تبیان، دستیار زندگی
در زبان بدن راز موفقیت با استفاده از مثال‌ها و تمرین‌ها می‌آموزید كه در دیگران اثر مثبت ایجاد كنید، به موفقیت خود كمك كنید، افكار دیگران را به اهداف‌تان نزدیك كنید، عقاید خود را بهتر به دیگران منتقل كنید، خصومت دیگران را نسبت به خود تشخیص دهید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زبان بدن راز موفقیت

زبان بدن راز موفقیت

گفتار بی صدا از اهمیت خاصی برخوردار است و شانس موفقیت یا شکست انسان را در برخوردهای اجتماعی ، شخصی  شغلی شدیدا تحت تاثیر قرار می دهد .

تحقیقات نشان می دهند که در هر مکالمه فقط 7 درصد از مفاهیم در قالب کلمات شفاهی بیان می شوند. عمده اطلاعات از طریق ترکیب پیچیده از وضع ظاهری وضع اندامی حرکت اندامی نگاه و حالات چهره انتقال می یابند . از آن گذشته اکثر اثراتی که اینها ایجاد می کنند پایین تر از سطح آگاهی ما عمل می کنند آنها احوال نگرش حالت چهره و انگیزش ما را تحت تاثیر قرار می دهند . بدون این که خود ما از حقیقت موضوع آگاهی داشته باشیم . 

این موضوع افرادی را که توانایی استفاده از آن را دارند مجهز به یک ابزار بالقوه می کنند به طوری که آنان برای رسیدن به اهداف خود می توانند دیگران را در جهت خاصی هدایت کنند.

انسان در دنیای تندپای امروز که در آن نیازمند رقابت و سرعت بیشتری است برای رسیدن به موفقیت های شغلی و اجتماعی می تواند از گفتار بی صدا به عنوان یک ابزار بسیار خوب استفاده کند.او می تواند با کسب مهارت در گفتار بی صدا علائم دریافتی خود را دقیقا مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و علائمی را که به دیگران منتقل می کند کنترل کند . توانایی شما در درک صحیح گفتار بی صدای بدن دیگران کمک می کند تا در موقعیت هایی که نمی دانید  چه کار باید بکنید ،  از دوراهی نجات پیدا کنید . بدانید که آیا باید فشار روانی ، اضطراب ، فریب کاری  و دودلی خود را پنهان کنید یا با طرف مقابل آشکارا به خصومت بپردازید.

صدها کتاب و هزاران مقاله علمی در زمینه زبان بدن به رشته تحریر در آمده است . متخصصین به این زبان ، زبان غیر لفظی می گویند. بعضی از این مطالب خیلی تخصصی بعضی بسیار ساده بعضی اغوا کننده کننده و بعضی دیگر بسیار آموزنده اند . حجم مطالب نوشته شده آن قدر زیاد است که با کمی حوصله هر مطلبی را که در مورد گفتار بی صدا نیاز داشته باشید می توانید از درون آن دریابید چیزی که در این میان از اهمیت خاصی برخوردار است و کمتر به آن توجه شده است چگونگی استفاده کردن از آن زبان است .

كتاب زبان بدن راز موفقیت ، راهنما و یاری گر شما در كنترل گفتگوها، جلب توجه و انتقال پیام مناسب به مخاطب بدون كاربرد واژه ها و فقط با شناخت و آشنایی با چگونگی قرار گرفتن حالات بدن و چهره می باشد.

کتاب حاضر که در پانزده بخش فراهم آمده, حاوی سی و یک قاعده در زمینه گفتار بی‌صداست .نویسنده علاوه بر تفسیر رفتارهای بدنی, راه‌حل‌هایی به منظور کنترل فضا, تثبیت اراده و نیل به موفقیت بیان کرده است . شما می توانید برای موفقیت خود در برخوردهای اجتماعی با دیگران ، هر چه سریع تر و آسانتر از آن استفاده کنید. این موارد کلیدی علاوه بر این که در بخش های مربوط به خود مفصلا توضیح داده شده است یک بار دیگر در بخش آخر کتاب فهرست وار گرد آوری شده اند.

نویسنده کتاب حاضر بیان می کند که " توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید مهارت های گفتار بی صدای خود را بالا ببرید بدون این که علت و چگونه بوجود آمدن هر کدام از آنها را مدنظر قرار دهید . مستقیما به قوانینی که در متن کتاب آمده است مراجعه کنید.در هر صورت فقط با خواندن یک کتاب درباره گویش بدن نمی توان مهارت لازم را کسب کرد و از این لحاظ با سایر توانایی های انسانی تفاوتی ندارد . برای گویایی بخشیدن به گفتار بی صدا تمرین و ممارست نقش اساسی دارد . درست است که فرد فراگیر در ابتدای فراگیری ممکن است از مهارت و سرعت بالایی برخوردار نباشد ولی باید بداند که به مرور زمان سرعت و کیفیت استفاده از بدن می تواند افزایش یابد ، گفتار آن روان تر شود و فرد با شیوه آن بیشتر آشنا شود."

گفتار بی صدا از اهمیت خاصی برخوردار است و شانس موفقیت یا شکست انسان را در برخوردهای اجتماعی ، شخصی شغلی شدیدا تحت تاثیر قرار می دهد .

كتاب زبان بدن راز موفقیت، راهنما و یاری گر شما در كنترل گفتگوها، جلب توجه و انتقال پیام مناسب به مخاطب بدون كاربرد واژه ها و فقط با شناخت و آشنایی با چگونگی قرار گرفتن حالات بدن و چهره می باشد. این كتاب گوشه‌ای از مهارت‌های اجرایی مهمی را شامل می‌شود كه می‌تواند در ساختار اعتماد به نفس شما نقش اساسی داشته و یك راهنمای عملی در جهت استفاده از واسطه‌ای قدرتمند یعنی زبان بدن ‌باشد.

در این کتاب با استفاده از مثال‌ها و تمرین‌ها می‌آموزید كه در دیگران اثر مثبت ایجاد كنید، در هنگام مصاحبة استخدامی به موفقیت خود كمك كنید، افكار دیگران را به اهداف‌تان نزدیك كنید، عقاید خود را بهتر به دیگران منتقل كنید، خصومت دیگران را نسبت به خود تشخیص دهید و با آن مقابله كنید و علائم محبت و بازی‌های قدرت را تشخیص دهید.

این کتاب به شما کمک می کند تا دوازده چیز را بهتر انجام دهید :

در دیگران اثر مثبت ایجاد کنید.

در هنگام مصاحبه شغلی یا ترفیع درجه بتوانید یا موفقیت ظاهر شوید .

در موقعیت های اجتماعی اعتماد به نفس خود را ارتقا دهید.

هر زمان که اراده می کنید آنچه می خواهید بدست آورید.

دیگران را متقاعد کنید تا نقطه نظرهای شما را قبول کنند.

نقطه نظرهای خود را با قوت بیشتری به دیگران انتقال دهید.

با دیگران روابط گرمتر ایجاد کنید.

در هنگام صحبت کردن با اطمینان و قدرت صحبت کنید .

نگذارید دیگران بر شما تسلط یابند .

بدون آنکه تکبر کنید . زمام امور را بدست گیرید.

در مدت کمی وسایل آرامش دیگران را فراهم کنید.

به افکار و اندیشه دیگران پی ببرید.

مشخصات کتاب

نویسنده:دیوید لوئیس

مترجم:جالینوس کرمی

ناشر:فرا انگیزش

تنظیم و فرآوری : م. تجریشی