تبیان، دستیار زندگی
بخش قرآن سایت تبیان، ویژه‌نامه «اگر ناامیدی بخوان!» را با هدف ایجاد امید در دل مومنان بر اساس آیات قرآنی منتشر کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان به شما امید می دهد

ویژه نامه اگر ناامیدی بخوان

بخش قرآن سایت تبیان، ویژه‌نامه «اگر ناامیدی بخوان!» را با هدف ایجاد امید در دل مومنان بر اساس آیات قرآنی منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی، انسانی كه باور و اعتقاد راسخ به رحمت و مغفرت خداوند داشته باشد و بداند كه گشایش تمام كارها در دست خداوند است و او ست كه دانای مطلق است، هیچ گاه از رحمت خداوند متعال نا امید نمی شود و در مقابل افرادی كه به این حقیقت اعتقادی ندارند همیشه در ترس و وحشت و نا امیدی به سر می برند.

در این ویژه نامه مطالب مفیدی همچون: «کلیپ های صوتی  ویژه امید در قرآن»، «3راهکار طلایی برای مقابله با نا امیدی»، «اگر خواستار رحمت خدا هستید، بسم الله»، «هرکسی لایق رحمت خاص الهی نمی شود!»، «چگونه می توان لایق دریافت  رحمت خدا شد؟!» و «می دونید چه کسانی از رحمت خدا دور هستند؟» وجود دارد.

«بندگان ویژه خدا این گونه اند»، «3شاهراه برای رسیدن به رحمت الهی»، «رحمت الهی در مقابل پاکدامنی یوسف نبی»، «رحمت خدا و موسای نبی»، «قرآن ،نمونه عینی رحمت خدا»، «صفح الهی را می شناسی؟»، «رحمت خدا بر همه چیز و همه جا گسترده است» و «امید و رحمت ، کودی است برای درخت وجود آدمی» نیز عناوین دیگر مطالب این ویژه نامه را تشکیل می دهند.

ویژه نامه «اگر ناامیدی بخوان!» به کوشش زهرا اجلال تهیه شده و در بخش قرآن سایت تبیان در دسترس علاقه مندان می باشد.

تهیه و تنظیم: هومن بهلولی