تبیان، دستیار زندگی
دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع روابط عمومی یکپارچه و با شعار ارتباط، مشارکت و امید در روزهای 23 و 24 دی ماه 1392 برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

روابط عمومی

دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع "روابط عمومی یکپارچه" و با شعار "ارتباط، مشارکت و امید" در روزهای 23 و 24 دی ماه 1392 برگزار خواهد شد.

دبیرخانه دائمی این کنفرانس اعلام کرد: این کنفرانس که با حضور متخصصان و کارشناسان ارشد روابط عمومی و با مشارکت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن های روابط عمومی، وزارتخانه ها، نهادها و استان های مختلف کشور، دانشگاه های داخلی و خارجی و نیز با شرکت رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه روابط عمومی برگزار می شود، با رویکردی نو مبتنی بر پاسخ به نیازهای عملیاتی و کاربردی شرکت کنندگان و مخاطبان کنفرانس با شیوه هایی متفاوت نسبت به نُه کنفرانس قبلی شکل خواهد گرفت .

همچنین در این کنفرانس علاوه بر برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی، مقالاتی با محورهای روابط عمومی یکپارچه و مفاهیم، روابط عمومی یکپارچه و سیاستگذاری، روابط عمومی یکپارچه و برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه، روابط عمومی یکپارچه و تکنولوژی و روابط عمومی یکپارچه، طراحی کمپین و ارزیابی توسط متخصصان و اساتید روابط عمومی ارایه خواهد شد .

علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 و یا به سایت اینترنتی کنفرانس به آدرس www.ICPR.ir مراجعه نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی