تبیان، دستیار زندگی
قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌های علمی و تخصصی یک مجموعه سازمانی را پویاتر و فعال‌تر می‌سازد که ضرورت دارد در این زمینه گام‌های جدی برداشته شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قائم مقام کمیته امداد:

روابط عمومی‌های علمی به پویایی سازمان کمک می‌کنند

منصور سیفی

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌های علمی و تخصصی یک مجموعه سازمانی را پویاتر و فعال‌تر می‌سازد که ضرورت دارد در این زمینه گام‌های جدی برداشته شود.

منصور سیفی عصر روز گذشته در گردهمایی مسئولان روابط عمومی کمیته امداد منطقه پنج کشور در اردبیل اظهار داشت: سازمان زمانی به پویایی دست می‌یابد که روابط عمومی آن از روش سنتی به علمی تغییر وضعیت داده و به صورت مدرن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ارتباطی به عنوان روابط عمومی علمی شناخته شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در کمیته‌ امداد اردبیل روابط عمومی به حدی پویا و علمی عمل می‌کند که تمامی فعالیت‌ها از این کانال به صورت دقیق و آشکار به سمع و نظر مخاطبان ارائه می‌شود.

سیفی خاطرنشان کرد: این مسئله موجب می‌شود تا نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی و فعالیت‌های این حوزه صورت گیرد؛ به دلیل اینکه بیشترین ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی را بر عهده دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه بشر امروز به دنبال ساخت اطلاعات و جمع‌آوری آن است، اضافه کرد: این اطلاعات تجزیه و تحلیل شده و تبدیل به دانش می‌شود و در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: تجزیه و تحلیل اطلاعات ساخته شده‌ دریافتی و جمع‌آوری شده نیز جزو کارکردهای اولویت‌دار روابط عمومی‌هاست که این حوزه به خوبی توانسته از عهده‌ آن برآید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قائم مقام کمیته امداد استان در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد در بحث مدیریت دانش پیشتاز است، یادآور شد: این امر به واسطه‌ بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن ارتباطی و اطلاعاتی است که در مجموعه‌ این نهاد از آن استفاده می‌شود که موجبات مبادله‌ اطلاعات به صورت شفاف و گویا را فراهم می‌آورد.

سیفی ابراز داشت: توسعه‌ روابط عمومی می‌تواند موجبات تسریع و تسهیل در رسیدگی به امور نیازمندان را فراهم سازد به گونه‌ای که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تبلیغات و اطلاع‌رسانی شفاف منابع و کمک‌‌های مردمی را به سوی این نهاد در راستای رسیدگی به امور نیازمندان سوق دهیم.

تنظیم: هومن بهلولی