تبیان، دستیار زندگی
؛ حسین رضا زاده: اهدای هدیه به ورزشکاران باید قانونمند باشد حسین توکلی: جایزه باید در حد ارزش افتخار ورزشکار باشد قوی ترین مرد جهان گفت : تجلیل از قهرمانان ورزشی که برای کشور افتخارآفرینی می کنند، امر بسیار شایسته ای است که ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشکاران و مراسم تجلیل از قهرمانان؛

حسین رضا زاده: اهدای هدیه به ورزشکاران باید قانونمند باشد

حسین توکلی: جایزه باید در حد ارزش افتخار ورزشکار باشد

قوی ترین مرد جهان گفت : تجلیل از قهرمانان ورزشی که برای کشور افتخارآفرینی می کنند، امر بسیار شایسته ای است که باید تداوم داشته باشد. حسین رضا زاده در حاشیه همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی به خبرنگار ورزشی ایسنا، گفت: پس از این گونه تشویق ها قهرمانان با روحیه بهتری در مسابقات حاضر خواهند شد .

وی با بیان اینکه ورزشکاران کشور با زحمت فراوان  افتخارآفرینی می کنند، خاطر نشان کرد: پس از تلاش و زحمات فراوان قهرمانان ورزشی، تجلیل از آنان باعث تشویق آنها می گردد ، ولی باید هدایایی که به آنان اهدا می شود قانونمند باشد و استمرار یابد .

حسین توکلی، قهرمان المپیک سیدنی نیز به خبرنگار ورزشی ایسنا، گفت: برگزاری این نوع همایش ها باعث تشویق ورزشکاران برای ادامه افتخارآفرینی آنها می شود و هرگونه تجلیل از ورزشکاران قابل احترام است .

وی ادامه داد: ولی باید هدایا و جوایزی که به ورزشکاران اعطا می شود ، با ارزش مدال و افتخارآفرینی هر ورزشکار مطابقت داشته باشد .