تبیان، دستیار زندگی
ویژه‌نامه دختران شایسته 92 با عرضه نكات آموزنده اسلامی در سایت تبیان منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دختران شایسته را در تبیان بشناسید

ویژه نامه دختران شایسته ی سال 92

ویژه‌نامه دختران شایسته 92 با عرضه نكات آموزنده اسلامی در سایت تبیان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، ویژه‌نامه دختران شایسته 92 با بخش‌های مختلفی همچون مهارت‌های دخترانه، فناوری‌های دخترانه، دختران دم بخت و چمدان‌های دخترانه با عرضه نكات آموزنده اسلامی در سایت تبیان منتشر شد.

همچنین دختران سالم، بخور نخورهای دخترانه و داستان دخترك‌ها از دیگر بخش‌های ویژه‌نامه دختران شایسته 92 تبیان با عرضه نكات آموزنده اسلامی به شمار می‌رود.

این ویژه‌نامه به كوشش گروه زندگی وبگاه تبیان و به همت فرحناز قمصری طراحی شده است. در این ویژه‌نامه تلاش شده است تا الگوهای اسلامی - ایرانی به دختران آموزش داده شود.

بخش مهارت‌های دخترانه شامل سرفصل‌هایی همچون معرفی دختران شایسته، به این میگن دختر خوب!، خانه‌های مجردی صورتی، مهم‌ترین كارهای یك دختر، من یك دختر بالغم، می‌خوای چادری باشی؟كلیك كن، عسل بابا، خواهر یك دانه باشید! بخش دختران دم بخت شامل سرفصل‌هایی همچون چاله‌ای كه خیلی از دخترها در آن می‌افتند و می‌خواهم مجرد بمانم است.

در بخشی از این ویژه‌نامه آمده است؛ پیامبر(ص) فرمودند: دو صنف از مردم اهل آتش هستند كه من آنها را می‌بینم گروهی كه با آنها تازیانه‌ای مانند دم گاو بود كه با آن مردم را می‌زنند، دوم زنانی كه لباس در تن دارند و برهنه‌اند و به شهوترانی متمایل، سرهای ایشان مانند كوهان شتر باشد داخل بهشت نمی‌شوند و بوی بهشت را نخواهند یافت.

تنظیم: هومن بهلولی