تبیان، دستیار زندگی
امروز اول مهر بود و اولین روز از شروع سال تحصیلی جدید. بعضی ها اول مهر خیلی هیجان زده هستند و از اینکه میرن مدرسه خیلی خوشحالن که دوباره درس و مدرسه و کلاس و ...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هم شاگردی سلام
سال تحصیلی جدید

امروز اول مهر بود و اولین روز از شروع سال تحصیلی جدید. بعضی ها اول مهر خیلی هیجان زده هستند و از اینکه میرن مدرسه خیلی خوشحالن که دوباره درس و مدرسه و کلاس و ... البته ناگفته نماند که خیلی ها هم بخاطر دور هم بودن های زنگ تفریح و شیظنت های مدرسه هیجان زده میشن.

واقعا لحظه های زنگ تفریح و نیومدن معلم و... خلاصه هر فرصتی که تو مدرسه میشه از درس خوندن فرار کنی برای همه حتی بچه درس خون ها هم لذت بخشه.

بعضی ها هم این اول مهری اونقدر بی حوصله و تو هم رفته هستند که اصلا انگار نه انگار اول سال تحصیلی و تازه اول راه هستند.

نمیدونم شما جزء کدوم گروه هستید، اونایی که امروز صبح با کلی کش و قوس از خواب بیدار شدن و به زور خودشون رو رسوندن به مدرسه یا اونایی که سر حال و با نشاط با کلی انرژی راهی مدرسه شدند.

 فرقی نمی کنه چه جزء گروه اول باشی یا گروه دوم. بالاخره این راهی است که باید بری پس چه بهتر حالا که آغاز سال تحصیلی و تازه اول راهی و داری وارد مرحله ی جدیدی از در س و تلاش و کوشش میشی از فرصت خوب استفاده کنی و از همین ابتدا طوری برنامه ریزی کنی که هنوز به وسط راه نرسیده کم نیاری.

 پس از همین روز اول تصمیم بگیر طوری باشی که بتونی از همه ی لحظاتت بهترین استفاده رو بکنی، زمانت رو طوری تنظیم کن که درس و تفریح رو کنار هم داشته باشی.

وقتی نوبت درس میشه تمام حواست به درس باشه و موقع تفریح از زمان تفریح و استراحتت خوب استفاده کنی. از همین ابتدا برنامه ریزی برای کارهات رو فراموش نکن تا با آرامش و بدون اضطراب بتونی همه کارهات رو انجام بدی.

سالی سرشار از موفقیت داشته باشی...

زهرا فرآورده

بخش کودک و نوجوان تبیان


مطالب مرتبط:

یک حرف نابجا

بزگترین ثروت سلامتی است

آرزوهای دست یافتنی

الو بفرمایید!

زاویه‌ی دید

تمرکز روی هدف

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.