بر یک مقابل منچستریونایتد را ندارید اما مهم‌ترین موضوع این است که ما نمایش خوبی داشتیم و من از این بابت خوشحالم.

سرمربی من سیتی افزود: معمولا دربی‌ها در شرایط برابر تیم‌ها برگزار می‌شود اما ما روز خوبی داشتیم که اجازه داد مقابل منچستریونایتد برتر ظاهر شویم. این پیروزی به ما اعتماد به نفس می‌بخشد.

پلگرینی در ادامه اظهار داشت: بسیار خوشحال خواهم شد اگر تمام بازی‌هایمان را با نتیجه 4 بر یک پیروز شویم اما باید سطح بازی خود را بهبود بخشیم. پیروزی مقابل منچستریونایتد می‌تواند برای ما نقطه عطفی باشد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت ساکر