تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی برزیل در سومین مسابقه خود در جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی برابر سنگال پیروز شد تا ضمن صعود به مرحله حذفی به عنوان صدرنشین گروه C، باعث راهیابی تیم ایران از گروه مرگ به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات شود. شاگردان اوکتاویو در این مرحله روز چهارشن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی


تیم ملی برزیل در سومین مسابقه خود در جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی برابر سنگال پیروز شد تا ضمن صعود به مرحله حذفی به عنوان صدرنشین گروه C، باعث راهیابی تیم ایران از گروه مرگ به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات شود. شاگردان اوکتاویو در این مرحله روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف روسیه مدافع عنوان قهرمانی این جام می‌روند.

فوتبال ساحلی

روز پنجم از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی امروز دوشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C به پایان رسید که طی آن تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل به مصاف تیم سنگال رفت و با نتیجه 7 بر 3 این تیم را شکست داد.

در این مسابقه که با قضاوت "سوات‌ونگ سوآن" از تایلند برگزار شد، دانیل (یک و 35 ثانیه)، برونو خاویر (4 و 48 ثانیه، 10 و 44 ثانیه و 29 و 58 ثانیه)، برونو مالیاس (5 و 48 ثانیه) و آندره (24 و 14 ثانیه و 25 و 57 ثانیه) برای برزیل گل زدند و کوک پاکی (9 و 5 ثانیه) و فال (16 و 26 ثانیه و 27 و 57 ثانیه) گل‌های سنگال را به ثمر رساندند. با این نتیجه تیم برزیل 9 امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه C به مرحله بعد صعود کرد. در دیگر بازی این گروه تیم ایران صبح امروز برابر اوکراین با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده بود اما پیروزی تیم برزیل برابر سنگال، راه را برای صعود شاگردان "ماریو اوکتاویو" به مرحله بعدی این مسابقات هموار کرد.

شکست ایران برابر اوکراین

تیم فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدارش در رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی برابر اوکراین شکست خورد تا برای صعود به مرحله حذفی این رقابتها منتظر نتیجه دیدار برزیل و سنگال بماند. روز پنجم از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی آغاز شد که در نخستین دیدار از گروه C تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر اوکراین تن به شکست 3 بر 2 داد تا برای صعود به مرحله حذفی این مسابقات منتظر نتیجه دیدار برزیل با سنگال بماند.

در این بازی که با قضاوت سردار اکسر از ترکیه برگزار شد، محمد احمدزاده (2  و 38 ثانیه) و پیمان حسنی (32 و 42 ثانیه) برای تیم ایران گل زدند و آندری بورسوک (2 و 34 ثانیه)، اولکساندر کورنیچوک (21 و 44 ثانیه) و ایگور بورسوک (29 و 34 ثانیه) گل‌های اوکراین را در این بازی به ثمر رساندند. همچنین رومان پاچف و اولگ زبورووسکی از تیم اوکراین بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند. مارکو اوکتاویو در این بازی سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری علی نادری، مهران مرشدی‌زاده و محمد احمدزاده در ترکیب اولیه تیم ایران استفاده کرد.

طبق برنامه‌ریزی این مسابقات، تیم فوتبال ساحلی ایران با قرار گرفتن در رتبه دوم گروه C، روز چهارشنبه هفته جاری در آخرین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابتها به مصاف روسیه مدافع عنوان قهرمانی جهان می‌رود.

روز پنجم از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی امروز دوشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C به پایان رسید که طی آن تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل به مصاف تیم سنگال رفت و با نتیجه 7 بر 3 این تیم را شکست داد

جدول رده‌بندی گروه C طبق اعلام سایت فیفا به شرح زیر است:

1- برزیل 9 امتیاز

2- ایران 3 امتیاز

3- اوکراین 3 امتیاز

4- سنگال 3 امتیاز

در دیگر بازی امروز که از گروه D برگزار شد، دو تیم روسیه و پاراگوئه تا پایان وقت قانونی بازی به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند اما در وقت اضافه روسیه گل چهارم را به ثمر رساند و در این بازی به پیروزی دست یافت. روسیه با این برد به عنوان تیم نخست به همراه زاپن تیم دوم این گروه، به مرحله بعد صعود کرد.

جدول رده‌بندی گروه D:

1- روسیه 8 امتیاز

2- ژاپن 5 امتیاز

3- پاراگوئه 3 امتیاز

4- ساحل عاج بدون امتیاز

فوتبال ساحلی

مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی فردا سه‌شنبه با برگزاری 4 دیدار زیر به پایان می‌رسد:

گروه A:

* امارات - آمریکا

* اسپانیا - تاهیتی

گروه B:

* جزایر سلیمان - السالوادور

* آرژانتین - هلند

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی به شرح زیر است:

مرحله‌ یک‌چهارم نهایی:

چهارشنبه - 03/07/92

* بازی شماره 25: ژاپن - برزیل

* بازی شماره 26: آرژانتین - تیم دوم گروه A

* بازی شماره 27: تیم اول گروه A - تیم دوم گروه B

* بازی شماره 28: ایران - روسیه

مرحله‌ نیمه نهایی:

جمعه - 05/07/92

* بازی شماره 29: برنده بازی شماره 27 - برنده بازی شماره 25

* بازی شماره 30: برنده بازی شماره 26 - برنده بازی شماره 28

دیدار رده‌بندی:

شنبه - 06/07/92

* بازنده بازی شماره 29 - بازنده بازی شماره 30

دیدار فینال:

شنبه - 06/07/92

* برنده بازی شماره 29 - برنده بازی شماره 30

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال