تبیان، دستیار زندگی
سامسونگ چاپگرهای تک کاره لیزری رنگی و چندکاره (MFP) خود را که در رقابت‌هایBuyers Laboratory Pick (BLI) موفق به دریافت جایزه شده بودند، معرفی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چاپگرهای سامسونگ برنده جایزه BLI شدند


سامسونگ چاپگرهای تک کاره لیزری رنگی و چندکاره (MFP) خود را که در رقابت‌هایBuyers Laboratory (Pick  (BLI موفق به دریافت جایزه شده بودند، معرفی کرد.


چاپگرهای سامسونگ

پرینترهای سری Xpress M2875/2825 و ProXpress M4020ND در بخش کارآیی و عملکرد و سری‌های CLP-6260FW، CLX-6260FD و CLP-680 در بخش دوستدار محیط‌زیست موفق به دریافت جایزه شده‌اند. این پرینترها همچنین جوایز «دستاوردهای مهم» (Outstanding Achievement) را که یکی از جوایز معتبر سطح بالا و مستقل است، از آن خود کرده‌اند.

جوسانگ ایون (Joosang Eun)، نایب رییس ارشد بخش فروش و بازاریابی سامسونگ در اینباره گفت: «پرینترهای تک کاره لیزری رنگی و چند کاره‌ سامسونگ نمایی از التزام ما برای طراحی محصولات قدرتمند و جذابی است که با نیاز مصرف‌کنندگان از نظر کارایی و عملکرد، قیمت و میزان مصرف انرژی کاملا تطابق دارد». وی می‌افزاید: «محصولات ما تاکنون موفق به دریافت جوایزی از جمله BLI شده‌اند و همین امر انگیزه‌ای شده تا ما تلاش خود را برای کشف امکانات جدید در زمینه بروز نوآوری‌های ادامه دهیم».

گفتنی است که جوایز Pick دو بار در سال توسط BLI برگزار می‌شود که در آن، به بررسی محصولات از جنبه‌های مختلف می‌پردازد و متمایزترین و بهترین آنها را انتخاب می‌کند. جوایز دستاورد مهم این لابراتوار نیز به محصولاتی تعلق می‌گیرد که از نظر نوآوری، کاربرد، مصرف کم انرژی و قیمت ویژگی منحصر به‌فردی داشته باشند.

چاپگرهای سامسونگ

سامسونگ سه جایزه از بخش عملکرد و کارایی را به خود اختصاص داد

سه پرینتر سیاه و سفید سامسونگ علاوه بر اینکه توانستند در سه بخش پرینتر شخصی، پرینتر چند کاره شخصی و پرینتر چندکاربره کوچک A4 (که معمولاً در محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند) جایزه بگیرند، از نظر کارایی، قیمت و سبز بودن (دوستدار محیط زیست) نیز محصولات چشمگیری هستند.

مارلین اور (Marlene Orr)، تحلیلگر ارشد BLI در بخش پرینترهای چندکاره A4 و چاپگرهای معمولی در این‌باره گفت: «چاپگر ProXpress M4020ND یکی از بهترین گزینه‌ها برای محیط کاری کوچک به شمار می‌رود.

زیرا این دستگاه هر سه گزینه سرعت، کیفیت و قیمت پایین را با هم دارد. برای کاربرانی که نیاز به چاپگر شخصی دارند، سری چاپگرهای جمع‌وجور Xpress M2825DW و Xpress M2875 بهترین گزینه هستند و به لطف استفاده از ویژگی‌های دوستدار محیط زیست به عنوان استاندارد اصلی و همچنین استفاده از نرم‌افزار منحصر‌به‌فردEasy Eco Driver شرکت سامسونگ بی‌نظیرند؛ در عین اینکه قیمت پایینی دارند و جای بسیار کمی اشغال می‌کنند».

پرینتر CLX-6260FW چند ویژگی بارز سبز دارد که شامل چاپ دو نسخه‌ای خودکار، حذف صفحات خالی، حالت ذخیره‌سازی تونر و حالت عدم استفاده از تونر رنگی می‌شود

Easy Eco Driver نرم‌افزار بسیار کاربردی است که به کاربر امکان می‌دهد قبل از چاپ سند، آن را به دقت رویت کند و نه تنها آن را از نظر کیفیت، رنگ و تنظیمات دیگر چاپ متناسب با بودجه و نیازش بررسی کند، بلکه این امکان وجود دارد که کاربر متن‌، تصویر و جزییات غیر ضروری آن سند را قبل از چاپ حذف کند. این نرم‌افزار حتی به کاربر امکان می‌دهد تک تک هزینه‌های چاپ را از قبیل هزینه کاغذ، تونر، انرژی و هزینه کل ببیند و با این روش در زمان و هزینه‌های خود به بهترین نحو صرفه‌جویی کند.

چاپگرهای سامسونگ

چاپگرهای لیزری رنگی و چندکاره سامسونگ جایزه کم مصرفی گرفتند

چاپگرهای مدل‌ CLX-6260FW و CLX-6260FD در مقایسه با محصولات رقبا مصرف انرژی بسیار کمی دارند و به همین دلیل برنده جایزه ابزارهای کم‌مصرف شده‌اند. بر اساس آزمایش‌های BLI، این دو پرینتر در عین اینکه با سرعت 25 صفحه در دقیقه (25ppm) چاپ می‌کنند، به طور سالانه 52 درصد کمتر از پرینترهای رنگی مخصوص A4 انرژی مصرف می‌کنند! CLX-6260FW ویژگی منحصر به‌فرد دیگری دارد. این پرینتر خیلی سریع از حالت sleep بیرون آمده و آماده کار می‌شود. این امر به کاربران امکان می‌دهد با تنظیمات مربوط به حالت sleep کم‌مصرف، پرینترهای خود را کم‌مصرف کنند؛ بدون اینکه راحتی و کارایی خوب دستگاه را فدای سرعت کنند.  

چاپگرهای سامسونگ

جو تیشنر (Hoe Tischner)، تکنسین تست محصولات در BLI درباره این محصولات گفت: «جوایز دستاوردهای مهم در زمینه مصرف کم انرژی دستگاه‌ها به ابزارهایی تعلق می‌گیرد که مصرف انرژی و عملکرد کلی آنها فراتر از انتظار ما است. CLX-6260FW توانست این جایزه را به دلیل مصرف بسیار پایین انرژی نسبت به محصولات شرکت‌های رقیب و همچنین ویژگی‌های پیشرفته و به‌روزی که دارد، از آن خود کند».

گفتنی است که BLI برای تست چاپگر، میزان مصرف انرژی را در این دستگاه‌ها در تمامی حالت‌های عملکردی شامل حالت‌های idle (زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌شود، ولی دستگاه برای استفاده آماده است) و sleep تخمین می‌زند. این لابراتوار همچنین برای تست محصولات از نظر سازگاری با محیط زیست، آنها را از نظر درجات مختلف امکان بازیافت کاغذهایی که توسط این چاپگرها چاپ می‌شوند و همچنین میزان بازدهی تونرهای آن ارزیابی می‌کنند. همچنین میزان مصرف سالانه و همچنین هزینه‌هایی که ممکن است در این مدت داشته باشد را تخمین می‌زنند.

چاپگرهای سامسونگ

پرینتر CLX-6260FW چند ویژگی بارز سبز دارد که شامل چاپ دو نسخه‌ای خودکار، حذف صفحات خالی، حالت ذخیره‌سازی تونر و حالت عدم استفاده از تونر رنگی می‌شود. این پرینتر براساس برنامه‌ریزی که دارد، برای متن‌ها از تونر سیاه استفاده می‌کند و اگر در آن صفحه اجزای رنگی داشته باشد، تونر رنگی شروع به کار می‌کند. در نتیجه میزان استفاده از تونر رنگی کاملا کاهش می‌یابد. علاوه بر این، کاربران دسترسی کامل به کنترل پنل دارند و همین امر باعث می‌شود که حتی اگر پرینتر در حالت sleep باشد، بتوانند کارهای فکس یا اسکن‌شان را انجام دهند و دیگر منتظر بیدار شدن کامل این دستگاه نباشند.

لابراتوار BLI همچنین جایزه دستاورد مهم را به دلیل عملکرد محیطی بسیار خوب سری پرینترهای CLP-680 سامسونگ برای این محصول در نظر گرفته است. مصرف انرژی در این چاپگرها حدود 55 درصد کمتر از متوسط چاپگرهای شرکت‌های رقیب است.

بخش دانش و زندگی تبیان


منبع: PGt