تبیان، دستیار زندگی
در پی اجرای پنج طرح ملی ورزشی در مدارس كشور، دانش آموزان دختر در رشته های ژیمناستیك و تنیس روی میز، شنا، طناب زنی ، دوو میدانی دراولین جشنواره ورزشی فرهنگی دانش آموزان كشور در شهریور 92 – نیشابور به رقابت پرداختند كه نتایج نهایی رشته های ژیمناستیك و دوو م
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزان دختر ابتدایی

نتایج نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزان دختر ابتدایی


در پی اجرای پنج طرح ملی ورزشی در مدارس كشور، دانش آموزان دختر در رشته های ژیمناستیك و تنیس روی میز، شنا، طناب زنی ، دوو میدانی دراولین جشنواره ورزشی فرهنگی دانش آموزان كشور در شهریور 92 – نیشابور به رقابت پرداختند كه نتایج نهایی رشته های ژیمناستیك و دوو میدانی به قرار ذیل می باشد.

نتایج نهایی مسابقات ژیمناستیك پایه ی پنجم ابتدایی به شرح زیر اعلام شد:

مقام قهرمانان قهرمانان به ترتیب به ملیكا تلخابی از تهران ،الهه صادق زاده از مازندران و شراره گودرزی از البرز رسید.

در ماده خرك مقام اول را سوگند نعمتی از مركزی به دست آورد و رتبه دوم و سوم به ترتیب به ملیكا محمدی از تهران و شراره گودرزی از البرز رسید.

در ماده پارالل به ترتیب ملیكا تلخابی از تهران و ثنا قاضی از البرز و سوگند نعمتی از مركزی مقام های اول دوم و سوم را به دست آوردند.

در ماده موازنه شیدا شكری از قزوین توانست مقام اول را از آن خود كند و مقام دوم و سوم به ترتیب به ملیكا محمدی از تهران و زهرا قرضی از قزوین رسید.

در  ماده زمینی مقام اولی به الهه صادق زاده از مازندران رسید مقام دوم به ثنا قاضی از البرز و رتبه سوم  را فاطمه نخعی از تهران از آن خود كرد.

 نتایج نهایی مسابقات دو و میدانی :

به گزارش ستاد خبری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزان دختر ابتدایی سراسر كشور با پایان یافتن مسابقات دو و میدانی نتایج نهایی تیمی و انفرادی اعلام شد.

در نتایج نهایی تیمی،به ترتیب تیم های تهران،فارس و خراسان رضوی مقام های اول،دوم و سوم را كسب كردند.

در نتایج نهایی تیمی،به ترتیب تیم های تهران،فارس و خراسان رضوی مقام های اول،دوم و سوم را كسب كردند.

در نتایج تیمی،دو چهار در صد متر،تیم تهران مقام اول،تیم البرز مقام دوم و خراسان رضوی مقام سوم را به دست آوردند.

در نتایج نهایی انفرادی،در دو 100متر،مریم فهرستی رتبه اول از فارس،نگین بیگمی رتبه دوم از تهران و رعنا داستان پور رتبه سوم از اصفهان را به دست آوردند.

در دو 200متر،مریم فهرستی از فارس،فائزه علیزاده از خراسان رضوی و رعنا داستان پور از اصفهان به ترتیب مقامات اول،دوم و سوم را كسب كردند.

در دو 600متر،فاطمه امیرزادگانی از فارس،مژگان عالمی از همدان و مریم خوش نیت از همدان به ترتیب موفق به كسب رتبه های برتر این ماده شدند.

در پرش طول،كیمیا پور خلخالی از تهران مقام اول،مارال عطاردی كیا از تهران مقام دوم و الهام غفوری از خراسان رضوی مقام سوم را به دست آوردند.

در پرش ارتفاع،نگین بیگمی رتبه اول از تهران،كیمیا پور خلخالی رتبه دوم از تهران و نگین ممی زاده رتبه سوم از اردبیل را كسب كردند.

در پرتاب وزنه،مبینا علی یاری از تهران مقام اول،كیانا تقی پور از فارس مقام دوم و زهرا صادق لو از گلستان مقام سوم را به دست آوردند.

گفتنی است در پایان این مسابقات،مریم فهرستی از فارس به عنوان قهرمان قهرمانان برگزیده شد.


منبع :خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان