تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: امنیت در کشور در عرصه جهاد، دفاع، طب و سلول‌های بنیادی، ترقی نظام است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی گفتند: امنیت در کشور در عرصه جهاد، دفاع، طب و سلول‌های بنیادی، ترقی نظام است.

آیت الله نوری،رهبری، قلب نظام، است

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له در دیدار فرماندهان انتظامی استان‌ها و معاونین حفاظت نیروی انتظامی اظهار داشتند: از نعمت‌های بزرگ الهی به وجود آمدن یک نظام اسلامی در یک کشور بعد از قرن‌ها است.

ایشان به شناخت مردم نسبت به غرب اشاره کرده و افزودند: مردم ایران غرب را شناختند و با اتکا به خدای متعال یک نظام قدرتمند در عرصه‌ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی را به وجود آوردند.

حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به نقش حوزه‌ها علمیه در نشر معارف دینی در جهان خاطرنشان کردند: حوزه علمیه قم یک مرکز علمی- دینی برای رساندن صدای اسلام ناب به سراسر جهان است.

ایشان به جایگاه رهبری در نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشتند: مقام معظم رهبری قلب نظام است و نیروی انتظامی بازوی رهبری است و باید امنیت ذهنی، مالی و جانی مردم را برقرار سازد.

این مرجع تقلید به مغالطه کشورهای غربی نسبت به سرزمین فلسطین اشاره کرده و افزودند: این غلط است که کشورهای غربی و سران بعضی از کشورهای عربی می‌گویند، نباید مردم فلسطین از خود دفاع کنند.

معظم‌له بیان داشتند: اسرائیل غده سرطانی و پایگاهی برای استکبار است و لذا برای محو کردن اسرائیل باید اتحاد بین مسلمانان حفظ گردد.

ایشان تصریح کردند: مردم آزادیخواه جهان خشم و خروش خود را نسبت به حمله اسرائیل به غزه نشان دادند و اسرائیل بداند این جنگ مانند جنگ علیه حزب‌الله لبنان، شکست خواهد خورد.