تبیان، دستیار زندگی
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه دیدارهای سپاهان و پرسپولیس مثل جنگ بوده و حساسیت و جذابیت‌های خاص خودش را داشته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احسان حاج‌صفی:

بازی با پرسپولیس جنگ است


بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه دیدارهای سپاهان و پرسپولیس مثل جنگ بوده و حساسیت و جذابیت‌های خاص خودش را داشته است.

حاج صفی عنوان می کند، بازی این هفته با پرسپولیس مثل جنگ است.

*دیدار با استقلال صنعتی چطور بود؟

احسان حاج صفی

بازی خوبی بود و توانستیم نمایش خوبی را ارائه بدهیم و هر سه امتیاز را بگیریم.استقلال صنعتی از امتیاز میزبانی بهره می برد و هوای گرم و شرجی خوزستان هم باعث می شود تا همه تیم ها کار دشوارتری داشته باشند. خداراشکر توانستیم با دو گل به پیروزی برسیم و برد دلچسبی را بدست آوریم. به نظرم این بهترین بازی مان از ابتدای لیگ بوده و باید به همین روند ادامه بدهیم.

*در این بازی هم یک پاس گل دادی و یک بار هم به تیر دروازه زدی؟

بله، خوشحالم که توانستم در برد تیم تاثیرگذار باشم و با زحمت سایر بازیکنان موفق شدیم نتیجه مطلوبی بگیریم. در این بازی به عقیلی پاس گل دادم و از روی ضربه ایستگاهی هم به تیر دروازه استقلال زدم که بدشانسی آوردم و تبدیل به گل نشد.

*قبول داری سپاهان نوسان داشته است؟!

تا الان همین گونه بوده و نتوانستیم آن طور که باید و شاید امتیازات را جمع کنیم و در بعضی از دیدارها ناکامی را تجربه کردیم.

*علت این اتفاق را در چه عاملی می‌دانی؟!

همیشه انتظارات از سپاهان بالا بوده است و فکر می کنم تیم را چشم زدند که تاکنون نتوانستیم امتیازات دلخواه را جمع کنیم. باید روی این مساله خط بطلان بکشیم و سپاهان همیشگی بشویم.

*اما سپاهان در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده بود!

حضور بازیکنان قابل و توانا برای تیم هایی که می خواهند به موفقیت برسند، لازم است و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد. در این فصل بدشانسی هایی آوردیم مثل مصدومیت جواهیر سوکای، محرم نویدکیا و رفتن مجتبی جباری که در روند سپاهان تاثیرگذار بود.

همیشه دیدارهای سپاهان و پرسپولیس مثل جنگ بوده و حساسیت و جذابیت های خاص خودش را دارد و کسب پیروزی در این رقابت می تواند شرایط دو تیم را بهتر از قبل کند. پرسپولیس هم به دنبال این است تا دست خالی اصفهان را ترک نکند اما خودمان نیز می خواهیم رقیب خود را شکست بدهیم و سه امتیاز را بدست آوریم

*از جباری خبری نداری؟!

نه، تماسی با مجتبی نداشتم اما مسئولان سپاهان قول داده اند تا هرچه زودتر شرایط را برای بازگشت جباری فراهم کنند و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. در خط میانی کمبود بازیکن داریم و حضور مجتبی می تواند وضعیت سپاهان را بهتر کند.

*مثل این که تغییر پست هم داده‌ای؟!

در چند بازی اخیر به عنوان هافبک چپ، هافکب دفاعی و بازیکن طراح در زمین حضور پیدا کردم و برای سپاهان به میدان رفتم.

*این شرایط تو را اذیت نمی‌کند؟!

چاره ای نیست و فعلا این شرایط وجود دارد و من هم تلاشم را می کنم تا بازیکن موثری باری سپاهان باشم و باری از دوش سایر نفرات بردارم.

*به نظر می‌رسد در خط دفاعی کمی ضعف وجود دارد؟

نسبت به فصل قبل سه بازیکن جدید به خط دفاعی اضافه شدند و هماهنگی مساله ای است که تا حدود زیادی به وجود آمده و با تمرینات بیشتر، بهتر هم خواهد شد. به جای من هم علی احمدی با نظر کادر فنی در سمت چپ خط دفاعی بازی کرده و تلاش می کنیم مجموعه سپاهان به موفقیت دست پیدا کند.

احسان حاج صفی

*هادی عقیلی در صحبت‌های خود عنوان کرده بود، درون مجموعه سپاهان اختلافاتی وجود دارد. تو چه نظری داری؟

عقیلی به عنوان کاپیتان تیم رفت و آمدهای بیشتری به باشگاه دارد و به همین دلیل بیشتر در جریان اتفاقات است. درخصوص اختلافات نظر خاصی ندارم اما آرزو می کنم سپاهان همیشه سربلند باشد.

*بازی این هفته با پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

همیشه دیدارهای سپاهان و پرسپولیس مثل جنگ بوده و حساسیت و جذابیت های خاص خودش را دارد و کسب پیروزی در این رقابت می تواند شرایط دو تیم را بهتر از قبل کند. پرسپولیس هم به دنبال این است تا دست خالی اصفهان را ترک نکند اما خودمان نیز می خواهیم رقیب خود را شکست بدهیم و سه امتیاز را بدست آوریم.

*محمدرضا خلعتبری یکی از ارکان اساسی موفقیت سال‌های اخیر سپاهان در پرسپولیس حضور دارد. در این باره چه نظری داری؟

خلعتبری یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و برای سپاهان هم زحمات زیادی کشیده بود و خیلی دوست داشتیم تا بار دیگر محمدرضا به سپاهان بیاید اما این گونه نشد و پرسپولیسی ها زودتر برای جذبش اقدام کردند. باید خلعتبری را محو کنیم و امیدوارم محمدرضا در این بازی روز خوبش نباشد.

*طرفداران سپاهان هم با محسن بنگر رابطه خوبی ندارند. فکر می‌کنی چه اتفاقی رخ بدهد؟

جابجایی بازیکنان امری طبیعی است و بنگر و سید جلال حسینی برای سپاهان زحمات زیادی کشیده بودند و از طرفداران سپاهان می خواهم کاری به بازیکنان حریف نداشته باشند.

*سپاهان می‌تواند صاحب جام شود؟

تمام هدف مان این است تا امسال صاحب عنوان قهرمانی بشویم و بار دیگر قدرت سپاهان را به اثبات برسانیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: برنا