تبیان، دستیار زندگی
باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس ساعات بازدید را افزایش داد همچنین در هفته گذشته میزبان هیئتی از اردن که با هدف حمایت از محور مقاومت در خاورمیانه به تهران سفر کردند بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از باغ موزه دفاع مقدس


باغ موزه دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس ساعات بازدیدش را افزایش داد. همچنین در هفته گذشته این باغ موزه میزبان هیئتی از اردن که با هدف حمایت از محور مقاومت در خاورمیانه به تهران سفر کردند شد.

باغ دفاع مقدس

افزایش ساعت بازدید باغ موزه در هفته دفاع مقدس

مدیر روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم از باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در هفته دفاع مقدس روزهای بازدید از تالارهای موزه دفاع مقدس افزایش پیدا کرد.

اصغر رضوانی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس تقویم زمان‌بندی بازدید از تالارهای موزه دفاع مقدس روز سه شنبه و صبح جمعه در طول ایام سال تعطیل است اما به دلیل استقبال گسترده مردم برای بازدید از تالارها در هفته دفاع مقدس روزهای سه شنبه 26 شهریور و سه شنبه 2 مهر برای علاقمندان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: زمان بازدید از مجموعه تالارهای باغ موزه از ساعت 9 صبح تا 17 است و علاقمندان به بازدید می‌توانند در ایام هفته دفاع مقدس به این مکان مراجعه کنند.

بازدید هیئت اردنی از باغ موزه دفاع مقدس

صبح روز دوشنبه 18 شهریور ماه سال جاری هیئتی متشکل از اتحادیه فرهنگیان اردن، اتحادیه نمایندگان و جمعی از نمایندگان مجلس اردن که با هدف حمایت از محور مقاومت در خاورمیانه به تهران سفر کرده‌اند، از باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت بازدید کردند.

ما مخالفیم با طبل جنگی که آمریکا و کشورهای غربی و متحدان عربی بر آن می‌کوبند مخالفیم و ما به اسم دیپلماسی مردمی به ایران سفر کرده‌ایم

پس از بازدید از باغ موزه این هیئت در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به گفتگو با خبرنگاران پرداختند.

دکتر علی الحواشنه رییس هیئت اردنی در جمع خبرنگاران گفت: این هیئت متشکل از معلمان بازنشسته، نظامیان بازنشسته، روزنامه نگاران، جمعی از فعالان سیاسی و ملی و همچنین جمعی از اعضای سندیکای کارگری است که به تهران آمده‌اند و تاکید ما حمایت از محور مقاومت در منطقه است.

وی ادامه داد: ما مخالفیم با طبل جنگی که آمریکا و کشورهای غربی و متحدان عربی بر آن می‌کوبند مخالفیم و ما به اسم دیپلماسی مردمی به ایران سفر کرده‌ایم.

باغ دفاع مقدس

الحواشنه تاکید کرد: رأس مقاومت ایران است و حلقه مقاومت متشکل از ایران، لبنان، فلسطین و سوریه است و این حلقه مورد حمایت ما است.

رییس هیئت اردنی تصریح کرد: این سفر ارزش زیادی برای ما دارد و برای مردم ما بسیار اهمیت دارد و باعث تقویت روحیه مردم در اردن می‌شود.

وی اضافه کرد: حکومت ایران یک حکومت اسلامی است و بین مردم و حکومت اختلافی نیست و مردم ایران پس از انقلاب به پرچم اسراییل را از سفارت این رژیم جعلی پایین آوردند و پرچم فلسطین را بالا بردند.

الحواشنه خاطر نشان کرد: ایران کشوری است که از منابع انرژی بسیاری برخوردار است، عضو باشگاه صلح آمیز هسته‌ای است و از کشورهایی است که صاحب تکنولوژی فضایی شده است که کمتر کشوری این تکنولوژی را دارد.

وی افزود: ایران در حال تبدیل شدن به یک کشور محوری است و در کنار قطب آمریکا، روسیه و اروپا قطب جدیدی در حال شکل گیری است به نام قطب کشورهای اسلامی که محور آن ایران است.

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع: روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس