تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش متوسطه استان همدان ، از راه یابی پروژه‌های علمی 4دانش‌آموز استان به ششمین جشنواره فناوری نانو خبر داد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همدانی ها در ششمین جشنواره فناوری نانو

معاون آموزش متوسطه استان همدان ، از راه یابی پروژه‌های علمی 4دانش‌آموز استان به ششمین جشنواره فناوری نانو خبر داد.

همدانی ها در ششمین جشنواره فناوری نانو

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره كل آموزش و پرورش استان همدان، محمود نقوی افزود: بر اساس اعلام باشگاه دانش آموزی نانو تكنولوژی پروژه ی علمی 4 گروه دانش آموزی از اعضای پژوهش سرای رضی شهرستان تویسركان با كسب امتیاز لازم جواز حضور در ششمین جشنواره فناوری نانو را از آن خود نمودند.

معاون آموزش متوسطه استان یادآور شد : طرح‌های برگزیده از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، كرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، سمنان، همدان و كرمان می باشد.

وی اضافه كرد: براساس اعلام باشگاه نانو با توجه به استقبال گسترده دانش‌آموزان علاقمند، طرح‌های بی‌شماری با محتوای علمی سطح بالا، از استان‌های مختلف ارسال شده بود كه با توجه به محدودیت فضای نمایشگاهی تعداد محدودی از این آثار انتخاب و در دو بخش نمایشگاه ارایه می‌شوند.

نقوی افزود: مهدی جهانگیری، امیرحسین اسماعیل بیگی ، فاطمه الوندی، حمید رضا الوندی ، فاطمه خاقانی، مجتبی كزازی دانش آموزانی هستند كه طرح  های آنان در سه گروه آموزشی،كاربردی و سنتز مواد ارایه شده است

لازم به توضیح است: ششمین جشنواره فناوری نانو ، 13 تا 17 مهر ماه در سالن خلیج فارس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تنظیم: یگانه داودی

منبع: پورتال آموزش و پرورش