تبیان، دستیار زندگی
بنابه نوشته یک روزنامه کره‌ای اف.سی.سئول می‌خواهد انتقام دو باخت تیم ملی این کشور از ایران را با کسب پیروزی مقابل استقلال بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روزنامه جونگانگ دیلی:

سئول انتقام دو باخت کره از ایران را از استقلال می‌گیرد؟!


بنابه نوشته یک روزنامه کره‌ای اف.سی.سئول می‌خواهد انتقام دو باخت تیم ملی این کشور از ایران را با کسب پیروزی مقابل استقلال بگیرد.

روزنامه کره‌یا‌جونگانگ‌دیلی در گزارشی از رویارویی نمایندگان باشگاهی ایران و کره در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان رویارویی مهم نام برده است.

استقلال

این روزنامه نوشت اف.سی‌سئول در رویارویی با استقلال (دیدار رفت چهارشنبه) می‌خواهد دو باخت یک سال گذشته تیم ملی کره از ایران را با کسب پیروزی برابر تیم آبی‌پوش بگیرد. سئولی‌ها برای رسیدن به رویارویی با تیم ایرانی، موفق شدند در دقیقه 89 بازی یک چهارم نهایی مقابل الاهلی عربستان توسط دژان دامیانوویچ گلزنی کرده و برنده شوند تا در مجموع 2 بر یک از حریف پیشی گرفته و مسافر نیمه نهایی شوند.

این نشریه افزود: برای اولین مرتبه است که سئولی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد می‌شوند. آنها در سال‌های 2009 و2011 حداکثر تا یک چهارم نهایی این جام بالا آمدند.

سئولی‌ها اکنون امیدوارند پنجمین تیم کره‌ای شوند که با غلبه بر استقلال فینالیست لیگ قهرمانان می‌شود. آنها می‌خواهند افتخار تلافی باخت‌های اخیر تیم ملی کره از ایران را کسب کنند.

این روزنامه همچنین در مورد آبی‌پوشان نوشته است: 6 بازیکن استقلال اکنون بازیکن اصلی تیم ملی ایران هستند که از این دسته می‌توان به جواد نکونام و آندرانیک تیموریان اشاره کرد. نکونام بازیکنی بود که در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برزیل 2014 در ورزشگاه آزادی گل برتری را به تیم تحت رهبری چوی کانگ هی زد. کره البته در بازی برگشت در خانه نیز یک بر صفر از ایران به خاطر گل قوچان نژاد باخت. به این ترتیب ایران به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی برزیل راه یافت و کره به خاطر تفاوت گل بهتر نسبت به ازبک‌ها نیز صعود کرد.

این نشریه افزود: برای اولین مرتبه است که سئولی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا وارد می‌شوند. آنها در سال‌های 2009 و2011 حداکثر تا یک چهارم نهایی این جام بالا آمدند

اخبار کوتاه از اردوی استقلال در کره

*مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و سرمربی استقلال جلسه‌ای 3 نفره را در سئول برگزار کردند.

* اعضای تیم استقلال صبح امروز بعد از صرف صبحانه مثل روز گذشته در جلسه فنی شرکت کرده و با نقاط ضعف و قوت حریف کره‌ای آشنا شدند.

استقلال

* هوای شهر سئول نسبت به روزهای گذشته کمی گرمتر شده اما به اعتقاد اعضای تیم استقلال آب و هوا مطلوب است.

* شهر سئول پس از حدود 10 روز تعطیلی از امروز به شرایط عادی برگشت و اداره‌ها و مغازه‌های این شهر کاملا به حالت عادی کاری بزگشتند. شلوغی در شهر نمایانگر بازگشت کسبه به شرایط کاری است.

*مقداد نجف نژاد، علی فتح‌الله زاده و امیر قلعه‌نویی صبح امروز جلسه سه نفره ای را برگزار کرده و در خصوص شرایط استقلال به گفت وگو پرداختند.

* حدود 10 نفر از طرفداران ایرانی مقیم سئول برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان به هتل لکزینگتون آمدند.

* دومین تمرین سنگین و تاکتیکی استقلالی ها عصر امروز از ساعت 16:45 به وقت محلی برگزار شد. استقلالی ها پیش از این یک جلسه در سالن وزنه و یک جلسه در محوطه هتل تمرین کردند.

* تیم استقلال دومین تمرین سنگین و تاکتیکی خود را از ساعت 16 و 45 دقیقه به وقت محلی در کشور کره جنوبی برگزار کرد. در تمرین امروز سرمربی استقلال صحبتی با بازیکنان نداشت و در کنار آنها پا به توپ شده و در برنامه‌های تاکتیکی شرکت کرد.

*علی فتح‌الله‌زاده و مقداد نجف‌نژاد در کنار یکدیگر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره‌گر شدند.

*تمرین امروز به دور از چشم مردم برگزار شد و برخلاف روز گذشته که یکی دو نفر در تمرین حضور داشتند امروز استقلالی‌ها روز خلوتی را پشت سر گذاشتند.

*یک خبرنگار انگلیسی با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان با تیموریان و نکونام به صحبت پرداخت. وی بیشتر در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی صحبت کرد. این خبرنگار از تیموریان پرسید فکر می‌کنی مسابقه روز چهارشنبه مثل دیدار ایران و کره باشد که هافبک استقلال پاسخ داد آن بازی کاملاً با این دیدار متفاوت است چون آن مسابقات مربوط به رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بود و این مسابقه نیز در سطحی دیگر برگزار می‌شود.

*همچنین این خبرنگار از نکونام در خصوص احساسش مبنی بر صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: احساسی که در روز بازی با کره داشتیم وصف‌ ناشدنی است و از اینکه توانستیم در بین 32 تیم حاضر در جام جهانی باشیم خیلی خوشحالم.

*سید مهدی رحمتی که پس از تمرین روز گذشته از ناحیه مچ و آرنج احساس ناراحتی می‌کرد امروز بدون مشکل در کنار دیگر دروازه‌بانان به تمرین پرداخت.

*محور اصلی تمرینات امروز انجام حرکات ترکیبی و ارسال از جناحین بود که قلعه‌نویی در حین تمرین تذکرات لازم را به بازیکنان می‌داد.

*تیم استقلال فردا در زمین اصلی ورزشگاه المپیک سئول به مدت یک ساعت تمرین خواهد کرد.

*دیدار دو تیم اف‌سی‌سئول و استقلال روز چهارشنبه ساعت 14 برگزار می‌شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت باشگاه استقلال