تبیان، دستیار زندگی
گرچه موضوع سریال نظم و قانون، جنایات و جرم هایی در ارتباط با موضوع نظم و عدم رعایت قانون در جامعه است اما این سریال صحنه هایی را به تصویر می کشد که قربانیان کم سن و سال آن یا قبل از سن قانونی رابطه نامشروع برقرار می کنند یا دختران در آن خواسته یا ناخواسته
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهانه های شبکه من و تو برای خرج کردن از روابط نامشروع


گرچه موضوع سریال نظم و قانون، جنایات و جرم هایی در ارتباط با موضوع نظم و عدم رعایت قانون در جامعه است اما این سریال صحنه هایی را به تصویر می کشد که قربانیان کم سن و سال آن یا قبل از سن قانونی رابطه نامشروع برقرار می کنند یا دختران در آن خواسته یا ناخواسته باردار می شوند

من و تو ، نظم و قانون

عادی سازی بحث درباره روابط نامشروع و بیان بدون دغدغه آن در حضور مرد وزن نامحرم تنها جنبه ثانوی سریال نظم و قانون است فراتر از آن کشاندن این موضوعات به میان جوانان است.

شبکه انگلیسی من وتو به تازگی اقدام به پخش سریالی کرده است که در ظاهر جنایی و پلیسی است اما در باطن حاوی مسائل غیر اخلاقی و بازتاب خیانت های جنسی مربوط به نوجوانان است.

گرچه موضوع سریال قانون و نظم، جنایات و جرم هایی در ارتباط با موضوع نظم و عدم رعایت قانون در جامعه است اما این سریال صحنه هایی را به تصویر می کشد که قربانیان کم سن و سال آن یا قبل از سن قانونی رابطه نامشروع برقرار می کنند یا دختران در آن خواسته یا ناخواسته باردار می شوند.

همچنین موضوعاتی نظیر خودکشی دختران قربانی روابط نامشروع، قتل شریک های جنسی خیانتکار و ارتباطهایی که در پارتی ها و جلسات مشروب خوری رخ می دهد، تنها بخشی از صفحات سیاهی است که در این سریال به خورد بیننده داده می شود.

شبکه من و تو که با هدف تقویت جبهه تهاجم فرهنگی گسترده غرب علیه کشورمان به صورتی کاملا هدفمند به طرح این موضوعات می پردازد اما برای جذب هرچه بیشتر مخاطب، انگشت روی فیلم ها، سریال ها و تولید برنامه هایی می گذارد که جذب حداکثری مخاطب را به همراه داشته باشد چرا که تنها در این صورت است که می توانند با انتشار ویروس های گناه به فروپاشی کامل اخلاقی در جامعه ایرانی برسند.

شبکه من و تو که با هدف تقویت جبهه تهاجم فرهنگی گسترده غرب علیه کشورمان به صورتی کاملا هدفمند به طرح این موضوعات می پردازد اما برای جذب هرچه بیشتر مخاطب، انگشت روی فیلم ها، سریال ها و تولید برنامه هایی می گذارد که جذب حداکثری مخاطب را به همراه داشته باشد چرا که تنها در این صورت است که می توانند با انتشار ویروس های گناه به فروپاشی کامل اخلاقی در جامعه ایرانی برسند

گرچه دست اندرکاران این شبکه پیشتر از ترفند های دیگری برای جذب مخاطب مانند دست بردن در نظر سنجی آکادمی گوگوش، دادن آدرس فیلترشکن گرفته بهره برده بود.

گرچه مرور تاریخچه این شبکه و زندگی مدیر آن را که از سوی"الکس" خبرنگار بدون مرز در فیس شخصی اش منتشر کاملا رویکرد آن را نمایان می کند.

در بخشی از زندگی نامه کیوان عباسی می خوانیم: فارغ التحصیل دانشگاه بن گوریون اسرائیل بوده و هم اکنون بطور هم زمان علاوه بر "من و تو" مدیر یک شبکه پورنو به نام "هاستلر تی وی" نیز می باشد.

من و تو ، نظم و قانون

پس طبیعی است که سیاست های یک شبکه پورنو و کاملا غیر اخلاقی در این شبکه نیز دنبال شود.

شاید حالا بتوان فهمید که دولت انگلیس هدفش از ساپورت مالی این شبکه چیست؛ آیا غیر از این است که تهیه و دوبله این سریال ها هدفش مستقیما انهدام نهاد خانواده و فروپاشی اخلاقی جامعه ایرانی آنهم در سنین نوجوانی می باشد؟!

قرار است چه مسائل دیگری از این شبکه پخش شود تا ما به این نتیجه برسیم که این شبکه انگلیسی کاملا مرموزانه و در قالب سریال یا برنامه سرگرم کننده مهمترین نهاد اجتماعی ما یعنی خانواده را مورد هجمه قرار داده است؟

شاید هم باید در انتظار نشست تا نتیجه آن در پسران و دختران ما آشکار شود تا مطمئن شویم که خطری در راه است...

گفتنی است قانون و نظم نام یک سریال تلویزیونی پرطرفدار در آمریکا است وسازنده آن دیک ولف است.

بخش ارتباطات تبیان


منبع: جام نیوز