تبیان، دستیار زندگی
اعضای تیم فوتبال استقلال تهران که وارد شهر بوریرام شده اند قبل از اینکه به هتل بروند مستقیما به ورزشگاه اختصاصی تیم بوریرام رفتند تا دیدار این تیم را در لیگ برتر تایلند تماشا کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال- بوریرام؛ از چند زاویه


اعضای تیم فوتبال استقلال تهران که وارد شهر بوریرام شده اند قبل از اینکه به هتل بروند مستقیما به ورزشگاه اختصاصی تیم بوریرام رفتند تا دیدار این تیم را در لیگ برتر تایلند تماشا کنند.

کاروان تیم فوتبال استقلال وارد شهر بوریرام شد. آبی‌‌های پایتخت مستقیم به ورزشگاه اصلی شهر بوریرام رفتند تا تماشاگر ویژه بازی بوریرام – تروساسانا در چارچوب رقابت‌‌های لیگ‌ برتر تایلند باشند.

استقلال- بوریرام

بازیکنان این تیم از نیمه دوم این بازی تماشاگر دیدار بوریرام شدند و در پایان بازی به هتل تپناکورن رفتند.  میرشاد ماجدی، سرپرست تیم استقلال سابقه حضور در تیم تروساسانا را در کارنامه دارد. بویرام این دیدار را 2 بر صفر برد.

دیدار برگشت تیم‌های استقلال و بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه 27 شهریورماه برگزار می‌شود. در بازی رفت تیم استقلال با یک گل برابر حریف خود برنده شد.

زمان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، روز شنبه 18 آبان خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو اعلام کرده که بر اساس نامه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که قبلا در قالب تقویم مسابقات ارسال شده بود، اعلام شده زمان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین یکی از روزهای 17 و 18 آبان 92 خواهد بود. در هر حال با توجه به زمان بازی فینال جام جهانی زیر17 سال امارات که روز جمعه 17 آبان 92 است، کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده که به جهت همزمان نبودن این دو بازی، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه 18 آبان 92 برگزار خواهد شد.

مدافع راست تیم فوتبال استقلال که بعد از رفع آسیب دیدگی به همراه این تیم به تایلند سفر کرده است، گفت: هدف ما ستاره سوم است و از حیثیت فوتبال ایران دفاع خواهیم کرد.  خسرو حیدری بعد از غیبت در دیدارهای استقلال مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن مشکلی برای دیدار برابر بوریرام ندارد

بردی دیگر برای حریف استقلال

حریف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر تایلند برابر حریف خود به برتری دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند. رقابتهای لیگ برتر فوتبال تایلند وارد هفته بیست و هفتم شد که در یکی از این دیدارها تیم بوریرام یونایتد میزبان تیم "بی یی سی تروساسانا" بود که در نهایت این دیدار را با دو گل به سود خود خاتمه داد. در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی بوریرام برگزار شد آویساک کرایسورن(11) و ثیراتون بونماثان(70) برای تیم بوریرام گلزنی کردند. این نوزدهمین برد تیم بوریرام در فصل جاری لیگ برتر تایلند بود. این تیم با 3 امتیازی که در دیدار امروز کسب کرد جمع امتیازاتش را به عدد 64 رساند و در صدر جدول رده‌بندی جایگاه خود را تثبیت کرد. بوریرام یک بازی کمتر انجام داده و تاکنون باختی را نیز متحمل نشده است.

خسرو حیدری: هدف استقلال ستاره سوم است

مدافع راست تیم فوتبال استقلال که بعد از رفع آسیب دیدگی به همراه این تیم به تایلند سفر کرده است، گفت: هدف ما ستاره سوم است و از حیثیت فوتبال ایران دفاع خواهیم کرد.  خسرو حیدری بعد از غیبت در دیدارهای استقلال مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن مشکلی برای دیدار برابر بوریرام ندارد. این بازیکن که در دیدار رفت زننده تنها گل آبی‌ها برابر بوریرام بود به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت:

استقلال- بوریرام

* بازی استقلال برابر ذوب‌آهن  را چطور دیدید؟

من از تلویزیون این بازی را تماشا کردم و به نظرم بازی خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم. فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما از آنها استفاده نکردیم. ذوب‌آهن هم روی ضدحملات توانست به گل برسد و اگر ما کمی خوش‌شانس بودیم در اصفهان نمی‌باختیم. به هر حال تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بعدی به پیروزی برسیم.

* دلیل اینکه استقلال در بازی‌های اخیر نتوانسته به خوبی امتیاز بگیرد را چه می‌دانید؟

به نظرم داوری خیلی در بازی‌های اخیر ما نقش داشت. در بازی برابر استقلال‌ خوزستان گل سالم ما را داور نگرفت در بازی با پرسپولیس هم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما خوب استفاده نکردیم در دیدار با ذوب‌آهن هم که دیدید داوری چطور بود. به نظرم این مسئله خیلی در نتیجه نگرفتن ما نقش داشت.

* از آخرین وضعیت خودتان چه خبر؟ مشکلی که برای بازی ندارید؟

نه خوشبختانه مشکلی ندارم و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌توانم مقابل بوریرام بازی کنم. البته باید یک تشکر هم از کادرپزشکی استقلال کنم که در این دو هفته خیلی به من کمک کردند. الان هم روزی دو جلسه فیزیوتراپی می‌کنم تا بدون هیچ مشکلی آماده بازی شوم.

* چه پیش‌بینی از بازی دارید؟

بازی خیلی سختی است. باید تمرکز داشته باشیم و هوشیار بازی کنیم تا بتوانیم به دوربعد صعود کنیم. همه هدف‌مان این است که از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.

* در بازی رفت تک گل استقلال را برابر بوریرام زدید، در بازی برگشت باز هم گل می‌زنید؟

خوشحالم که در بازی رفت توانستم گلزنی کنم. البته این گل حاصل تلاش همه بازیکنان بوده در بازی برگشت هم مهم این است که ما برنده باشیم. به همین خاطر فرقی ندارد من گل بزنم یا نه!!

با توجه به اینکه هتل محل اقامت آبی پوشان مناسب نیست احتمال دارد این تیم هتل خود را تغییر دهد. ظاهرا مسئولان این تیم به دنبال هتلی مناسب تر هستند که جای کافی برای اعضای تیم داشته باشد

* می‌توانید برنده بازی باشید؟

به نظر من اگر برای کسب تساوی به میدان برویم کارمان سخت‌ خواهد شد باید برای کسب برد بازی کنیم تا بتوانیم به 3 امتیاز برسیم و با اقتدار به جمع 4 تیم پایانی مسابقات بپیوندیم.

*دوست دارید حریف نماینده کره شوید یا عربستان؟

فرقی نمی‌کند به چه تیمی بخوریم. به نظر من تیمی که می‌خواهد قهرمان ‌آسیا شود باید آماده بازی با هر حریفی باشد. همه تیم‌هایی هم که تا به این مرحله رسیدند آماده و خوب هستند، اما ما همه هدف‌مان کسب ستاره سوم است و برای به دست آوردن آن باید تلاش کنیم.

استقلالی‌ها در فکر تعویض هتل

اعضای تیم استقلال احتمالا هتل محل اقامت خود در بوریرام را تغییر می دهند. تیم استقلال پس از پروازی طولانی به تایلند رسید. نیمی از اعضای این تیم پس از رسیدن به شهر بوریرام به تماشای بازی این تیم پرداختند و سایرین به هتل رفتند. روز گذشته این تیم به دلیل خستگی تمرین نکرد.

استقلال- بوریرام

* با توجه به اینکه هتل محل اقامت آبی پوشان مناسب نیست احتمال دارد این تیم هتل خود را تغییر دهد. ظاهرا مسئولان این تیم به دنبال هتلی مناسب تر هستند که جای کافی برای اعضای تیم داشته باشد.

* استقلالی ها امروز اولین تمرین خود را ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه محل نزدیک هتل برگزار می کند. از محل تمرین تا هتل فعلی آبی ها 20 دقیقه راه است.

* قرار است امروز علی فتح الله زاده به همراه نجف نژاد رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال راهی تایلند شود ولی تا این لحظه این دو به جمع آبی پوشان اضافه نشده اند.

* تنها بازیکنی که برای رسیدن به بازی در موردش بحث وجود دارد خسرو حیدری است. با توجه به حضور دکتر نوروزی در این سفر همچنان کارهای درمانی روی این بازیکن در حال صورت گرفتن است و گفته می شود این بازیکن می تواند برای بازی به میدان برود.

* در اردوی استقلال 20 بازیکن حضور دارد.

* تیم استقلال در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی در صورتی که به حریف کره ای روبرو شود از تایلند مستقیم به کره جنوبی می رود تا در تاریخ سوم مهر بازی رفت را برگزار کند و سپس 20 مهر در ورزشگاه آزادی بازی برگشت برگزار شود اما اگر حریف عربستانی بتواند به نیمه نهایی صعود کند تیم استقلال چهارشنبه شب پس از بازی با بوریرام به تهران باز می گردد و جمعه شب راهی عربستان می شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت باشگاه استقلال