تبیان، دستیار زندگی
سومین تساوی پیاپی سرخابی ها در دربی ۷۷ با همه هیاهوهایش بدست آمد تا هواداران همچنان در حسرت یک بازی زیبا باشند.پس از پایان بازی بازیکنان دو تیم از اتفاقات دربی چندان رضایت نداشتند و بازیکنان به اعتراض به نحوه بازی تیم مقابل پرداختند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرخابی ها پس از دربی 77 چه گفتند؟


سومین تساو پیاپی سرخابی ها در دربی 77 با همه هیاهوهایش بدست آمد تا هواداران همچنان در حسرت یک بازی زیبا باشند.پس از پایان بازی بازیکنان دو تیم از اتفاقات دربی چندان رضایت نداشتند و بازیکنان به اعتراض به نحوه بازی تیم مقابل پرداختند.


داربی

سید جلال حسینی: بازی زیبا نبود

سیدجلال حسینی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: حساسیت بازی باعث می‌شود بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند در طول هفته بازی را آنقدر حساس کردند این اتفاق افتاد. به شما حق می‌دهم درست می‌گویید بازیکنان خوب کار نکردند و بازی زیبا نبود.

وی در مورد اینکه آیا مربیان قبل از بازی می‌گویند فقط دفاع کنند،‌ خاطرنشان کرد: نه این طور نیست دایی در طول این یک هفته می‌گفت فقط بازی را ببرید اگر زرنگ بودید می‌توانستیم بازی را ببریم اما فوتبال هم همین است.

سیدجلال حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه بازی با این نتیجه به پایان رسید حساسیت بسیار زیاد است. هواداران و بازیکنان حساسیت زیادی دارند اما مسئولان که کار خود را می‌کنند.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه برخوردها نزدیک بود بازی را به حاشیه ببرد، اظهار داشت: صد در صد در بازی بزرگ کوچکت‌رین برخورد باعث به حاشیه رفتن می‌شود اما چیز خاصی نبود.

آندرانیک تیموریان: یک برد شیرین را از دست دادیم

آندرانیک تیموریان پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: بازی قشنگی نبود ما فرصت بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما کمی تعلل کردیم و متاسفانه یک برد شیرین را از دست دادیم.

وی ادامه داد: دوست داشتیم برنده مسابقه باشیم اما نشد، از مردم تشکر می‌کنم اما من می‌گویم موقعیت‌های ما بیشتر بود اما بی‌دقت بودیم. هر کاری توانستم کردم و دستورات کادر فنی را اجرا کردم.

تیموریان خاطرنشان کرد: متاسفانه خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم که این موضوع ضرر بزرگی برای ما بود. بیک‌زاده هم مصدوم بود و نتوانست برای ما بازی کند که فکر می‌کنم تا 10 روز دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد.

وی عنوان کرد: بازی‌ها بسیار فشرده است و موجب می‌شود بازیکنان مصدوم شوند، به عقیده من مسابقات نباید این‌قدر فشرده باشد. ما در لیگ قهرمانان آسیا با 14-15 بازیکن بازی می‌کنیم که متاسفانه با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا در دربی‌ها تبانی صورت می‌گیرد یا خیر، تصریح کرد: اصلا این اتفاق نمی‌افتد چرا که تمام بازیکنانی که در مسابقه حضور دارند با تمام توان بازی می‌کنند. اصلا نباید به تبانی فکر کرد. پرسپولیس هم خوب بود و هر دو تیم اول ترجیح می‌دهند بازنده نباشند چرا که باید پاسخگوی تماشاگران خود باشند.

پژمان نوری پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: اصلا بازی خوبی نبود. شرایط مسابقه طوری پیش می‌رفت که انگار همه به مساوی راضی بودند. همه دفع توپ می‌کردند و منتظر اتفاقات فوتبالی بودند که هیچ اتفاقی رخ نداد. هرچه گذشت بازیکنان به توپ‌های بلند روی می‌آوردند و اتفاق خاصی نیفتاد

نوری: بازی چنگی به دل نزد

محمد نوری پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: بازی خوبی از آب درنیامد، بازیکنان دو تیم احساسی و احتیاطی بازی کردند و بازی چنگی به دل نزد.

وی ادامه داد: تماشاچیان هم با فشار روی بازیکنان بر استرس بازی افزودند، این همه بازیکن نامدار در زمین بودند و جو سنگینی در بازی بود. تماشاگران حق دارند از نتیجه ناراحت باشند. تمام بازیکنان دو تیم دنبال این بودند تا نبازند البته از دقیقه 60 به بعد بازی بهتر شد اما شاهد دیدار سرد و بی‌روحی بودیم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان بدون ترس به میدان نرفتند، عنوان کرد: اگر ما ببازیم شما جواب تماشاگران را می‌دهید؟ تماشاگران پرسپولیس حاضر هستند دربی را مساوی کنند و نبازند و جام هم نگیرند. هیچکس دوست نداشت بازی مساوی شود اما این اتفاق افتاد.

پژمان نوری: همه به مساوی راضی بودند

پژمان نوری پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: اصلا بازی خوبی نبود. شرایط مسابقه طوری پیش می‌رفت که انگار همه به مساوی راضی بودند. همه دفع توپ می‌کردند و منتظر اتفاقات فوتبالی بودند که هیچ اتفاقی رخ نداد. هرچه گذشت بازیکنان به توپ‌های بلند روی می‌آوردند و اتفاق خاصی نیفتاد.

وی در مورد اینکه آیا مربیان به بازیکنان می‌گویند دفاع کنند تا گل نخورند، خاطرنشان کرد: اینطور نیست. در نیمه اول شرایط بازی بسیار بهتر بود اما استرس بازی و ترس از باخت باعث می‌شد تا تیم‌ها به توپ‌های بلند روی بیاورند و منتظر این باشند تا یک اتفاق و اشتباه روی دهد.

نوری در مورد اینکه پیام صادقیان و محمدرضا خلعتبری اعلام کردند بازیکنان استقلال چون آنها را نمی توانستند بگیرند، خطا می کردند خاطرنشان کرد:‌ بالاخره در فوتبال خطا وجود دارد و چیزی که مشخص است قدرت بدنی بازیکنان ما بسیار بیشتر از بازیکنان پرسپولیس است.

داربی

صادقیان:جای استوک آقایان از شانه تا کمرم وجود دارد

پیام صادقیان پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: بازی خوبی از آب درنیامد. هر دو تیم در نیمه اول بازی محتاطانه‌ای انجام دادند اما در نیمه دوم نسبتا بازی بهتری انجام شد و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که می‌توانستند به گل برسند.

وی در مورد اینکه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، خاطرنشان کرد: همه بچه‌ها تلاش کردند تا من هم توانستم خوب بازی کنم.

بازیکن پرسپولیس در مورد داوری گفت:‌ چه چیزی باید در مورد داوری بگویم؟ حرفی در این باره ندارم.

صادقیان در مورد برخوردهایی که بین بازیکنان صورت گرفت، تصریح کرد: جای استوک آقایان از شانه تا کمرم وجود دارد. به هر حال فوتبال است و زدن وجود دارد.

عمران زاده: حرف های صادقیان اشتباه است

حنیف عمران‌زاده پس از تساوی بدون گل در دربی 77 در خصوص این بازی و اینکه دو تیم برای مساوی به میدان آمده بودند، گفت: اینگونه نیست، ما همیشه صد درصد برای برد به میدان می‌آییم. دیدید که چهار بار ما پیاپی بردیم و یک‌بار هم آنها بردند. این بازی آنگونه که شما می‌گویید فقط زیر توپ زدن نبود.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها و به خصوص صادقیان معتقد بودند که استقلالی‌ها روی آنها خطا می‌کردند، گفت: این حرفی که صادقیان زده است اشتباه است، صادقیان جوان است ما ندیدیم کسی از دفاع ما رد شود و برود. مگر ما حتما در زندان بودیم که آقای صادقیان چنین ادعا می‌کند.

عمران‌زاده در خصوص نیمه اول و اینکه دو تیم استرس داشتند، گفت: شما هم به زمین بروید و ببینید که چه استرسی به آدم دست می‌دهد. دربی مثل جنگ است و در آن بزن بزن هم داریم. شما بروید جای من بازی کنید تا استرس مسابقه را متوجه شوید.

وی در پایان گفت: این مسابقه بازی بدی نبود و اتفاقا برای ما پر از موقعیت بود و مجیدی و نکونام هم موقعیت‌هایی داشتند. ما از خدای‌مان بود که این بازی را ببریم تا بشود پنج برد پشت سرهم.

جواد نکونام پس از تساوی در دربی 77 گفت: در چنین مسابقاتی موقعیت گل به سختی پیش می‌آید و هر تیمی بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. به هر حال تماشاگران هم استرس زیادی به بازیکنان دادند چون فشار روی آنهاست. از گذشته که ما خودمان تماشاگر بودیم این استرس وجود دارد و حتی اگر بازی گلی را هم دربرداشت به دعوا و جنجال ختم می‌شد

رضا حقیقی: نیمه اول دور هم بودیم

رضا حقیقی پس از تساوی استقلال و پرسپولیس درباره این بازی گفت: نیمه اول چیزی خاصی نداشت و 45 دقیقه دور هم بودیم. نیمه دوم بهتر بودیم چند حمله ما داشتیم و چند حمله حریف اما این دربی مانند دربی‌های دیگر جهان کیفیت نداشت ترس از دربی باعث شد نتیجه خوبی کسب نشود.

وی درباره درگیری‌اش با آندو تیموریان اظهار داشت: چیز خاصی نبود، خوش و بش کردیم و اتفاقی که افتاد از روی عمد نبود.

نکونام: پرسپولیسی ها در اندازه ای نیستند که پاسخ شان را بدهم

جواد نکونام پس از تساوی در دربی 77 گفت: در چنین مسابقاتی موقعیت گل به سختی پیش می‌آید و هر تیمی بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. به هر حال تماشاگران هم استرس زیادی به بازیکنان دادند چون فشار روی آنهاست. از گذشته که ما خودمان تماشاگر بودیم این استرس وجود دارد و حتی اگر بازی گلی را هم دربرداشت به دعوا و جنجال ختم می‌شد.

وی ادامه داد: سه موقعیت صددرصد گل داشتیم و موقعیت‌های ما کمی نسبت به پرسپولیس چربش داشت.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سۆال که آیا این نتیجه روی روند استقلال تاثیر منفی نمی‌گذارد، گفت: سال گذشته هم دو دربی را مساوی کردیم اما در نهایت قهرمان شدیم.

وی در مورد برخوردش با خلعتبری گفت: خلعتبری جلوی پای من روی زمین افتاد و متوجه او نشدم. ما با هم دوست هستیم و مشکلی نداریم.

نکونام درباره تکل پیام صادقیان گفت: صادقیان عصبانی بود و کار درستی انجام نداد به نظرم داور حتی می‌توانست او را اخراج کند.

وی در خصوص اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند استقلالی‌ها چون می‌دانستند نمی‌توانند پیروز دربی شوند با عصبانیت تنها بازیکنان پرسپولیس را می‌زدند،‌ گفت: اگر ببینید کدام تیم بیشترین کارت زرد را گرفت متوجه می‌شوید اما اظهارنظر آنها برای خودشان محترم است.

نکونام در پاسخ به این سوال که یکی از مسئولان پرسپولیس عنوان کرده است وی شایسته انتخاب به عنوان بازیکن اخلاق این دیدار نبوده است، گفت: چه کسی این حرف را عنوان کرده است. فکر نکنم یکی از مسئولان پرسپولیس که این موضوع را گفته است در حد و اندازه‌ای باشد که بخواهد در مورد من صحبت کند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود این بازی تبانی بوده است گفت: این حرف‌ها دیگر قدیمی شده و جای بحث ندارد.

سیدصالحی: متاسفانه باز هم مساوی شد

سید مهدی سید صالحی پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: قسمت این بود که بازی مساوی شود، انشاالله بتوانیم دربازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم. تمام بازیکنان زحمت کشیدند اما متاسفانه باز هم بازی مساوی شد.

وی در مورد رفتار تماشاگران خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم رفتار تماشاگران نسبت به بازی‌های گذشته خیلی بهتر بود.در این مسابقه من نه تشویق شدم و نه فحش شنیدم که از این بابت راضی هستم.

مهاجم تیم پرسپولیس در مورد بازی گفت: بازی خوبی بود، ما مسابقه را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما دربی است و حساسیت‌های خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی داشتیم و هواداران بدانند که علت تساوی تنها اتفاق است. بازی مساوی شد و حتما تقدیر اینگونه بوده است.

خلعتبری: داور می توانست نکونام را اخراج کند

محمدرضا خلعتبری پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: برای برد آمده بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی مساوی شد.

وی ادامه داد: من در بازی‌های حساس‌تر از این هم حضور داشتم و این مسابقه حساسیت زیادی برایم نداشت اما تماشاگران همیشه این مسابقه را با استرس پیگیری می‌کنند.

خلعتبری خاطرنشان کرد: در یک صحنه با نکونام برخورد داشتم که به نظرم داور می‌توانست در آن صحنه نکونام را اخراج کند وقتی هم به فغانی اعتراض کردم گفت که صحنه را ندیدم که انشاالله ندیده باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب نکونام به عنوان بازیکن اخلاق گفت: بازیکن اخلاق را کارشناسان انتخاب می‌کنند و حتما نظرشان روی نکونام بوده است.

فرآوری : حسین محمدی
بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس