تبیان، دستیار زندگی
مدیر شبکه تبیان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هالیوود اسلحه مخفی آمریکا برای حکومت بر جهان است، عنوان کرد: هدف «آرگو» مشروعیت‌بخشی برای افزایش فشارها بر ایران است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدف فیلم ضد ایرانی «آرگو» مشروعیت‌بخشی فشارها علیه ایران است

دانیال سمیعی

مدیر شبکه تبیان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هالیوود اسلحه مخفی آمریکا برای حکومت بر جهان است، عنوان کرد: هدف «آرگو» مشروعیت‌بخشی برای افزایش فشارها بر ایران است.

به گزارش روابط عمومی، دانیال سمیعی در همایش نقد و بررسی فیلم ضد ایرانی «آرگو» با بیان اینکه کسب عنوان برتر فیلم آرگو در جشنواره مطرح اسکار چهره این جشنواره بزرگ سینمایی را تخریب کرد، گفت: فیلم سینمایی آرگو شایستگی کسب عنوان برتر اسکار را نداشت.

وی، افزود: فیلم سینمایی آرگو برخلاف دیگر فیلم‌های ضد ایرانی به جای هدف قرار دادن دولت‌ها و نظام اسلامی، مردم ایران را نیز مورد هدف قرار داده است.

مدیر شبکه تبیان تبلیغات اسلامی گیلان داستان فیلم آرگو را مغایر با واقعیت‌ها و اسناد تاریخی دانست و اظهار کرد: در این فیلم مردم ایران افرادی ساده‌لوح و بی‌منطق نشان داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فیلم آرگو از نظر فنی موفق بوده است، تصریح کرد: فیلم آرگو این تفکر را در بین مخاطبان ایجاد می‌کند که مردم ایران قابل گفت‌وگو، منطق و مذاکره نیستند.

این کارشناس سینما با تصریح بر اینکه پروژه آرگو هدف خود را به خوبی دنبال کرد، بیان داشت: آرگو فیلمی مۆلف نبود و از نظر فنی شاخصه‌های برنده شدن در اسکار را نداشت و فیلم‌های بسیار بهتری نسبت به آن وجود داشتند.

وی اسکار را جشنواره‌ای آمریکایی خواند و ادامه داد: برای جشنواره اسکار آمریکایی بودن فیلم‌ها مهم‌تر از مخاطبان آن‌ها است.

سمیعی با بیان اینکه وظیفه هالیوود مشروعیت‌بخشی به سیاست خارجی آمریکا است، متذکر شد: هالیوود اسلحه مخفی آمریکا برای حکومت بر جهان است.

وی اذعان داشت: فیلم سینمایی آرگو در راستای مشروعیت‌بخشی برای افزایش فشارها به ایران ساخته شده است.

دانیال سمیعی، هدف هالیوود را مشخص کردن شیوه زندگی انسان‌ها دانست و اشاره کرد: هالیوود صنعتی است که با سرمایه‌داری اداره می‌شود.

وی «آرگو» را به معنای جزیره جدا افتاده نامید و عرضه داشت: فیلم سینمایی آرگو به دنبال تغییر آرام در ذهنیت مخاطبان است.

مدیر شبکه تبیان تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه تمام فیلم‌های هالیوودی به نوعی ضد ایرانی و مخالف با ارزش‌های دینی و ملی هستند، خاطرنشان ساخت: سال گذشته فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین به دلیل هم‌سویی با ارزش‌های آمریکایی مورد تجلیل قرار گرفت و جایزه اسکار را کسب کرد.

قابل توجه است ، همایش نقد و بررسی فیلم ضد ایرانی «آرگو» با همت موسسه زمان بازگشت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج دانشجویی دانشکده شهید چمران شهرستان رشت برگزار شد.

گفتنی است، این مراسم 7 شهریور 92 در سالن وارش مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان رشت برگزار شد .

تنظیم: هومن بهلولی