تبیان، دستیار زندگی
سومین فستیوال «۳۰ هنرمند‌، ۳۰ پرفومنس‌، ۳۰ روز» از روز ۴ مهرماه آغاز به کار می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

30 هنرمند‌، 30 پرفورمنس، ‌30 روز


سومین فستیوال «30 هنرمند‌، 30 پرفومنس‌، 30 روز» از روز 4 مهرماه آغاز به کار می‌کند.

فستیوال ۳۰ هنرمند‌، ۳۰ پرفورمنس، ‌۳۰ روز

امیر راد برگزار کننده این فستیوال و مدیر هنری گالری "ایست" گفت:

این فستیوال هر ساله برگزار می‌شود که امسال سومین دوره آن است.

ما هر سال در یک زمان خاص 30 هنرمند‌ را دعوت می‌کنیم، تعدادی از آنها پیش از این با گالری‌ همکاری داشته‌اند و بخش دیگر، از هنرمندانی هستند که توسط گالری برای اجرا دعوت شده‌اند‌.

راد ادامه داد: این پرفورمنس‌ها اهداف آموزشی را دنبال می‌کنند و وجوه مختلفی دارند آموزش برای مخاطبین عام و بخشی از آموزش‌ها برای مخاطبین خاص است ما هر ساله تمرکز تئوریک روی یک موضوع خاص داریم و امسال محور و موضوع مورد نظر ما «مکان» است.

وی با بیان اینکه هنرمندان مجبور نیستند کارشان را با این موضوع خاص تطبیقه دهند، تصریح کرد: «مکان» محور این فستیوال است ولی هنرمندان چون هر کدام تفکر خود را دارند می‌توانند کاری مطابق با تفکراتشان داشته باشند اما به هنرمندان منتقل شده است که اگر دوست داشته باشند،‌ برای تقویت این بخش کارشان را با این موضوع پیش ببرند.

برگزار کننده فستیوال «30 هنرمند‌، 30 پرفورمنس‌،30 روز» افزود: تمام این اجراها برای اولین بار است که دیده می‌شوند و از چهارم مهرماه تا 14 آبان غیر از روزهای شنبه و چهارشنبه و در مجموع 30 روز برگزار می‌شوند.

وی درباره محل این فستیوال اظهار داشت: مکان برگزاری فستیوال هم در گالری "ایست" واقع در ونک خیابان شهید خدامی پلاک 40 و هم در مجموعه هتل آپارتمان طوبی واقع در خیابان ولی عصر‌، بالاتر از خیابان ظفر‌، خیابان ناصری‌، شماره 17 که اسپانسر این فستیوال است برگزار می‌شود.

امسال هم به دلیل وجود اسپانسر‌، مانند اولین دوره برگزاری فستیوال بازدید از پرفورمنس‌ها برای عموم آزاد و رایگان است.

بخش هنری تبیان


منبع: ایسنا