تبیان، دستیار زندگی
تغییرات صورت گرفته در میدان مغناطیسی تأثیرات خود را بر روی لایه های یونسفیر و اتمسفر جو می‌گذارد و سبب تولید امواج فروصوتی که امواج صوتی-گرانشی نامیده می‌شوند خواهد شد که این همان صداهای نسبتا ترسناکی است که مردم شنیده‌اند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناقوس ترس 2011 را چه کسی نواخت؟


تغییرات صورت گرفته در میدان مغناطیسی تأثیرات خود را بر روی لایه های یونسفیر و اتمسفر جو می‌گذارد و سبب تولید امواج فروصوتی که امواج صوتی-گرانشی نامیده می‌شوند خواهد شد که این همان صداهای نسبتا ترسناکی است که مردم شنیده‌اند.


دانشمند زمین شناس معروف آذربایجانی آقای khalilov در مورد شنیده شدن صداهای عجیب و ترسناکی که در سال های 2011 و 2012 در بسیاری از کشورهای جهان نظیر آمریکا، کانادا، انگلستان، روسیه، جمهوری چک، استرالیا و غیره شنیده شد توضیح می دهد:

ناقوس ترس 2011 را چه کسی نواخت؟

ما در تجربه های قبلی زمین این صداها را مورد آزمایش قرار دادیم و متوجه شدیم که بیشتر این صداها در طیف فرو صوت  می باشد به طوری که بیشتر طیف آن قابل شنیدن برای انسان نبوده است و آنچه مردم در این مدت شنیده اند تنها بخش کوچکی از قدرت این امواج بوده است.

آنها تولید گازهای گلخانه ای صوتی با فرکانس پایین در فرکانس بین 0.1 تا 15 هرتز را دارند که در زمین شناسی به آن امواج صوتی گرانش می گویند. این امواج دلایل بسیاری دارند نظیر زلزله، آتشفشان، طوفان، سونامی و غیره با این حال در این  اتفاقی که رخ داد محدوده شنیدن این امواج بسیار وسیع بوده است به همین دلیل این اتفاق منشأ دیگری دارد که ما معتقدیم این امواج از یک منبع پر انرژی آزاد شده اند. ما معتقدیم که از تاج های خورشیدی این امواج پر قدرت آزاد شده اند و با شتاب به سمت زمین حرکت می کنند و سبب تغییرات و بی ثباتی در لایه های مگنتوسفر و یونوسفر می شوند که می توان یکی از دلایل تابش این حد از امواج پر قدرت را به افزایش فعالیت های خورشیدی بر اثر چرخه ساروس خورشید (که هر 11 سال رخ می دهد و در طی آن لکه های خورشیدی افزایش پیدا می کنند) ذکر نمود که می توان گفت در سال 2011 بدین گونه بوده است.

ناقوس ترس 2011 را چه کسی نواخت؟

فعالیت های خورشیدی به طرز معناداری در سال های 2010 و 2011 افزایش پیدا نمود و این مورد توسط چرخش ساروس خورشید نیز قابل پیش بینی بود. همچنین موسسه علمی معتبر Geochange  نیز این مورد را مورد تأیید قرار داده است. این فعالیت خورشید در سال 2013 نیز اشد فعالیت و دامنه واکنش های خود را خواهد داشت که این فعالیت ها نهایتاً تا 1.5 تا 1.7 برابر فعالیت معمولی خورشید خواهد شد.

بیشتر این صداها در طیف فرو صوت می باشد به طوری که بیشتر طیف آن قابل شنیدن برای انسان نبوده است و آنچه مردم در این مدت شنیده اند تنها بخش کوچکی از قدرت این امواج بوده است

یک احتمال دیگری نیز وجود دارد و آن هم این است که منشأ این امواج صوتی-گرانشی در داخل خود زمین رخ داده باشد و بدین ترتیب که فعالیت هسته مذاب زمین دچار تغییر شده باشد و سبب گسیل امواج پر انرژی صوتی-گرانشی شده باشد. چرا که اندازه گیری هایی که در سال 2011 صورت گرفت نشان می دهد رانش مغناطیسی هسته 5 برابر فعالیت خود در سال های 1998 و 2003 می باشد و این را هم ایستگاه های اندازه گیری مغناطیسی هسته داخلی زمین که مسئول میدان مغناطیسی زمین است در باکو، استانبول، جاکارتا و اسلام آباد ثبت کرده اند.

تغییرات صورت گرفته در میدان مغناطیسی تأثیرات خود را بر روی لایه های یونسفیر و اتمسفر جو می گذارد و سبب تولید امواج فروصوتی که امواج صوتی-گرانشی نامیده می شوند خواهد شد، که این همان صداهای نسبتاً ترسناکی است که مردم شنیده اند. در صورت افزایش این فعالیت ها بشر باید شاهد زمین لرزه های شدید و سونامی و آتشفشان در سال های 2013 -2014 باشد!

ناقوس ترس 2011 را چه کسی نواخت؟

رامتین مجتهدی

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: bookofresearch