تبیان، دستیار زندگی
در اکثر خیابان‌های شهر بانکوک و بوریرام، با نصب بنرهای تبلیغاتی، از هواداران بوریرام خواسته شده تا برای بازی روز چهارشنبه، به استادیوم بروند. زمین محل تمرین این تیم فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای تا هتل محل اقامت آبی‌پوشان دارد. این زمین تمرین درست در کنار استادیوم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین اخبار از اردوی استقلال و بوریرام


در اکثر خیابان‌های شهر بانکوک و بوریرام، با نصب بنرهای تبلیغاتی، از هواداران بوریرام خواسته شده تا برای بازی روز چهارشنبه، به استادیوم بروند. زمین محل تمرین این تیم فاصله‌ای 10 دقیقه‌ای تا هتل محل اقامت آبی‌پوشان دارد. این زمین تمرین درست در کنار استادیوم اصلی تیم بوریرام قرار دارد که کیفیت چمن و امکانات آن، رضایت استقلالی‌ها را در پی داشته است.
تمامی بازیکنان استقلال، قادر به همراهی تیم در این دیدار خواهند بود و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانند برای تیم به میدان بروند. علی امیری، معاون باشگاه استقلال و میرشاد ماجدی، سرپرست تیم به سفارت کره‌جنوبی در تایلند رفتند تا آخرین هماهنگی‌های مربوط به سفر احتمالی تیم به این کشور را انجام دهند. در صورتی که استقلال برای دیدار بعدی‌اش، با نماینده عربستان روبرو شود قرار است تیم بعد از بازگشت از تایلند، روز جمعه با صدور ویزای فرودگاهی راهی این کشور شود.

استقلال و بوریرام

بیک‌زاده: تمام هتل‌های بوریرام مثل هم است

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان استقلال درصدد تعویض هتل ما بودند ولی همه هتل‌های این شهر مثل هم است. هاشم بیک زاده ، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با بوریرام تایلند صحبت‌های زیر را انجام داد:

* وضعیت تیم در تایلند چطور است؟

ما در راه محل تمرین هستیم و امروز دومین جلسه تمرینی را برگزار می کنیم. شرایط بدی نداریم اما چندان خوب هم نیست.

* چطور؟

شرایط هتل و محل اقامتمان چندان هم خوب نیست. البته مسئولان استقلال خیلی سعی کردند محل هتل را تغییر دهند اما ظاهرا در اینجا هتل خوب پیدا نمی شود. ظاهرا همه هتل های شهر بوریرام مثل هم است.

 *ظاهرا قلعه‌نویی روی بازی روز چهارشنبه خیلی تاکید به تمرکز بازیکنان دارد.

درست است. قلعه نویی از بازیکنان خواسته تا باخت بازی مقابل ذوب آهن را فراموش کنیم و به فکر این بازی باشیم که به نوعی یک بازی ملی محسوب می شود.

* تاکید قلعه‌نویی روی شما تاثیر گذاشته است؟

صد در صد. ما تمام توان خود را برای بازی با بوریرام می گذاریم. درست است که این تیم در تهران بازی خوبی مقابل ما انجام داد اما شک نکنید بچه ها برای پیروزی در خانه حریف انگیزه بسیار زیادی دارند.

 * وضعیت خودت چگونه است؟

من شرایط خوبی دارم و دیدید که در بازی مقابل ذوب‌آهن هم بازی کردم. مشکل خاصی ندارم و اگر کادر فنی صلاح بداند در خدمت تیم هستم.

 * بازیکنان استقلال دوست دارند در صورت صعود به حریف کره ای بخورند یا عربستانی؟

تمام هدف ما در این چند روز این است که از این بازی سربلند بیرون بیاییم. فعلا هدف بردن بوریرام است و بازی به بازی جلو می رویم. از همه می خواهم استقلال را دعا کنند تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

اعتراض استقلال به ناظر AFC در جلسه پیش از بازی

مسئولان استقلال در جلسه قبل از بازی با بوریرام نسبت به فیلمبرداری از تمرینات این تیم اعتراض کردند. در جریان تمرین روز گذشته استقلال تعدادی از افراد ناشناس که در محل تمرین این تیم و در اتاقکی شیشه‌ای حضور پیدا کرده بودند اقدام به فیلمبرداری از نحوه تمرینات آبی‌پوشان انجام دادند که این مسئله با اعتراض سرمربی و سایر عوامل تیم استقلال توأم شد. در نشست هماهنگی پیش از مسابقه فردا میرشاد ماجدی، علی امیری و حامد افضلی نمایندگان باشگاه استقلال نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند. آنها خطاب به ناظر بوتانی AFC اعلام کردند که از نحوه فیلمبرداری تعدادی از افراد ناشناس تصاویری دارند که قرار شد این تصاویر در اختیار ناظر AFC‌ قرار بگیرد. مسئولان استقلال در صحبت‌های خود با ناظر AFC تأکید کردند که این مسئله برخلاف شعار اخلاقی فیفا است و البته ناظر AFC اعلام کرد که نمی‌توانست تمامی شرایط را برای کنترل محل تمرین استقلال انجام دهد و این مسئله پیگیری خواهد شد. وی قول داد که این عکس‌ها را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد تا آنها در خصوص این اتفاق تصمیم‌گیری کنند.

تمام هدف ما در این چند روز این است که از این بازی سربلند بیرون بیاییم. فعلا هدف بردن بوریرام است و بازی به بازی جلو می رویم. از همه می خواهم استقلال را دعا کنند تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم

* علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال که قرار بود به کاروان این تیم اضافه شود ظاهرا نتوانسته مشکلات خود در تهران را حل کند و از همین رو فقط مقداد نجف‌نژاد رئیس هیئت مدیره این باشگاه به تایلند سفر کرده است. نجف‌نژاد در اردوی استقلال حاضر شد.

* در نشست هماهنگی پیش از دیدار استقلال و بوریرام مقرر شد آبی‌پوشان یکدست سفید و بوریرام یکدست سورمه‌ای بپوشد.

* مسئولان برگزاری مسابقه 70 تا 80 قطعه بلیت تهیه کرده و در اختیار استقلالی‌ها گذاشتند تا در صورتی که ایرانیان مقیم تایلند قصد حضور در ورزشگاه را داشته باشند بتوانند از این بلیت‌ها استفاده کنند.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و بوریرام تایلند از ساعت 15:15 فردا به وقت تهران در شهر بوریرام برگزار خواهد شد.

استقلال و بوریرام

سرمربی بوریرام: آماده شکست استقلال هستیم

سرمربی تیم فوتبال بوریرام گفت: می‌دانیم که نباید گل بخوریم و توانایی زدن دو گل به استقلال را داریم و آماده شکست این تیم هستیم. پدرو خیمنتس گارسیا سرمربی جدید تیم فوتبال بوریرام در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که می‌توانیم مقابل تیمی قرار بگیریم که نامش استقلال است و آماده شکست آنها هستیم.  وی افزود: می‌دانم که تیمم باید در این بازی گل بزند و هر چند این مسئله برای ما راحت نیست ولی با امیدواری وارد بازی می‌شویم که بتوانیم دو گل به استقلال بزنیم. سرمربی بوریرام افزود: تمام سعی و تلاش ما این است که بازی را کنترل کنیم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و سعی می‌کنیم یک بازی هجومی انجام دهیم اما نباید فراموش کنیم که به دفاع هم نیاز داریم و تیم ما به هیچ عنوان نباید گلی دریافت کند. خیمنتس گارسیا در پاسخ به سۆال خبرنگار تایلندی که آیا شما توانایی صعود به مرحله بعد را دارید گفت: تا همین جا هم وقتی قابلیت صعود داشتیم در مرحله بعد نیز می‌توانیم این کار را انجام دهیم، برای این هدف خودمان را خوب آماده کرده‌ایم هر چند طی هفته‌های اخیر مشکلاتی برایمان به وجود آمده اما به عنوان مسئول تیم وضعیت بوریرام را خوب می‌دانم و سعی کردم در این مدت خیلی تیم را عوض نکنم البته بازیکنان من یکسری خصوصیات دارند که می‌توانیم با اتکاء به آنها نتایج لازم را بگیریم. در ادامه نشست خبری وی در خصوص تغییرات در آینده بوریرام خبر داد و گفت: فقط می‌توانم فکر کنم که در آینده تغییرات بیشتری در تیم ایجاد کنم چرا که برخی از بازیکنان ما خسته هستند اولا به خاطر شرایط سنی و سپس به خاطر برگزاری مسابقات ولی این چیزی نیست که بتواند جلوی کار ما را بگیرد و به آینده تیمم خوشبین هستم.

کاپیتان تیم فوتبال بوریرام تایلند گفت: چون تیم صاحب عنوانی در آسیا نیستیم فشاری را تحمل نمی‌کنیم و می‌توانیم نتیجه‌ای تاریخی بگیریم

کاپیتان بوریرام: گل اول به استقلال مهم است

کاپیتان تیم فوتبال بوریرام تایلند گفت: چون تیم صاحب عنوانی در آسیا نیستیم فشاری را تحمل نمی‌کنیم و می‌توانیم نتیجه‌ای تاریخی بگیریم. سوچاوو نوتون کاپیتان تیم بوریرام که به همراه سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال حاضر شده بود در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ما میزبان این بازی هستیم و برای این مسابقه کاملا آماده شده‌ایم. وی افزود: یکی از امتیازات این دیدار این است که در خانه بازی می‌کنیم و بازیکنان با انرژی وارد زمین می‌شوند و امیدوار به این هستیم که در بازی فردا بدرخشیم. کاپیتان بوریرام در ادامه صحبت‌هایش در خصوص اینکه آیا تیمش توانایی زدن دو گل به استقلال را دارد یا خیر، گفت: ما باید حتما گل زودهنگام بزنیم و همه بازیکنان هم این موضوع را می‌دانند، اگر یک گل زودهنگام به استقلال بزنیم گل دوم نیز عملی خواهد شد. وی در پایان صحبت‌هایش گفت: ما تیمی صاحب عنوان در آسیا نیستیم و فشاری را متحمل نمی‌شویم، مطمئنا چیزی برای از دست دادن نداریم و همین موضوع می‌تواند به ما کمک کند که یک نتیجه تاریخی را رقم بزنیم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : سایت استقلال