تبیان، دستیار زندگی
بازی رایانه ای «زمین 2124» محصول جدید موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، نامزد دریافت جایزه بخش «بازی بزرگ سینماتیک» شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«زمین 2124» نامزد دریافت جایزه سینماتیک

زمین 2124

بازی رایانه ای «زمین 2124» محصول جدید موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در سومین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، نامزد دریافت جایزه بخش «بازی بزرگ سینماتیک» شد.

به گزارش روابط عمومی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای متولی برگزاری جشنواره بازی های رایانه‌ای طی اطلاعیه‌ای نتایج مرحله اولیه داوری فنی بازی های رایانه ای را اعلام کرد.

در این اطلاعیه «زمین 2124» به عنوان یکی از نامزدهای بخش بازی بزرگ سینماتیک معرفی شده است.

این بازی رایانه ای وارد بازار شد و برای گروه سنی 3+ طراحی شده و پلتفرم اجرایی آن PC است.

داستان بازی از این قرار است که سازمان فضایی ایران تصمیم گرفته است، در یك عملیات كاملا محرمانه در مدار زمین، فضاپیمای آزمایشی خود را از ایستگاه فضایی ایران به داخل یك كرمچاله ی قابل گذر به هدف طی كردن فاصله بین مدار زمین و مدار ماه، وارد كند .آزمایش انجام شد ولی در محاسبات متریك فضازمان آن اشتباهاتی رخ داده بود كه باعث شد فضاپیمای آزمایشی به محلی نزدیك مدار زحل فرستاده شود. و مشكل دیگر انتقال آنها در بعد زمان بود. آنها در طی زمان 523 سال به جلو رفته بودند و…این بازی در سبک شبیه سازی می باشد و در آن بازیکن هدایت یک فضاپیما را به عهده دارد و تمرکز اصلی بازی عبور از محیطهای مختلف و رسیدن به هدف تعیین شده است.

این بازی در سبک شبیه سازی است و در آن بازیکن هدایت یک فضاپیما را به عهده دارد و تمرکز اصلی بازی عبور از محیط‌های مختلف و رسیدن به هدف تعیین شده است.

این بازی جذاب در سومین جشنواره بازی‌های رایانه ای عرضه شد و در صورت کسب نتیجه در دور دوم داوری، در آیین اختتامیه جشنواره در سی ام شهریورماه تجلیل خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص بازی به همراه راهنما،فیلم و عکس در بخش تبیان گیم منتشر شده است.علاقه مندان می توانند بازی زمین 2124 را از طریق کلیه فروشگاه های مجازی و همچنین فروشگاه اینترنتی تبیان تهیه کنند.

تنظیم: هومن بهلولی