تبیان، دستیار زندگی
هفته دهم لیگ برتر با هفت بازی دنبال شد و دیدار استقلال تهران با مس کرمان به تاخیر افتاد. نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا با صعود به نیمه نهایی به کره جنوبی رفت تا دیدارش در این هفته انجام نشود. مربیان لیگ برتری پس از پایان بازی اظهار نظرهای جالب
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با مربیان لیگ برتری پس از هفته دهم


هفته دهم لیگ برتر با هفت بازی دنبال شد و دیدار استقلال تهران با مس کرمان به تاخیر افتاد. نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا با صعود به نیمه نهایی به کره جنوبی رفت تا دیدارش در این هفته انجام نشود. مربیان لیگ برتری پس از پایان بازی اظهار نظرهای جالبی داشتند که از نظرتان می گذرد.

علی دایی

دایی : برنامه 80،90 و 100 تصمیم می گیرند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان به انتقاد شدید از محسن قهرمانی داور مسابقه پرداخت. وی همچنین در این خصوص گفت: تمام کارشناسان داوری هم گفته‌اند پنالتی درست نبوده است اما حداقل شما از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید. علی دایی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: تیمی را از دقیقه 2 به عمد 10 نفره می‌کنند. از قبل می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش می‌کند. وی اضافه کرد: داور همه چیز ما به هم زد. اخراج اشتباه بود و من مطمئنا اشتباه کرد. تمام کارشناسان داوری هم گفته‌اند پنالتی درست نبوده است. دیگه چه باید بگویم. هر چه بگویم یک چیز دیگه می‌گویند.

وی همچنین یادور شد: باز هم به غیرت بازیکنان تیمم که در نیمه دوم مردانه جنگیدند اما موقعی مسائل دیگری مطرح است که نتیجه بازی را عوض می‌کند، چه باید بگویم. امثال من خیلی مسائل را می‌دانند اما اگر مطرح کنیم فردا می‌گویند مدارکت کجاست و من را به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند. اما من شماره حساب فلان شخص و دوستانش را نمی‌دانم اما خیلی از مسائل می‌دانم. دایی اضافه کرد: آقای قهرمانی من مانده‌ام چه چیزی را پنالتی گرفتید. حداقل شما از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید. حداقل یک لطفی می‌کردید انتهای نیمه اول یا در نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردید. وی در ادامه تصریح کرد: اگر صحبت کنم، می‌گویند چرا حرف می‌زنی، اما چرا حرف نزنیم؟. بعد از دربی کارشناسی که مشاوره تیم رقیب است را به برنامه 90 می‌آورند و ایشان هم ریلکس صحبت می‌کند. فوتبال ما را نباید برنامه‌های 80، 90 یا 100 تعیین و در مورد آن تصمیم بگیرند.

کرانچار

کرانچار: قهرمانی به خوبی قضاوت کرد

سرمربی سپاهان با تمجید از قضاوت محسن قهرمانی می‌گوید فدراسیون فوتبال باید به حرف‌های علی دایی و انتقاد او به قضاوت بازی واکنش نشان دهد.  سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: من دیروز هم در نشست خبری گفته بودم که برای این بازی کاملا آماده هستیم و فکر می‌کنم که در طول 90 دقیقه توانستیم این موضوع را به اثبات برسانیم که ما تیم باکیفیت‌تری هستیم. در همان نیم ساعت اول بازی به دلیل موقعیت‌های زیادی که داشتیم باید سرنوشت بازی را تعیین می‌کردیم اما بازیکنان ما در این نیمه در ضربات آخر عجولانه کار می‌کردند به همین خاطر در بین دو نیمه به آن‌ها گفتم که با آرامش بیشتری بازی کنند و روی موقعیت‌ها با طومانینه بیشتری کار کنند تا به گل برسند.  وی ادامه داد: بالطبع پرسپولیس در ادامه رو به بازی ریسکی و مخاطره‌آمیز ورد و همین به ما کمک کرد که بتوانیم بیشتر تهاجمی باشیم و شانس‌های بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه بازیکنان ما این فرصت‌ها را از دست دادند با این حال به آن‌ها تبریک می‌گویم. خبرنگاری در ادامه با انتقاد از صحبت‌های علی دایی در نشست خبری از کرانچار درباره رد و بدل شدن وجوه مالی بین محسن قهرمانی و طرف دیگر پرسید که سرمربی سپاهان پاسخ داد: من بسیار تعجب می‌کنم از علی دایی که به عنوان یک اسطوره در فوتبال ایران و حتی جهان مطرح است و سوابق بین‌المللی بسیاری دارد اما خود او می‌داند که در دوران بازیگری‌اش هم به کرات اتفاق افتاده که داور بعضی مواقع اشتباه می‌کند. اما نباید چنین عکس‌العملی به اشتباه داور نشان داد.

خطیبی: بازی سختی در مقابل ذوب‌آهن داشتیم، بازیکنانمان با غیرت و با تعصب بازی را انجام دادند و توانستند سه امتیاز را کسب کنند

من بعد از بازی دوباره فیلم آن صحنه را دیدم که بازیکن حریف با بغل‌گیری کشتی‌گیرانه شجاع خلیل‌زاده را سرنگون کرد و به نظر من داور امروز قضاوت خوبی داشت. نیازی نیست که ضعف‌هایمان را با مطرح کردن این مسائل پوشش دهیم.  کرانچار گفت: به نظر من عکس‌العمل‌های دیگر باید از سوی کمیته داوران و نهادهای دیگر نشان داده شود چرا که فکر نمی‌کنم اتهام ساده‌ای زده شده باشد. ما امروز بازی باکیفیت و رو به جلویی انجام دادیم و تلاش کردیم با سلطه بر حریف، نتیجه را از آن خود کنیم.  کرانچار در پاسخ به این سوال که یا قبول دارید تصمیم داور در اخراج بازیکن پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی باعث شد که تیم شما بر بازی مسلط شود گفت: باید بگویم که خطایی که جریمه دارد باید حتما گرفته شود چه در دقیقه 2 باشد چه 42 و چه 62 . برای شما مثالی می‌زنم. 40 سال پیش در یک بازی در یوگسلاوی جو جردن در میانه‌های میدان به وسیله بازیکن حریف سرنگون شد که این صحنه از چشم داور دور ماند اما کمک داور دید و به او گفت. داور هم بازیکن خاطی را اخراج کرد. بارها در بازی‌های تیم‌های من هم اتفاق افتاده که داور اشتباه می‌کند اما من هرگز به این شکل اعتراض نکرده‌ام چرا که معتقدم داور باید در لحظه تصمیم بگیرد و ممکن است در آن لحظه اشتباه کند. با این حال من بعد از بازی فیلم ن صحنه را دیدم و داور تصمیم درستی گرفت.

بوناچیچ: خسته بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه شرایط برای پیروزی در این بازی آماده بود ولی نمی‌دانم چرا نتوانستیم پیروز شویم.  بوناچیچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌هن در کنفرانس بعد از بازی با تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص شکست‌شان اظهار کرد: امروز بازی خوبی را انجام ندادیم و با این تیمی که امروز داشتیم فکر می‌کنم حتی تیم دسته اولی را نبریم چه برسد به اینکه در مقابل تیم لیگ برتری پیروز شویم. گسترش فولاد تیم بسیار جوان و با‌انگیزه‌ای است و می‌تواند بهتر از این هم کار کند.   وی ادامه داد: فکر می‌کنم گسترش فولاد می‌تواند رتبه تک رقمی در جدول را کسب کند. بازیکنان گسترش با دو شوت توانستند به گل برسند و با انگیزه و برای پیروزی مده بودند و باعث شد که امتیاز این بازی را کسب کنند. ما بازی همیشگی‌مان را نمایش ندادیم و فکر نمی‌کنم خسته بوده باشیم و همه شرایط برای کسب نتیجه دلخواه‌مان ماده بود و دلیل این شکست‌مان را واقعا نمی‌دانم.

ویسی: در بازی که می‌توانستیم برنده باشیم، بازنده از زمین خارج شدیم

حسین خطیبی: فعل خواستن را صرف کردیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان با تعصب بازی کردند و توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند. حسین خطیبی مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در کنفرانس بازی تیمش در مقابل ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد: ابتدا این برد شیرین را به بازیکنانمان و مخصوصا هواداران که 90 دقیقه یار دوازدهم ما بودند تبریک می‌گویم. بازی سختی در مقابل ذوب‌آهن داشتیم، بازیکنانمان با غیرت و با تعصب بازی را انجام دادند و توانستند سه امتیاز را کسب کنند.  وی ادامه داد: ان‌شاءالله هوادارانمان در بازی‌های بعدی نیز حمایت خوبی از ما انجام بدهند. ما نسبت به تیم حریف، بازیکنان را ارنج کرده بودیم و برای نیمه دوم نیز برنامه داشتیم. سعی کردیم در خط میانی تعداد بازیکنان زیادی داشته باشیم و خط میانه ذوب‌آهن را ببندیم. آسیب‌دیدگی بازیکن‌مان برایمان مشکل‌ساز شد به همین دلیل تغییراتی انجام دادیم. خطیبی بیان کرد: بازیکنانمان فعل خواستن را انجام دادند و سه امتیاز این بازی را کسب کردند. داور بازی در یکی دو بازی اذیت‌مان کرده بود و داور بازی امروز هم به همین شکل بود و چند کارت به تیم حریف نداد و ان‌شاءالله این موضوعات عمدی نباشد.

محمود یاوری

یاوری: به پرسپولیس فکر می کنم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: بازی با استقلال خوزستان را همین الان فراموش کرده و به فکر بازی با پرسپولیس هستم.  محمود یاوری در نشست خبری بعد از بازی برابر استقلال خوزستان که با برتری تیم شیرازی همراه شد، گفت: تیم فجر امشب شایستگی‌هایش را نشان داد و بازیکنان چیزی بیش از شایستگی‌های خود بروز ندادند.  وی ادامه داد: این تیمی است که کادر فنی قبلی، آقای پیروانی و دستیارانش آماده کرده‌اند و این برد را باید به نان و به هواداران خوب و مردم خونگرم شیراز هدیه کرد.  یاوری با تاکید بر اینکه باید بخشی از بازی و از دست دادن توپ توسط بازیکنان را پای زمین نامناسب نوشت، گفت: به آقای ویسی حق می‌دهم اگر در خصوص زمین حافظیه انتقاد کند.  وی با تاکید بر اینکه استقلال خوزستان تیمی قوی و شایسته است در پاسخ به اینکه چرا در سه تعویض خود بازیکنان باتجربه فجر را از زمین خارج کردید گفت: ما نیاز به بازیکنانی با قدرت بدنی بالا و فیزیک بدنی مناسب داشتیم. وی ادامه داد: زمین بد توان زیادی از بازیکنان دو تیم هدر داد و فکر می‌کنم تعویض‌های من تاثیرگذار بود و موجب برد تیم شد.

ویسی: باید روی قلب دفاع کار کنیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: در بازی که می‌توانستیم برنده باشیم، بازنده از زمین خارج شدیم.  عبدالله ویسی بعد از باخت 2 بر یک تیمش مقابل فجر شهید سپاسی در نشست خبری گفت: بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم با توجه به شرایط نامناسب زمین بازی خوبی داشتند.  وی ادامه داد: حملات و موقعیت‌های صددرصد گل تیم ما بیشتر از فجر بود اما استفاده نکردیم.  ویسی اضافه کرد: با توجه به بازی مستقیم فجر برنامه‌ریزی کرده بودیم که روی ضد حملات به گل برسیم. موقعیت‌سازی هم کردیم اما فجر بهتر از ما از موقعیت‌هایش استفاده کرد. سرمربی استقلال خوزستان وضعیت زمین ورزشگاه حافظیه را بسیار نامناسب توصیف و تصریح کرد: ما بیشتر گل‌هایی که دریافت کرده‌ایم از روی شروع مجدد بوده به طوری که از 15 گل خورده، 11 گل را از روی شروع مجدد و ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت دریافت کرده‌ایم. این نشان می‌دهد که باید بیشتر روی قلب دفاع کار کنیم.  ویسی گفت: داور، جوان بود. نمی‌توانیم هر باختی را به گردن داور بیندازیم. امیدوارم داور جوان این بازی ینده موفقی پیش‌رو داشته باشد.

جلالی: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و سه موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که از دست دادیم اما داماش روی یک موقعیت بادورده به گل رسید و بر اثر اشتباه مدافع ما نها گلزنی کردند. فوتبال حرفه‌ای همین است باید از موقعیت گلزنی استفاده کنید

اسکوچیچ: بدی هوا تاثیر گذاشت

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: نتیجه تساوی مقابل نفت منصفانه بود. دراگان اسکوچیچ پس از تساوی بدون گل ملوان مقابل نفت اظهار داشت: زمانی که بازی به تساوی می‌رسد نتیجه راضی‌کننده‌ای نیست ما دوست داشتیم که به برتری دست یابیم و برای برنده شدن باید گل بزنیم که این امر در این بازی صورت نگرفت.وی ادامه داد: از نیمه اول راضی نیستم و نمی‌دانم علت اینکه ضعیف بازی کردیم چه بود شاید بدی آب و هوا تاثیر گذاشت اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و فکر می‌کنم نتیجه مسابقه منصفانه بود. سرمربی ملوان در مورد اینکه آب و هوای تهران هم اکنون بهترین شرایط خودش را دارد، یادآور شد:‌من خودم فوتبال بازی کردم و می‌دانم آب و هوا یعنی چه. به دنبال عذر و بهانه هم نیستم و در این بازی بدشانس هم بودیم. دغاغله را از دست دادیم و جلال رافخایی را در اختیار نداشتیم این دو بازیکن مهاجمان مهم ما هستند. اسکوچیچ در مورد قضاوت داور خاطرنشان کرد: در گذشته زیاد در مورد این موضوع صحبت کردم و امروز نمی‌خواهم درمورد آن صحبت کنم. وی در مورد اینکه تساوی مقابل نفت راضی‌کننده بود گفت: دوست دارم همیشه برنده باشیم اما مساوی هم در این بازی خوب بود. به هر حال باید ببریم که امتیازها را جمع کنیم. ما پایین جدول هستیم و باید با کسب 3 امتیاز خود را به رده‌های بالا برسانیم. البته حرفه‌ای هستیم و بازی خود را انجام می‌دهیم.

جلالی: حق ما مساوی هم نبود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در دیدار با داماش حق ما مساوی هم نبود و باید پیروز می‌شدیم. مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر برابر داماش در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و سه موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم که از دست دادیم اما داماش روی یک موقعیت بادآورده به گل رسید و بر اثر اشتباه مدافع ما آنها گلزنی کردند. فوتبال حرفه‌ای همین است باید از موقعیت گلزنی استفاده کنید. وی ادامه داد: در نیمه اول ما بازی را کنترل کردیم و از نظر درصد مالکیت توپ و شکل بازی برتر از حریف بودیم. در نیمه دوم هم موقعیت گلزنی زیادی به دست وردیم اما فایده‌ای نداشت زیرا نتوانستیم گل بزنیم. حق ما در این بازی مساوی هم نبود. ما باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم. سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه تیمش بازیکنان طراز اولی در خط حمله دارد، گفت: مهاجم باید گلزنی کند. مهم این است که توپ از خط دروازه رد شود و مهاجمان ما امروز نتوانستند گلزنی کنند. داماش به همان شکلی بازی کرد که بلد بود. ما انتظار این بازی را از داماش داشتیم. کارهای زیادی هم انجام دادیم اما در نهایت نتوانستیم توپ را از خط دروازه عبور دهیم و در فوتبال بردن مهم است که داماش امروز پیروز شد.جلالی با اشاره به انتظار هواداران تراکتورسازی از تیمش گفت: آنها از تراکتورسازی توقع زیادی دارند و حق هم دارند. این تیم فصل گذشته مقام خوبی کسب کرده است ما هم در این فصل بسیار کار کرده‌ایم اما تا توپ از خط دروازه عبور نکند فایده ای ندارد. وی در مورد فحاشی تماشاگران دو تیم علیه یکدیگر گفت: من حواسم به بازی بود و متوجه این مسائل نشدم ونمی دانم کدام تماشاگر این کار را ابتدا شروع کرده است.

گل محمدی: کسب سه امتیاز برای ما ارزشمند بود اما این را باید توجه داشت که بازی کردن مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کند سخت است. با توجه به اینکه ما از کناره‌ها حمله می‌کردند آنها این نواحی را بسته بودند و عمق دفاعی آنها هم بسته بود

گل‌محمدی: ملوان 11 نفره دفاع می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: متاسفانه به راحتی 2 امتیاز خانگی را از دست دادیم. یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل نفت مقابل ملوان اظهار داشت: متاسفانه ما دو امتیاز خانگی را به راحتی از دست دادیم. تیم حریف دفاعی بازی می‌کرد و بازی کردن در چنین شرایطی مقابل دفاع 11 نفره سخت و دشوار است. وی ادامه داد: در چنین بازی‌هایی معمولا یکی دو موقعیت بیشتر نصیب بازیکنان نمی شود. ما نتوانستیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم. شرایط به گونه‌ای نیست که قابل قبول باشد. در صدد بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و خیلی راحت این موضوع را از دست دادیم.سرمربی نفت خاطرنشان کرد: کسب سه امتیاز برای ما ارزشمند بود اما این را باید توجه داشت که بازی کردن مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کند سخت است. با توجه به اینکه ما از کناره‌ها حمله  می‌کردند آنها این نواحی را بسته بودند و عمق دفاعی آنها هم بسته بود. به دنبال یک امتیاز بودند اما این نتیجه آن چیزی نبود که ما دنبال آن بودیم.گل‌محمدی در مورد اینکه یا تساوی منصفانه بود، یادور شد: ما در نیمه اول دو سه موقعیت داشتیم و در نیمه دوم هم یک موقعیت به دست آوردیم که اگر از آنها استفاده می‌کردیم طبیعتا برنده بازی بودیم. تیم حریف از نظر دفاعی خوب عمل کرد و به علت اینکه دفاع چند لایه بسته بودند شرایط را دشوار کرده بود. وی در مورد اینکه یا از عملکرد بازیکنانش به خصوص رضا نوروزی راضی بوده؛ تاکید کرد: به هر حال بازی کردن در مقابل تیم‌های تدافعی واقعا سخت است البته رضا نوروزی هم آن چیزی که ما دوست داشتیم نبود و موقعیت‌های زیادی را از دست داد. به هر حال او امروز روزش نبود و امیدوارم در آینده جبران کند.

ناظمی:مثل شطرنج با بازیکنانم بازی می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: من مثل شطرنج با مهره‌های خودم بازی می‌کنم زیرا بازیکنان خوبی داریم که می‌توانم آنها را به موقع در زمین بفرستم.  افشین ناظمی پس از پیروزی تیم فوتبال داماش برابر تراکتورسازی در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ابتدا از تماشاگران داماش که در این بازی به عنوان یار دوازدهم ما بودند، تشکر می‌کنم. هر دو تیم در دیدار امروز خوب بازی کردند ولی قبول کنیم که تراکتورسازی چند فرصت خوب گلزنی داشت. وی افزود: با این حال ما هم دست و پا بسته نبودیم. ما طی هفته گذشته روی نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی کار کرده بودیم و می‌دانستیم این تیم چطور بازی می‌کند. سرمربی داماش با بیان اینکه گل زدن مهمتر از ایجاد موقعیت و بازی زیباست، تاکید کرد: ما هفته‌های گذشته در هر مسابقه شش، هفت فرصت خوب گلزنی داشتیم ولی در نهایت می‌باختیم ولی برابر تراکتورسازی دو فرصت گلزنی داشتیم و یکی از آنها را به گل تبدیل کردیم.وی ادامه داد: من مثل شطرنج با مهره‌های خودم بازی می‌کنم زیرا بازیکنان خوبی داریم که می‌توانم نها را به موقع در زمین بفرستم. در هر صورت ما تراکتورسازی را کنترل کردیم هرچند این تیم به بازی مستقیم روی ورد.

ابراهیم زاده: امشب دیدگاهم تغییر کرد. قبلا طرز فکرم این بود که جوان‌گرایی کنم اما اکنون فهمیدم که باید از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنم

بصیرت: گل چهارم فولاد هم فساید بود

مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تصمیم داور در اعلام پنالتی درست نبود و گل چهارم فولاد در شرایط فساید به ثمر رسید. مجید بصیرت پس از شکست چهار بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: در نیمه اول خوب بودیم گل هم زدیم اما در اواخر نیمه اول پنالتی که داور برای فولاد گرفت، درست نبود. گل چهارم فولاد نیز فساید بود. کارت‌هایی‌که داور می‌داد و خطاهایی که می‌گرفت بسیار مغرضانه عمل می‌کرد. امیدوارم کمیته داوران در این مورد نظر بدهند که داوری امروز چگونه عملکردی داشت. قبول داریم هوادار نداریم اما نباید حق‌مان به این شکل ضایع شود. مربی سایپا اعلام کرد که فیرات به دلیل آنکه از شکست سنگین تیمش ناراحت بوده است در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد.

ابراهیم‌زاده: رکورد نباختنم شکست

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: دستمزد رضا عنایتی حلالش باشد که با 38 سال سن اینگونه خوب بازی می‌کند.منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست 2 بر یک برابر صبای قم در نشست خبری اظهار داشت:‌ بازی را خوب شروع کردیم. نیمه اول هم خوب بودیم اما در نیمه دوم به خوبی نیمه اول بازی نکردیم. بازیکن با تجربه‌ای مثل رضا عنایتی با 38 سال سن اینقدر خوب بازی می‌کند و 2 گل هم می‌زند. هر دستمزدی که گرفته حلالش باشد. وی ادامه داد:‌بهتر است جوان‌ها نیز از او یاد بگیرند و بدانند ملاک سن و سال نیست. امشب دیدگاهم تغییر کرد. قبلا طرز فکرم این بود که جوان‌گرایی کنم اما اکنون فهمیدم که باید از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنم. سرمربی راه آهن افزود: در نیمه دوم دو سه موقعیت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. رکورد نباختن من در قم امشب شکست زیرا پیش از این من با هیچ تیمی در قم بازنده نشده بودم.وی در مورد احتمال اخراجش از سوی باشگاه گفت: هر تصمیمی که باشگاه بگیرد تابع هستم زیرا می‌دانم هیئت مدیره باشگاه برای باشگاه تصمیمی می‌گیرد که رو به رشد باشد.

مایلی کهن: بازی را خوب شروع کردیم. اما روی بدشانسی گل خوردیم و آنها یک سانتر روی دروازه ما کردند و آن توپ گل شد. اما در نیمه دوم عالی بودیم و بعد از زدن گل مساوی گل پیروزی‌بخش را هم زدیم

محمدعلی طالبی

فرکی: در دفاع دل‌نگرانی دارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در خط حمله خوب هستیم اما در دفاع هنوز دل‌نگرانی دارم و امیدوارم این مشکل برطرف شود.  حسین فرکی پس از پیروز چهار بر یک تیمش مقابل سایپا گفت: به هواداران تبریک می‌گویم هر چند پیروز شدیم اما این برد ساده به دست نیامد. دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. در نیمه اول سایپا روی اشتباه ما به گل رسید اما بعد از آن تیم میهمان عقب کشید و ما میدان‌دار شدیم. پس از کسب پنالتی به تمرکز خوبی رسیدیم. وی افزود: در نیمه دوم بهتر شدیم و از موقعیت خود به نحو احسن استفاده کردیم تا به یک پیروزی شیرین برسیم هنوز به دفاع دل‌نگرانی دارم و امیدوارم آن را برطرف کنیم. ما در حمله خوب عمل کردیم زدن 4 گل به سایپا کار هر تیمی نیست باید این بازی را فراموش کنیم و به بازی‌های بعد و حفظ صدرنشینی فکر کنیم. سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: توقع دارم هواداران خوزستانی که انتظار دارند تیمشان در آسیا باشد و صدر را حفظ کند خودش نیز به ورزشگاه بیاید با هزار نفر نمی‌توان در ورزشگاه و مقابل حریفان با انگیزه صدر جدول را حفظ کرد و به قهرمانی رسید.فرکی در مورد ورزشگاه الغدیر خاطرنشان کرد: نظرخواهی در این مورد در حیطه کاری من نیست اما از همه مسئولین می‌خواهم حاشیه را برطرف کنند چرا که فضای منفی به وجود آوردند.وی در مورد اینکه یا بازیکنی از فولاد به تیم ملی دعوت می‌شود، اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم این موضوع مربوط به کادر تیم ملی و باید بازی‌های فولاد را هم ارزیابی کنند قرار نیست چون در صدر جدول هستیم سهمیه خاصی داشته باشیم.

مایلی کهن

مایلی‌کهن: نیمه دوم عالی بودیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت:‌ پیروزی مقابل راه‌آهن را به معین عنایتی تبریک می‌گویم. محمد مایلی‌کهن پس از پیروزی 2 بر یک مقابل راه آهن در نشست خبری اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. اما روی بدشانسی گل خوردیم و آنها یک سانتر روی دروازه ما کردند و آن توپ گل شد. اما در نیمه دوم عالی بودیم و بعد از زدن گل مساوی گل پیروزی‌بخش را هم زدیم. وی ادامه داد: این برد را به معین عنایتی پسر غلامرضا عنایتی تبریک می‌گویم. حضور پسر عنایتی در ورزشگاه باعث شارژ روحی رضا شد و از این پس از او می‌خواهیم که پسرش را در همه بازی‌ها به ورزشگاه بیاورد. سرمربی صبا در مورد غیبت برخی از بازیکنان این تیم گفت: بازیکنانی که از آنها استفاده نمی‌کنم اکثرا مصدوم هستند و امیدوارم روند رو به رشد تیم ما ادامه پیدا کند.

حسین محمدی

بخش ورزشی تبیان