تبیان، دستیار زندگی
معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در احیای حقوق مردم به ویژه در دستگاه قضایی که با حقوق عامه مردم سر و کار دارد، ایفا می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در احیای حقوق مردم دارندا

كارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان تویسركان تجلیل شد

معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در احیای حقوق مردم به ویژه در دستگاه قضایی که با حقوق عامه مردم سر و کار دارد، ایفا می‌کنند.

منصور بلباسی معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان در کارگاه آموزشی خبرنویسی روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش تابعه دادگستری استان افزود: روابط‌عمومی‌ها پل ارتباطی میان درون و برون سازمان هستند و با انعکاس عملکرد سازمان خود برای مردم و انعکاس افکار و نگرش عموم به درون سازمان نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌ها ایفا می‌کنند.

وی، از تجهیز روابط‌عمومی‌های دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش دادگستری استان خبر داد و افزود:در راستای اجرای بهتر وظایف و بهبود عملکرد روابط‌عمومی‌ها، تجهیزات مورد نیاز این بخش از جمله دوربین عکاسی و فیلم‌برداری پیشرفته در اختیار آنان قرار گرفته است.

معاون اداری مالی دادگستری استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و روابط‌عمومی به صورت مستمر در طی سال گفت: بسیاری از مشکلات از عدم آگاهی کارکنان به وظایف شغلی ایجاد می‌شود که با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در طول سال می‌توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد.

در ادامه، مدیر روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی را بسیار بالا دانست و گفت: دستگاه قضایی با آبرو و حیثیت افراد سر و کار دارد و کوچک‌ترین خطایی در این زمینه پایمال شدن حقوق مردم را در پی خواهد داشت.

مهدی داشاد افزود: روابط‌عمومی‌های دستگاه قضایی باید در انعکاس عملکردها و فعالیت‌های دستگاه و آرای محاکم قضایی هم حقوق مردم و هم حقوق سازمان را در نظر بگیرند تا موجب تضییع حقوق افراد نشوند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان زنجان، وی تعدد مسئولیت‌های کارکنان در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش را یکی از مشکلات حوزه روابط‌عمومی‌های تابعه دادگستری استان عنوان کرد وافزود: اختصاص یک پست اجرایی ویژه روابط‌عمومی، تجهیز روابط‌عمومی‌های تابعه به اتاق، خط تلفن و خط اینترنت اختصاصی، از جمله موضوعات در حال پیگیری است.

تنظیم: هومن بهلولی