تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به کشور پرتغال سفر کرده و 10 روز دیگر به ایران بر می‌گردد. وی همچنین می‌گوید با حمایت ویژه وزارت ورزش قول می‌دهیم تا جام جهانی دیگر از پول حرف نزنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین وضعیت کی روش


رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی به کشور پرتغال سفر کرده و 10 روز دیگر به ایران بر می‌گردد. وی همچنین می‌گوید با حمایت ویژه وزارت ورزش قول می‌دهیم تا جام جهانی دیگر از پول حرف نزنیم.

کی روش و کفاشیان

علی کفاشیان در خصوص خبر قهر کارلوس کی‌روش و سفر بی بازگشت او به اروپا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم این خبرهای نادرست در رسانه‌ها از کجا می‌آید. در روزهای گذشته با کی‌روش چند جلسه داشتیم و با او به هماهنگی‌های لازم رسیدیم. در این جلسات به کی‌روش گفتیم که دیگر لازم نیست حرص و جوش بخورد! ضمناً تفاهم خوبی هم با سازمان لیگ داشتیم و مشکل ایشان را حل کردیم.

وی با بیان اینکه کی‌روش 10 روز به پرتغال رفته و از فدراسیون فوتبال مرخصی گرفته است، تاکید کرد: وی پس از 10 روز به ایران بازمی‌گردد تا برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی را دنبال کنیم و شاید با یکی از تیم‌های کشورهای همجوار نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم. قهر کردن و رفتنی در کار نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر قهر کردن دن گاسپار، امید نمازی و سیموئز و سفر آنها به اروپا هم تصریح کرد: خودم روز گذشته با گاسپار جلسه داشتم. او در ایران است و بازی‌های لیگ را زیر نظر خواهد داشت. امید نمازی هم آخر هفته به ایران بر می‌گردد. خیالتان راحت باشد چون مشکلی نداریم! ما یک مقدار دغدغه مالی داشتیم که این مشکل هم با کمک وزارت ورزش حل می‌شود.

کفاشیان که یکشنبه شب روی خط برنامه 40 تکه حاضر شده بود، در خصوص معرفی اسپانسر تیم ملی و اینکه گفته می‌شود این اسپانسر همراه اول است، گفت: این اسپانسر همراه اول نیست. دو اسپانسر مذاکراتی با فدراسیون داشتند که مذاکره ما با یکی از آنها نهایی شده است. هر وقت چِک این اسپانسر را نقد کردیم، نامش را اعلام می‌کنیم!

وی با بیان اینکه کی‌روش 10 روز به پرتغال رفته و از فدراسیون فوتبال مرخصی گرفته است، تاکید کرد: وی پس از 10 روز به ایران بازمی‌گردد تا برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی را دنبال کنیم و شاید با یکی از تیم‌های کشورهای همجوار نیز بازی تدارکاتی داشته باشیم. قهر کردن و رفتنی در کار نیست

وی همچنین درباره ارزیابی‌اش از دربی و نمره‌ای که به این بازی می‌دهد، گفت: من نمره خوبی به دربی می‌دهم. دو تیم دفاع محکمی داشتند تا گل نخورند. حتما که نباید 10 گل رد و بدل شود. هر دو تیم مراقب بودند گل نخورند و این هم یک سبک از بازی است؛ مثل دیدار ایران با کره جنوبی که ما خوب دفاع کردیم و یک گل زدیم. امیدوارم از این به بعدش هم تیم ملی گل نخورد تا به مراحل بالاتر صعود کنیم. به هر حال نمره من به دربی 17 است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان این گفتگو به جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و یادآور شد: با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش جلسه خوبی داشتیم. آنها حمایت ویژه خود را از تیم ملی و فدراسیون اعلام کردند. همین که وزارت ورزش به ما توجه کند، مشکلی نخواهیم داشت. قول می‌دهیم تا جام جهانی دیگر از پول حرف نزنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع :مهر