تبیان، دستیار زندگی
فعالیت نمایشگاه تجسمی جشنواره هنری مجازی پیامبر اعظم (ص) در سایت www.payambar-festival.ir آغاز شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه تجسمی مجازی پیامبر اعظم(ص)


فعالیت نمایشگاه تجسمی جشنواره هنری مجازی پیامبر اعظم (ص) در سایت www.payambar-festival.ir آغاز شد.


نمایشگاه تجسمی مجازی پیامبر اعظم(ص)

نمایشگاه آثار تجسمی جشنواره مجازی پیامبر اعظم(ص) در رشته های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پوستر و تصویرسازی در سایت این جشنواره برگزار شده است و 251 اثر در این رشته ها یه نمایش گذاشته شده است.

32 اثر نقاشی، 42 اثر خوشنویسی، 78 اثر عکاسی، 63 اثر پوستر و 36 اثر تصویر سازی در گالری سایت جشنواره هنری مجازی پیامبر اعظم (ص) به نمایش گذاشته شده است و علاقه مندان می‌توانند با مراجه به سایت www.payambar-festival.ir از این آثار دیدن کنند.

این جشنواره در محورهای سیره و زندگی پیامبر اعظم (ص)، سجایای اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و دستورات کاربردی پیامبر اعظم (ص) در رشته های نقاشی و نقاشی دیجیتال، خوشنویسی (نستعلیق و شکسته نستعلیق- نسخ و ثلث- نقاشیخط)، تصویرسازی (کودک و بزرگسال)، پوستر و عکاسی برگزار شده است

در بخش عکاسی حسن غفاری، کمال الدین شاهرخ و بابک کاظمی، در بخش تصویرسازی و پوستر علی هاشمی شهرکی، محمدرضا دوست محمدی و مهدی رحیمی، در رشته نقاشی کاظم چلیپا، علی ترقی جاه و احمد خلیلی فرد و در رشته خوشنویسی عین الدین صادق زاده، جواد صادقی و محمد علی قربانی آثار را انتخاب و داوری کردند.

این جشنواره در محورهای سیره و زندگی پیامبر اعظم (ص)، سجایای اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و دستورات کاربردی پیامبر اعظم (ص) در رشته های نقاشی و نقاشی دیجیتال، خوشنویسی (نستعلیق و شکسته نستعلیق- نسخ و ثلث- نقاشیخط)، تصویرسازی (کودک و بزرگسال)، پوستر و عکاسی برگزار شده است.

این جشنواره از سوی مرکز هنرهای تجسمی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار شده است.

بخش هنری تبیان

منبع: همشهری آنلاین