تبیان، دستیار زندگی
* جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم استقلال و بوریرام ساعت 8:30 صبح فردا به وقت تهران برگزار می شود. البته ناظر این مسابقه هنوز به تایلند نرسیده و قرار است امروز عصر در تایلند حاضر شود. در صورتی که ناظر بازی موافقت کند جلسه هماهنگی این دیدار با توجه به سفر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از استقلال- بوریرام چه خبر؟


* جلسه هماهنگی پیش از بازی دو تیم استقلال و بوریرام ساعت 8:30 صبح فردا به وقت تهران برگزار می شود. البته ناظر این مسابقه هنوز به تایلند نرسیده و قرار است امروز عصر در تایلند حاضر شود. در صورتی که ناظر بازی موافقت کند جلسه هماهنگی این دیدار با توجه به سفر ماجدی و امیری به بانکوک عصر فردا برگزار خواهد شد.

تمرین استقلال

* نشست خبری امیر قلعه‌نویی ساعت 9:30 صبح فردا و نشست خبری سرمربی بوریرام ساعت 10 برگزار خواهد شد.

*به احتمال فراوان تیم استقلال در این دیدار با لباس یک دست سفید و بوریرام یک دست آبی به زمین خواهند آمد.

* صبح امروز و بعد از صرف صبحانه امیر قلعه نویی باز هم برای بازیکنان جسله فنی برگزار کرد. در این جلسه باز هم فیلم بازی استقلال مقابل ذوب آهن و یکی از بازی های بوریرام در لیگ این کشور برای بازیکنان به نمایش در آمد و نقاط ضعف و قوت استقلال مورد بررسی قرار گرفت.

* آبی‌پوشان ساعت 11:30 بعد از جلسه ناهار را در هتل صرف کردند.

* تمرین امروز تیم استقلال از ساعت 16 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

*اعضای تیم استقلال روز گذشته اولین جلسه تمرینی خود را انجام دادند .

*هوای شهر بوریرام ابری است و تا ساعات پایانی شب گذشته بارش باران در این شهر ادامه داشت.

* میرشاد ماجدی و علی امیری دو نفر از مسئولان استقلال که برای گرفتن ویزای کره به شهر بانکوک سفر کرده اند به اردوی آبی پوشان اضافه خواهند شد.

*علی فتح‌الله زاده و مقداد نجف نژاد به اردوی تیم استقلال اضافه خواهند شد. این دو نفر دیروز ظهر تهران را به مقصد بانکوک ترک کردند.

*در تمرین دیروز استقلال، امیر قلعه‌نویی پا به توپ شد. سرمربی استقلال با حضور در زمین و تمرین کردن روحیه بازیکنان آبی‌پوش را بالا برد

*علی امیری در مورد شرایط استقلال در تایلند اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و مشکلی نیست. قصد داشتیم هتل را تغییر دهیم اما سایر هتل ها یا جای کافی نداشتند یا کوچک بودند به همین دلیل تصمیم گرفتیم که تغییری نداشته باشیم. معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که به بازیکنان پاداش داده می شود، تصریح کرد: قبل از بازی پاداشی نمی دهیم چون به این نتیجه رسیدیم که پاداش های قبل از بازی برای ما خوش یمن نبوده است. امیری در ارتباط با اینکه در صورت صعود به مرحله بعدی اگر به حریف تایلندی برخورد کنند کارهای این سفر مهیا شده یا خیر گفت: به همراه میرشاد ماجدی به بانکوک آمده ایم تا کارهای ویزای بازیکنان را انجام دهیم چون اگر بخواهیم راهی کره شویم صدور روادید 3 روز طول می کشد اما در صورت صعود به مرحله بعدی اگر حریف ما عربستانی باشد به تهران می آییم و ویزای فرودگاهی می گیریم. وی در مورد شرایط استقلال برای بازی با بوریرام گفت: بچه ها تلاش خود را می کنند. برای ما نتیجه مساوی هم خوب است ولی باید به نیت برد به زمین برویم تا مشکلی پیش نیاید.

تمرین استقلال

*در تمرین دیروز استقلال، امیر قلعه‌نویی پا به توپ شد. سرمربی استقلال با حضور در زمین و تمرین کردن روحیه بازیکنان آبی‌پوش را بالا برد.

*خسرو حیدری که در ابتدای تمرین مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود، در تمرینات گروهی هم شرکت کرد تا احتمال بازی کردنش مقابل بوریرام قوت بگیرد.

*احمد جمشیدیان بدون مشکل با استقلال تمرین کرد. این بازیکن بعد از آسیب‌دیدگی طولانی‌مدتی که سپری کرد مشکلی برای همراهی استقلال مقابل بوریرام ندارد.

*مربیان استقلال هم مشغول به تمرین شدند، آنها در بازی دستگرمی فوتبال بازی کردند.

*فرهاد مجیدی یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرین بود. آمادگی بالای کاپیتان استقلال قابل توجه بود، او در تمرین استقلال سه بار موفق به گلزنی شد.

*هاشم بیگ‌زاده مثل چند روز گذشته با ماسک تمرین کرد. او به احتمال زیاد در بازی با بوریرام هم با ماسک وارد زمین می‌شود تا بینی‌اش آسیبی نبیند.

*استقلالی‌ها در سه گروه به بازی آقا وسط و مرور برنامه‌های تاکتیکی پرداختند. شوت به دروازه و سانتر از جناحین  از دیگر برنامه‌های تمرینی استقلال بود.

*سه بازیکن استقلال به صورت اختصاصی امروز به تمرین پرداختند. سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری در سالن وزنه‌ای که خارج از هتل محل اقامت‌شان بود مشغول انجام تمرینات بدنسازی شدند.

*در حالی که استقلالی‌ها قصد تغییر هتل خود را داشتند این مسئله منتفی شده است. از آنجا که تمامی هتل‌های شهر بوریرام رزرو شده استقلالی‌ها به ناچار مجبور هستند روزهای آینده را هم در همین هتل تپناکورن سپری کنند. عدم امکانات این هتل باعث شده بود تا استقلالی‌ها تصمیم به تغییر هتل خود بگیرند. هتل تپناکورن علیرغم اینکه یک هتل 4 ستاره است از امکانات خوبی برخوردار نیست.

*استقلال یک آشپز ایرانی را هم در تایلند به همراه دارد. آبی‌های پایتخت توانستند با هنر آشپزی وی غذاهای ایرانی را در تایلند صرف کنند.

*خسرو حیدری همچنان زیرنظر دکتر نوروزی مشغول تمرین و فیزیوتراپی است. تلاش کادرپزشکی استقلال بر این است این بازیکن را به بازی حساس چهارشنبه برسانند. گفته می‌شود حیدری به احتمال زیاد می‌تواند در بازی مقابل بوریرام استقلال را همراهی کند.

تمرین استقلال

*ساعت 9 صبح جلسه آنالیز کادرفنی و با حضور بازیکنان صورت گرفت.

در این نشست فیلم بازی استقلال – ذوب‌آهن به  نمایش گذاشته شد تا نقاط ضعف و قوت استقلال زیر ذره‌بین برود.

*هوای بوریرام به شدت گرم و شرجی است. دمای این شهر هم‌اکنون 48 درجه بالای صفر است تا همین وضعیت برای استقلالی‌ها سخت باشد.

*استقلال آخرین تمرین خود قبل از بازی با بوریرام را در ورزشگاه تاندرکستل برگزار می‌کند. قرار است تمرین سه‌شنبه استقلال ساعت 18 به وقت محلی بوریرام برگزار شود. به وقت ایران این تمرین ساعت 15:30 انجام  می‌گیرد.

*خیلی از طرفداران بوریرام به محض دیدن بازیکنان استقلال به سمت آنها آمده و با آبی‌پوشان عکس یادگاری گرفتند. نکته قابل‌توجه این بود که آنها به خوبی فرهاد مجیدی را می‌شناختند.

*گرمای هوای بوریرام و عدم امکانات هتل تپناکورن باعث شده تا بازیکنان استقلال ترجیح دهند در اتاق‌های خود باشند و کمتر بازیکنی از استقلال در لابی یا محوطه هتل دیده شود.

*طبق اعلام هواشناسی تایلند به احتمال زیاد هوای شهر بوریرام بارانی است. در حال حاضر آسمان این شهر ابری شده و گفته می‌شود به احتمال زیاد امروز هوا بارانی و طوفانی می‌شود. این در حالی است که هم‌اکنون هوای بوریرام بسیار گرم و شرجی است.

طبق اعلام هواشناسی تایلند به احتمال زیاد هوای شهر بوریرام بارانی است. در حال حاضر آسمان این شهر ابری شده و گفته می‌شود به احتمال زیاد امروز هوا بارانی و طوفانی می‌شود. این در حالی است که هم‌اکنون هوای بوریرام بسیار گرم و شرجی است

*آبی‌پوشان ایرانی ساعت 11 به وقت ایران و 13:30 به وقت بوریرام ناهار صرف کردند. طبق برنامه‌ آنها بعد از ناهار به اتاق‌های خود رفته تا به استراحت پرداخته و بعد خود را آماده رفتن به تمرین کنند.

*تمرین امروز در زمینی که بوریرام دراختیار استقلال قرار داده برگزار می‌شود. قرار است این تمرین ساعت 17 آغاز شده و به مدت یک ساعت و سی‌ دقیقه به طول انجامد.

*استقلال چهارشنبه 27 شهریور ساعت 15:30 به وقت ایران در ورزشگاه تاندرکستل تایلند برابر بوریرام، بازی خواهد کرد. گنجایش این ورزشگاه 20 هزار نفر است.

*داوران بازی استقلال ژاپنی هستند. قرار است ساتوریوجی از ژاپن به همراه کمک‌های خود بازی استقلال – بوریرام را قضاوت کنند.

داور چهارم از کشور چین تایپه، ناظر بازی از بوتان و ناظر داوری از کره‌جنوبی خواهند بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت استقلال