تبیان، دستیار زندگی
تیم‌های مدعی فوتبال اروپا به غیر از یوونتوس در نخستین بازی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیدند. هفته نخست فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های مدعی به غیر از یوونتوس توانستند با اقتدار حریفان خود را شکست بدهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ قهرمانان اروپا؛نتایج دیشب،بازی های امشب


تیم‌های مدعی فوتبال اروپا به غیر از یوونتوس در نخستین بازی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیدند. هفته نخست فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و تیم های مدعی به غیر از یوونتوس توانستند با اقتدار حریفان خود را شکست بدهند.

اروپا

در گروه اول منچستریونایتد میزبان بایرلورکوزن بود که شیاطین سرخ توانستند با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسند. رونی 22 و 70، فان پرسی 59 و والنسیا 79 گل های میزبان را به ثمر رساندند. در دیگر بازی این گروه شاختار دونتسک اوکراین در زمین رئال سوسیه داد اسپانیا به برتری دو بر صفر رسید.

در گروه دوم رئال مادرید در استانبول میهمان گالاتاسرای بود و کهکشانی ها توانستند با نتیجه پرگل 6 بر یک به برتری برسند. رونالدو 63، 66 و 90، بنزما 54 و 81 و ایسکو 33 برای رئال گلزنی کردند. مصدومیت کاسیاس در دقیقه 15 و دروگبا در لحظات پایانی نیمه اول از اتفاقات مهم این بازی بود.

در دیگر دیدار این گروه یوونتوس در دانمارک میهمان کپنهاگن بود و به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد. کواگیلارلا در دقیقه 54 برای یووه گلزنی کرد.

در گروه سوم بنفیکا پرتغال در خانه خود با نتیجه دو بر صفر اندرلخت بلژیک را شکست داد. پاریسن ژرمن فرانسه هم در یونان با نتیجه چهار بر یک المپیاکو را از مقابل برداشت. کاوانی و ابراهیموویچ در این بازی هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند.

در گروه چهارم بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آلیانزآرنا میزبان زسکا مسکو روسه بود و توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست پیدا کند. آلابا 4، ماندزوکیچ 41 و روبن 68 موفق به گلزنی شدند.

منچسترسیتی انگلیس هم با این نتیجه در زمین ویکتوریا پلژن جمهوری چک به برتری رسید. ژکو 48، توره 53 و آگرو 58 برای سیتی گلزنی کردند.

در گروه دوم رئال مادرید در استانبول میهمان گالاتاسرای بود و کهکشانی ها توانستند با نتیجه پرگل 6 بر یک به برتری برسند. رونالدو 63، 66 و 90، بنزما 54 و 81 و ایسکو 33 برای رئال گلزنی کردند. مصدومیت کاسیاس در دقیقه 15 و دروگبا در لحظات پایانی نیمه اول از اتفاقات مهم این بازی بود

ناپولی، دورتموند،‌ بارسا، آژاکس، میلان و سلتیک برگزارکننده پیکارهای تماشایی

امشب رویارویی ناپولی - دورتموند، بارسا - آژاکس و میلان - سلتیک از جمله دیدارهای قابل توجه و تماشایی پیکارهای لیگ قهرمانان اروپاست. اولین سری از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به پایان می‌رسد. مطابق برنامه قرار است پیکارهای گروه‌های پنجم تا هشتم انجام شود. از این رو می‌توان به رویارویی‌های جالبی اشاره کرد.

اروپا

به عنوان نمونه در گروه 6 تقابل ناپولی ایتالیا و بورسیادورتموند آلمان با توجه به درخشش چند سال گذشته میزبان ایتالیایی و مهمان آلمانی که فصل گذشته با عنوان نایب قهرمانی قاره به پایان رساند، قابل تامل است. همچنین در گروه 8 رویارویی بارسا و آژاکس و مصاف آ.ث‌میلان و سلتیک باعث خواهد شد تا تماشاگران زیادی نگاه و توجه خود را معطوف این بازی‌ها کنند.

برنامه کلی مسابقات به این شرح است:

*گروه 5:

چلسی انگلیس - بازل سوئیس

شالکه آلمان - استه‌وا بخارست رومانی

*گروه 6:

ناپولی ایتالیا - بورسیادورتموند آلمان

المپیک مارسی فرانسه - آرسنال انگلیس

*گروه 7:

آسترویا وین اتریش - اف.ث.پورتو پرتغال

آتلتیکومادرید اسپانیا - زنیت روسیه

*گروه 8:

بارسلونا اسپانیا - آژاکس آمستردام هلند

آ.ث‌میلان ایتالیا - سلتیک اسکاتلند

بخش ورزشی تبیان


منبع :