تبیان، دستیار زندگی
برندهایی وجود دارند که علی رغم تولید محصولات با کیفیت نسبتاً مناسب و محبوبیت نسبی در کشورهای دیگر، بازار چندان پررونقی در کشور ما ندارند. آلکاتل نیز یکی از همین برندهاست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فبلت 6 اینچی آلکاتل


برندهایی وجود دارند که علی رغم تولید محصولات با کیفیت نسبتاً مناسب و محبوبیت نسبی در کشورهای دیگر، بازار چندان پررونقی در کشور ما ندارند. آلکاتل نیز یکی از همین برندهاست.


آلکاتل با رونمایی از تلفن‌ هوشمند One Touch Hero، عضو جدیدی از خانواده شش اینچی‌ها را روانه بازار تلفن‌های هوشمند نموده است. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، با ما همراه باشید.

فبلت 6 اینچی آلکاتل

هدف شرکت آلکاتل تولید تلفن های هوشمند میان رده و ارزان قیمت می باشد ولی به نظر می رسد این شرکت قصد دارد با تولید فبلت رقیبان خود را به چالش بکشد.

آلکاتل، اندروید نسخه 4.2 را در صفحه نمایشی از خانواده LCD با اندازه‌ای به بزرگی 6  اینچ و رزولوشن 1080p  در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. در قلب One Touch Hero، پردازنده‌ای چهارهسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز به کمک حافظه RAM با گنجایش 2 گیگابایت، فرامین کاربر را با سرعت مناسب اجرا می‌کنند. در قسمت پشتی دوربین 13 مگاپیکسلی و در قسمت جلو دوربین 2 مگاپیکسلی عهده‌دار عکسبرداری با این تلفن هوشمند هستند. Magic Cover و شارژر وایرلس به همراه اطلاع رسان LED‌ از جمله دیگر مواردی هستند که این تلفن هوشمند به کاربران ارائه می‌نماید.

هدف شرکت آلکاتل تولید تلفن های هوشمند میان رده و ارزان قیمت می باشد ولی به نظر می رسد این شرکت قصد دارد با تولید فبلت رقیبان خود را به چالش بکشد

اما موضوعی که تلفن هوشمند آلکاتل را از تلفن‌های همرده جدا می‌سازد، کاور صفحه نمایش E lnk‌ است. این تکنولوژی به One Touch Hero  قابلیتی را می‌دهد تا در هنگام خواندن متون، صفحه نمایش با تغییر حالت نمایش از حالت پرمصرف فعلی به حالتی کم مصرف در آید و در نتیجه باطری کمتری مصرف نماید.

این دستگاه به همراه قلم مخصوص و با دو ظرفیت داخلی 8 تا 16 گیگابایت و قیمتی معادل قیمت‌ تلفن‌های هوشمند رده بالا، در آذر ماه عرضه خواهد شد.

فبلت 6 اینچی آلکاتل

آلکاتل چند وقتی هست که در زمینه ساخت تلفن های هوشمند میان رده و رده پایین مشغول است و حالا به نظر می رسد دنبال بخت آزمایی در رده فبلت ها هم باشدظ¬ چالشی که در آن رقبای قدری دارد ولی شاید با تکیه بر قیمت رقابتی بتواند در حد خودش موفق شود.

الدار مورتازین وبلاگ نویسی که در زنجیره افشاگران حضوری فعال دارد عکسی از برگه معرفی رسمی محصول جدید آلکاتل به نام One Touch Scrib Pro منتشر کرده است که مشخصاتی از این قبیل در آن به می باشد: نمایشگر با قطر 6 اینچ (رزولوشن نامشخص)، پردازنده 4 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز،دوربین 13.1 مگاپیکسلی،باتری 3400 میلی آمپری، صدا دالبی دیجیتال، وای فای دیسپلی برای اتصال بی سیم به تلویزیون، قلم استایلوس خازنی،کاور چرخشی با LED مخفی، همراه با پشتیبانی از دو سیم کارت.

فبلت 6 اینچی آلکاتل

آقای مورتازین می گوید عرضه وان تاچ استرایب پرو از ماه آینده و از هنگ کنگ شروع خواهد شد و قیمت مدل پایه اش 300 دلار است که در این صورت می تواند محصول مقرون به صرفه ای باشد. هم چنین شاهد محصول دیگری به نام One Touch Idol mini  هستیم که پردازنده 2 هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و نمایشگر IPS با نسبت 4:3 خواهد داشت. احتمالا در IFA 2013 بیشتر از این محصولات و سایر دستاوردهای آلکاتل خواهیم شنید.

فرآوری: راضیه کتابچی

بخش دانش و زندگی تبیان


منابع: ایستگاه آی تی، Iritn، زومیت